6.B ALKIM KARAN SAHNEDE

13.6K 653 3
                                    

Ve sahne 2 diyorum.

Imalat hatasında her ne kadar BARLAS' ı tam olarak hikayeye katmasam da adamımızı biraz burada tanıyabiliriz.

Iyi okumalar.


***ALKIM KARAN***

Otele giriş yaptığımdan beri işveli cadıyı arıyordum ama ortalıkta yoktu. Bir süre sonra kolunda genç kendisinin aksine esmer siyah saçlı siyah gözlü yakışıklı bir adamla otelin içerisinden çıkmış ve kokteyl alanına iniyordu. Arkasında ailesi olduğunu bildiğim orta yaşlı çift ve yanlarında işvelinin şıracıları peşin sıra giriş yaptılar. Birbirlerine gülümseyerek bakan gözlere odaklanmış, adamı daha önce görüp görmediğimi düşünüyordum. 

Tabi ya....BARLAS LADEN!

Babasının şirketinin denetimi de bizdeydi ve bu sayede tanışıyorduk. Babamla iş sayesinde tanışsalarda sık sık bir araya gelirlerdi ve bu zamana kadar onlar için özel hiç bir şey yapmamıştık. Buna gerek kalmamıştı. Gördüğüm kadarıyla burası da eksiksiz ve sistemliydi. Ailesi ekstra özel bir muamele ile burayı inceleyeceğimi duysa büyük ihtimal işkillenirlerdi. Bu yüzden bu gece sarı cadıyla ailesinin yanında hiç bir şekilde karşılaşmamalıydım.


Barlas ile bir kaç kez karşılaşmış ve konuşmuştuk. Değişik bir insandı. Saniyesi saniyesine uymayan, sivri dilli ama bir o kadarda dürüst biriydi.  Işveli cadıyla daha önce nasıl olmuştu da karşılaşmamıştık bilmiyordum. 

Oteli ve onun adını soyadını öğrendiğimde aklıma bile gelmemişti yaşlı Laden. Nasıl atlamıştım anlamıyordum. Onları burada fark etmem ise ayrı bir olaydı.

Bayan işve ve babası oradan oraya sürüklenirken  onları izliyordum. Küçük bir karşılaşma sahnesi ayarlamış zamanın gelmesini bekliyordum. Ondan sonra ise sahneden ayrılma vaktiydi.

Sonunda tek başına masadan ayrılmıştı. Tam arkasından adım adım ilerliyordum. Beni farketti ve birden durdu. Bu hareketi benimde durmamı sağlarken ince bedeninin bedenime çarpmasına neden olmuştu.  Tam konuşup beni azarlama moduna geçmişken kafasını düzelttiği üstünden kaldırdı ve elaya çalan gözlerinin belirgin bir yeşile dönüşmesini izledim. Beni tanımıştı ve kırmızı görmüş bir boğa gibi bakıyordu.

Bir kaç saniye takılı kalsam da gözlerinde hızla toparlandım ve ağzını bile açmasına izin vermeden devam ettim...

"Sen? Beni mi takip ediyorsun yoksa bayan işve?"

Şaşırmış bir yüz ifadesi ile ona bakıyordum. Önce gözleri büyüdü,  sonra ağzı aralandı. 

"Ne? Neden bahsediyorsunuz siz? Biri benimle dalga geçiyor olmalı."

Evet sarışın. Ben dalga geçiyorum seninle ama sen bunu anlamayacak ve kendini kurnaz sanarak oyunlara girişecek kadar saf olduğundan, 3 bilinmeyenli denklem ile başbaşasın. 

"Numara olayı ne bilmiyorum ama ilgilenmiyorum be güzelim. Bence sen biraz abartmışsın böyle beni takip edeceksen anlaşamayız ki ama biz. Takıntılı falan değilsindir umarım. Eğer öyleysen de lütfen takıldığın ben olmayayım. Ilgilenmiyorum." 

Elimi kaldırıp hafifçe burnuna vurdum ve göz kırparak uzaklaştım yanından. Bu sefer gerçekten fena yakalamıştım onu. Hala durduğum yere bakıyor ve sanırım büyük bir şok geçiriyordu. Hatta bir süre inme indiğini düşünmedim değil.  En sonunda arkadaşları halini fark etmiş ve yanına gelmişlerdi. Bir iki dürtmeden sonra kendine gelmiş olacaktı ki etrafı taradığını fark ettim ve hızla uzaklaştım oradan. Pazartesi beni gördüğü zaman profesyonel davranmasını umarak...yoksa bana ne yapacağını kestiremiyordum.

Kalbim bugünkü adrenalinden dolayı fazlasıyla hızlı atıyordu. Kanımın akışını bile hissediyordum. Ben bunu tabi ki oynadığım oyuna bağlıyordum.

Bir süre sonra nedenini anlayacaktım. Ve fark etmemin tek sebebi her erkeğin sınandığı kıskançlık denilen duyguyla olacağını bilmeden...

BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin