18.B ERNA

9.9K 509 9
                                    

MULTIMEDYA(SIRASIYLA) - EKİN/DERIN/EYLUL/ERNA

SON IKİ BÖLÜM...

IYI OKUMALAR. :D

Önce şaşırdım, mutlu oldum ve sonra...

Sonrası yoktu bende. Nedenler ve nasıllar beynimde dönüp duruyordu.

Alkım söyleyeceğini söylemiş ve arkasına bakma gerekeği bile duymadan çekip gitmişti.

"Bu kadarmıydın sen? Iraden, sadakatin ve sevgin bu kadarmıydı?"

Cümleler tüm bedenimi esir almış beni derinden titretiyordu.

Kızlar Alkım'ın gidişinin hemen ardından yanıma gelmişti. Duyduklarından dolayı onlarda susup kalmışlar tek kelime edememişlerdi. Ne denirdi ki? Kenan'dan Özür diledikten hemen sonra çıktım restorant'dan. Kendi arabama doğru giderken Ekin beni durdurmuş ve kendi arabasına bindirmişti. Itira etmedim.

Elim ayağım boşalmıştı. Ne kasteddiğini idrak etmek bile istemiyordum.

Beni kısa bir süredir tanıyor olsa da böyle bir ithamda bulunması....

Hayal kırıklığımı anlatacak hiç bir şey yoktu şuan.

Eve gelir gelmez arabadan çıkmış ve eve çıkmıştım. Kimseyi dinleyecek durumda değildim. Once kendimi dinlemem, anlamam gerekiyordu. Neler olup bittiğini yaşadığım şoku atlatman gerekiyordu.

"Lütfen rahatsız etmesin kimse. Tunç'u da ararmısın? Dönmeyeceğimi bilsin. " diye mırıldandım. Duyup duymadığını bilmiyordum ama tekrar edecek gücüm yoktu.

Odama girdim. Üzerimdekileri çıkardiktan hemen sonra yatağa geçtim.

Bir kaç saniye boş boş duvara baktım ve hoş geldin göz yaşı...

Gözlerimden akan yaşlar bir süre sonra önümü bile göremeyecek kadar çoğaldı. Ardından boğazımda düğümlenen hıçkırıklarım serbest kaldı.

Birine inanmamın ve sevmemin bedeli bu mu olacaktı?

Kendimi bir kere teslim ettim aşka koşulsuz ve düşünmeden, bu yüzden mi bu ceza?

Aldatılan olmaktan hep korktum. Kalkanlarımı indirmedim hiç. Peki şimdi aldatan olmakla itham edilmek için ne yaptım ben?

Hıçkırılarım gittikçe artıyordu. Yastığıma sarılmıştım ama tırnaklarım kumaşı delecek gibiydi.

Ne zamandır ağladığımı bilmiyordum ama yavaş yavaş gözlerim kapanmış kendimi uykuya teslim etmiştim.

Ne demişti şair;

"Kaç yaşında olursa ol uyuyunca geçecek gibi gelecek ama kaç yaşında olursan ol geçmeyecek."

*****

####EKİN####

Erna odaya gireli üç saat olmuştu. Benim odamda oturuyorduk bizde. Herhangi bir şey olursa müdahale edebilelim diye.

"Anlamıyorum ben. Neden Alkım Kenan'ı o şekilde görmüş olabilir ki? Oturmuş konuşuyorlardı. Gayet normal bir durum. " diye mırıldandı Derin.

Bende merak ediyordum. Erna ile karşılaşmaları da en az birlikte olmaları kadar tuhaf olmuştu. Ama neden orada gelip 'kim bu arkadaş Erna' diye sormak yerine, birden üzerine aldatan sevgili damgası yapıştırmıştı.

Tek sebebinin onu bir erkekle konuşuyor olması salakça geliyordu.

"Güvensizliğin boyutu önemli. Bence biz derin düşünüyoruz. Sonuçta erkek onlar düz mantık ilerleyebilir. Erna bizim yanımızda değil farklı bir masadaydı. Numara koleksiyonu yapan ve buna bir kaç kere şahit olmuş biri olarak yine alışkanlıklarına devam ediyor sanmış olabilir." Diyerek mantığını konuşturdu Eylül.

