Sonunda akşam olmuştu ve ben evime dönmüştüm. Kızlarla konuşmazsam eğer delirecektim.
Direk en üst kata odama geçtim ve üzerimdekileri parçalarcasına cıkardım. Ne istiyordu bu adam benden anlamıyordum!
Şort ve askılımı giyip saçlarımı çözdüm. Banyoya geçip makyajımı temizledim. Bu sırada kızların kapıdan beni izlediğini fark etmemiştim.
Beden yorgunluğumun üzerine 4 ile çarpılan bir ruh yorgunluğu eklenince ne yapacağımı bilemez halde kalmıştım. Işlerim biter bitmez yatağa geçtim ve kendimi bıraktım. Evet buraya kadardı benim güçlü duruşum.
Gözyaşlarım günün hıncını alırcasına akarken yıpranan sinirlerim ise üstüne tuz biber olmuştu. Kızların üçüde yatağa atlayıp etrafını sardılar. Cift kişilik yatağa dört kişi olarak sıkışmıştık.
Ekin kollarını belime dolayıp sağ tarafıma geçmişken Derin soldan sarılmıştı. Eylül ise onun yanına yatmış ikimizi birden sarmaya çabalamıştı. Benim gözyaşlarımın bitmesini bekliyorlardı dinlemek için.
Nefret ediyordum işte!
Bir süre sonra iç çekmeye başlamış gözümde yaş kalmamıştı. Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım. Anlattıkça üstümdeki ağırlıktan kurtuluyor ve ferahlıyordum.
Alkım bütün gün beni kenarda köşede sıkıştırmış, her fırsatta üzerime gelmiş ve o gün masasında ona yaptığım kur ile ilgili imalarda bulunmuştu. Her seferinde sabır dileyerek dayanmıştım. Yaptığı işi tamamladıktan sonra onunla bir daha görüşmeyecektim.
Ama akşam üstü rapor icin odamda başbaşa kaldığımızda yaptığı....yine sessiz kalmıştım. Susmuş ve sineye çekmiştim o an icin. Yine de düşündükçe kendimi aşağılanmış hissediyordum.
#### BIR KAÇ SAAT ÖNCE####
Son imzalaması gereken bir rapor kaldı Erna. Sonra bitiyor diye konuştum kendi kendime. Belki de bininci kez.
Tunç'u geç olduğu için eve göndermiştim. Zaten bir kaç gün boyunca işleri tamamen ona bırakıyordum. Bugün için fazla mesai yapmasına gerek yoktu. Tabi bunu yaparken Alkım ile yalnız kalacağımı hesaba katmamıştım.
Odaya girdikten sonra onun geçmesini bekledim. Ardından kapıyı kapattıktan sonra döndüm ve geniş bedeni ile karşılaşınca istemsizce gerileyip kapıya yapıştım.
Ne yaptığını anlamak için gözlerine baktım. Kahvenin en koyu tonu ile başbaşaydım.
Iyice üzerime geldi. Aramızla bir milim var yada yok kadardı.
Ellerimi avcuna aldı ve kafamın üzerinden duvara dayadı. Bacaklarımı kıskacı altına almış bırakmıyordu. Bedenini bedenime yaslarken hala nasıl olurda buhar olup uçmadığıma şaşırıyordum.
Bu başka bir hazdı.
Bütün duygularım gözümün önünde uçuşuyor birbirine karışıyordu. Aynı anda korkuyu iliklerime kadar hissederken, diğer yandan derin bir arzu işlemişti tenime. Nasıl bir hevesti bu bilmiyordum, geçmesini istemiyordum.
Ama yanlıştı işte...Sevgilisi vardı!
'Ve o burada seninle oyun oynuyor.' Diye fısıldadı içimdeki melek. Bana göre melekti o. Doğruyu söylüyordu. Benimle kedinin fareyi oynadığı gibi oynuyordu.
Ama buradaki farenin jerry olduğunu unutmuş olmalıydı.
Tüm söylediklerini sineye çekebilirdim. Ama beni burada ucuz bir kadın gibi sıkıştırıp oynamasını çekemezdim.
Sonra gözlerimde ne gördü bilmiyorum ama bir anda beni bıraktı. Ellerim iki yanıma düştü. Ayaklarımın titremesi geçmeyecek gibiydi.
Onun geri çekilip masaya doğru gidişini ve belgeleri imzalayıp kapıdan geçmek için önüme tekrar gelişini film gibi izledim. Son bir güç ile kendimi yana attım ve çıkmasını bekledim. Kapıda durdu bir şeyler söylemek istiyor ama konuşamıyor gibiydi. Yada ne söyleyeceğini bulamıyordu. Sonra çıktı gitti. Ne kadar ayakta durduğumu bilmiyordum ama bir sure sonra kendimi toparlayıp taki çağırmış ve eve dönmüştüm.
######
Kızlara olayı anlatırken yine nerden peydahlandığı belli olmayan göz yaşlarım ortaya çıkmış ve ağlamaya devam etmiştim. Ekin yerinden fırlayıp onu öldüreceğini söylemiş ve Derin tarafından yine yerine oturtulmuştu.
"Onun kalbine sızdığını biliyorsun değil mi?" Diye sordu sakince Eylül.
Kafamı aşağı yukarı sallamakla yetindim. Inkar etmek için sebebim yoktu. Yok etmek için sebebim vardı. O kalbime sızmış olmasaydı bu gece ağlıyor olmazdım. Ben böyle ağlamazdım.
"Ne yapacaksın? Belli ki seni rahat bırakmayacak. Neden böyle yaptığı ise belirsiz. Açık açık konuşsan?" Derin'den gelmişti bu öneri.
Ne konuşabilirdim ki ama. Adamın ne yaptığını anladığım mı vardı sanki.
"Acaba yüz vermediğin eziklerden biri mi? Yıllar sonra esas oğlan intikam için geri döner ve kendini görmeyen kızı kendine aşık eder hikayesi."
Evet Ekin'in hayal dünyasında hoş geldiniz. Dizi çeviriyoruz biz zaten. Gerçi her insanın roman olabilecek bir hayatı vardır.
"Tesadüfen seçtim ben onu. Sevgilisi var. Açılışta karşılaştık ve babamlarında şirketinin denetimini onlar yapıyor. Bana neden böyle davrandığını bilmiyorum ama belli ki hoşlanmıyor benden. Hikaye olabilecek bir adam değil o. "
Kendime gerçekleri tekrar ediyordum. Olanlar bundan ibaretti çünkü.
"Babanı tanıyorsa seni de tanıyordur işte. Adam seni seçmiş te uğraşıyor."
"Şirket ile alakalam yoktu biliyorsun Ekin! Görmedim adamı hiç. Imkansız diyorum. Sonradan belki fark etmiştir ama onun ayağına giden bendim. Kendi kuyumu kendim kazdım resmen. Bir gün başına dert alacaksın diyordunuz. Aldım. Sağlam dert ve yara aldım. "
Kendime kızgındım. Hemde çok kızgın. Yatağın içine iyice gömüldüm. Gözlerime iğne batırıyorlardı sanki.
"Uyumak istiyorum kızlar. Sabah kahvaltıda konuşuruz. Iyi geceler." Pikeyi üstüme iyice çektim ve gözlerimi kapadım. Sabah ola hayr ola...
******ALKIM KARAN*****
Odanın içinde dört dönüyordum. Ne yapmıştım ben.
Evet planım onunla uğraşmaktı. Ama ben o karşılık vermedikçe sinirlenmiş, sinirlendikçe daha da açılmıştım. Ve günün sonunda boğulmaktan kaçamamıştım.
En başından beri ilgimi çektiği için uğraşmıştım onunla. O gün beni seçmesinden mutlu olmuştum. Yaptığı oyunun saçmalık olduğunu düşünüp ceza olsun diye uğraşmıştım. Ama ne ara kendimi bu kadar kaybetmiştim.
Onu kapıda sıkıştırmak da nereden çıkmıştı. Saçlarımı cekiştirdim ve yatağa attım kendimi.
Hırslandıkça hırslanmıştım ama onunla başbaşa kaldığımızda ve o kokusunu aldığımda dayanamamıştım işte. Tüm gün yaptığı numara oyunu ile imalarda bulunduktan sonra birde onu öyle biriymiş gibi.....
Kendime olan kızgınlığım hat safhadaydı. Özür dilemem gerekiyordu. Üstelik sevgilim var sanıyordu.
Ne vardı yok deseydim!
Zaten olmayan bir şeyi ne diye var gibi gösterirsin. Al sana oyun. Ne eğlence ama!
Yarın her şeyi en başından beri anlatacaktım ve özür dileyecektim. Ona karşı neden böyle davrandığıma inanmazdı belki ama...gösterebilirdim. Nasıl olsa buradaydım.
Nedeni mi bulmuştum.Ben ona tutulmuştum.
Oyunbaz adam, bayan işveliye aşık olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"
ChickLit"Nasıl yani?" "Şöyle yani,telefonunu aldı ve sana yaklaştığı sırada arkandan bir şeyler yaptı. Yani telefonunu karıştırdı." Son 15 dakikadır yaptığım gibi ağzımı açtım ve yine kapattım. Şok olmuştum resmen. Adam yüksek ve tek ihtimal telefon numara...