SONUNDA BÖLÜM YAZABILDIM. IKINCI PART'A GEÇÎYORUM HEMEN.IYI OKUMALAR.
****ALKIM KARAN*****
Erna ile bitirmemin üzerinden 4 saat geçmişti.
Koca bir 4 saat.
Bana 4 sene gibi gelen 4 saat.
Ve ben evde volta atıyorum. Delirmeme az kalmıştı. Kendime kızgındım. Erna'ya kızgındım. Yanlış şekilde karşılamamıza kızgındım.
Öfkem bilincimin önüne geçmişti ve ben yeni yeni ne yaptığımı idrak ediyordum.
Aklım başıma şimdi gelmişti.
Bitti demiştim ben. Ağzımdan çıkanı kulağım duymamıştı resmen. Yoksa....
Kanepeye geri döndüm ve başımı ellerimin arasına alarak saçlarımı çekiştirdim. Neden Erna'ya güvenmeyi seçmemiştim. Neden onu da kendimi de rezil etmiştim. Kendi sorularıma bile verecek cevabım yoktu benim.
Telefonumu elime alıp tekrar ve tekrar baktım resime. Sonra Eylül'ün profiline baktım dalgınca. Altta Eylül'le birlikte resmi olan adamı tekrar gördüğümdeyse beynimden vurulmuşa döndüm.
'Yeni ortağım' yazmıştı altına.
Lanet olsun.
Lanet olsun.
Lanet olsun.
Tanıdıklarıymış! Olayın aslını bilmesem de benim sandığım gibi olmadığı ise apaçık meydandaydı.
Tam bir gerizekalıydım.
Telefonu elimden bıraktım ve tekrar dönmeye başladım odada.
'Allahım ne yaptım ben.' Diye mırıldandım.
Çaresizdim şuan. Ne söylesem boştu. Yapabileceğim bir şey yoktu.
Telefonumdan yükselen müzik sesini sona doğru fark etmiştim. Arayanı gördüğüm de hemen açtım.
Kazamız mübarek olsun du.
'Alo'
'Nerdesin' diye karşılık verdi sert sesle.
'Haberin var' dedim sorusunu görmezden gelerek. Erna hakkında bir şeyler öğrenmem gerekiyordu.
Neredeydi, ne yapıyordu, ne haldeydi , bana ne kadar kızgındı ve asıl soru beni affeder miydi?
'Nerdesin dedim, tekrar etmeyeceğim hemen adresini at yoldayım.' Dedikten sonra kapattı telefonu Altuğ. Ses tonundan beni bir güzel tebrik edeceğini anlamıştım.Haksızda sayılmazdı.
Adresi yazıp gönderdim ve tekrar çaresizliğimle başbaşa kaldım.
Bir şeyler yapmalıydım. Gerekirse ayaklarına kapanıp özür bile dileyecek durumdaydım.
Koskoca Alkım Karan işveli bir sarışının elinde kalmıştı.Pişmanmıydım tabi ki hayır!
10 dakika sonra zil sesiyle boğulduğum boşluktan sıyrıldım.
Kapıyı açmamla yumruk yemem aynı saniyeler içerisinde gerçekleşmişti. Hafifçe sendeledim ama düşecek kadar değil.
"Ona nasıl orospu muamelesi yaparsın lan sen!" Diyerek kükreyen ve bir yumruk daha sallayan Altuğ sağolsun beni sermeyi aklına koymuş gibi yere devirdi.
Hiç bir şey söylemiyor ama karşı da çıkmıyordum.
Üzerime çıkıp iki yumruk daha attıktan sonra kendini yanıma devirdi. Yorulmuştu tabi.
"Pişmanım, köpek gibi pişmanım." Fısıltıyla çıkan sesim sona doğru yükselmişti.
"En azından hatanın farkındasın. Ne yapacaksın?" Diye sordu.
"Bilmiyorum. Nasıldı?" Umutla sordum. Ne bekliyorsam...
"Berbat" sesi normale dönse de hala sertti.
"Altuğ, sevdiğim kadın ile bu duruma gelmeyi bende istemezdim. Ama Eylül....Eylül'ün instagramında onun resmini görünce tutamadım kendimi, kıskandım deli gibi. Gözlerim karardı. Hiç bir şey düşünmüyordum o an. Yoksa...diyebilirmiydim bitti diye. Kıyabilir miydim bize. "
"Eylül mü? Ne resmi? Eylül ne alak?" Diyerek doğruldu. Kaşlarını çatmış savaşa evet pozisyonu almıştı. Evet tabi...tek dikkatini çekmesi gereken yer de orasıydı.
Anlatmadan kalktım yerimden ve telefonu alıp resmi açtım, uzattım.
Resmi inceledi....inceledi ve inceledi. Nesine bu kadar baktı bilmiyorum ama sağlam odaklanmıştı.
Sonra bana döndü ve "Kim lan bu piç" diye tısladı. Bende öyle demiştim işte!
"Yazıyı da okudun mu? Ondan oldu her şey. Bir sonraki resimde ise ortağım yazmış adam için yeni gördüm onu da. Sanırım iş görüşürüyorlarmış." Son cümlemi var yok arası bir mahcubiyet ile söyledim.
Süzme salaktım nasılsa....
"Ortağına sıçtığım." Diye söylenen Altuğ bir de herif yüzünden ekstra bir fırça atarak "Dövemedin mi herifi. Kıza çatana kadar piçe iki yumruk sallayamadın mı?" Diyerek azarladı.
Yukarı tükürsem bıyık, aşağı tükürsem salak dı zaten.
"Içimde kalmadı değil. Affetmez mi beni?" Diye sordum bir umut.
"Affetmeye bilir di. Uğrayıp yatıştırmasaydım. Erna'nın ne yapacağını kestiremem. Başka biri olsaydı asla ikinci bir şansı tanımazdı. Şansını dene." Dedikten sonra üzerini silkeledi ve görüşürüz diyerek çıktı.
Ben ise 'Yokluğunla ben başbaşayım'....misali kaldım tek başıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"
ChickLit"Nasıl yani?" "Şöyle yani,telefonunu aldı ve sana yaklaştığı sırada arkandan bir şeyler yaptı. Yani telefonunu karıştırdı." Son 15 dakikadır yaptığım gibi ağzımı açtım ve yine kapattım. Şok olmuştum resmen. Adam yüksek ve tek ihtimal telefon numara...