Buna da tamam. Dediği doğru öyle düşünebilir. Ama herkesin ortasında onu rezil edip, suçlayarak tekmeyi basmasına neden değildi bence.

Belki de dediği gibi ben derin düşünüyor Alkım'a basitliği yakıştırmıyordum.

"Çok pişman olacak. Anlamadan dinlemeden hormonları ile hareket etmesi çok kötü oldu."

Sesli düşünerek söyledim bunları.

Alkım hatasını anlardı belki de. Gerçekler gün yüzüne çıktığında ise Erna onu asla affetmezdi.

"Erna'ya baksak mı? Hıçkırıkları kesildi." Diye öneride bulunduktan sonra kalktı yerinden. Yavaşca odasına doğru yürüdü. Bir iki saniye sonra geri gelip " Uyumuş" dedi.

Hayatımızda bazı şeyleri kontrol edemeyiz. Bazı olaylar çok hızlı olup biterken bazıları ise gereğinden uzun sürerdi.

Erna senelerdir kendini koruduğu Aşk belasına birden tutulmuştu. Ne olduğunu anlamadan hızla gelmiş ve fena bir şekilde çarpmıştı.

Enkazının altında kalmıştı.

Onun için ne yapacağımı bilmiyordum. Bilmiyorduk...

"Bence Altuğ'u çağıralım. Bir erkek olarak ve Erna'nında çocukluk arladaşı olarak yardımcı olabilir." Diye bir fikir attım ortaya.

Kızlar bir şey demeden telefonumu elime aldım ve aradım

Altuğ hallederdi.

*********

####ERNA LADEN#####

Saçlarımda dolaşan parmakların varlığıyla açtım gözlerimi. Aslında açamamıştım. Gözlerim kalkmıyordu. Ağır bir yükün altında kalmış gibi acı çekiyorlardı.

Yanımda kimin olduğuna bakmayı akıl edip dogrulmuştum.

Onu görünce yine gözlerim dolmuştu. Çocukluk yıllarına geri dönmüş gibiydim.

"Çirkin sarışın gel bakalım buraya" diyerek kollarını açtı Altuğ. Yanına gidip kollarımı boynuna doladım. Gözyaşlarım yine akmaya devam ediyordu. Ama şişmiş gözlerim sayesinde ağlarken ekstra acı çekiyordum.

Allahın cezası Alkım!

"Kızlar anlattı olanları. Nasıl hissediyorsun?"

"Nasıl görünüyorsam öyle. " diye mırıldandım. Boğazım da acıyordu.

"Canım kendini üzme diyeceğim ama dinlemeyeceksin. Bende gidip o herifi üzeceğim. Yaptığını tastiklemesem de bir konuşsanız? Belli ki sana olan sevgisinden saçmalamış. Seni biriyle görmeye dayanamamış. Şuan pişmanlıktan ve üzüntüden kötü bir halde olduğuna eminim. "

Sakin sakin anlatıyordu. Evet konuşması mantıklıydı ama yine de hak etmediğim bir şeyle beni suçlamış, kendisi biletimizi kesmişti.

"Olmuyor Altuğ. Beni biliyorsun ben ikinci bir şansı insanlara kolay kolay tanımayan biriyim. Ayrıca nasıl bir sebep, bitti kelimesini öyle kolay, öyle hiç bir şeymiş gibi çıkarabilir gönülden?"

Kolay değildi hemde hiç.

"Nereden biliyorsun gönülden olduğunu? Bak şimdi bunları düşünmeyi bir kenara bırakalım. Sen bir duş al sonra seninkilerle bir kızlar gecesi yapın. Her şey olacağına varır nasılsa. Sen hep demezmiydin 'kimse için kendime zarar veremem ben. El oğlu gelir üzer kırar parçalar. Kalan yine benimle kalır' diye. Hadi şimdi kendini toparla. Benimde işlerim vardı geç kalmayayım." Diyerek ayrıldı benden. Beni de kaldırdıktan sonra öptü ve twkrar sarıldı.

"Yine gelirim canım ve geldiğimde her zamanki Erna ile görüşeceğim. Seni seviyorum ve bay bay." Dedikten sonra çıktı.

Dedikleri doğruydu kelimesi kelimesine. Ben kendimi harap edeceğime o etsin. Nasılsa anlardı yakında.

Ama madem bitti dedi....varsın öyle olsun.

BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin