3.B DENETİM

16.8K 743 2
                                    

"Buyrun"

"............"

"Evet Erna ben."

"............."

"Ah! Öyle mi? Anladım, tabi ki kendisini ağırlamaktan mutluluk duyarız."

"..........."

"Evet. Önümüzdeki hafta sonu açılışı yapacağız. Pazartesi için yerini hazırlatıyorum o halde."

"......."

"Bilgilerini mail atabilir misiniz rica etsem? Herhangi bir karışıklık olsun istemem. Teşekkürler, iyi çalışmalar."

Kendimi lobide ki çiftli koltuğa bıraktım. Karşımda ne olduğunu sorgulayan 3 çift göze baktım.

" Özel bir denetim için otelin yeterli olup olmadığı ve işletmeye devam edilebilmesi için özel bir şirket tarafından gelecek görevli bekliyordu. Ama şirketin patronu olacak bey efendi özel olarak gelip hem tatil yapacak ,hem de denetimi bizzat işlevsel kontrol edecekmiş."

"Ee sen neden sıkıldın ki bu işe? Bildiğim kadarıyla muhasebesinden yemekhanesine her yeri didikleyip sorun olmadığını gördün." Diye sordu Eylül.

"Evet ama ben açtıktan sonra kendim tatil yapacaktım. Ruh halim amazon ormanlarında kaybolmuş kutup ayısıyla yarışıyor. Yoruldum."

Aynada kendimle göz göze gelmeye korkuyordum bu aralar. İki-üç saatlik uyku dışında sürekli otelde, şirkette devlet dairelerinde geçiriyordum tüm zamanımı.

"Evet ses var görüntü yok. Kayıp ilanı versem polis bile beklemez 24 saati." Ekin bunları söylerken yüzünü buruşturuyordu. Arkadaşının bu hallerini oda sevmiyordu. Ama kendileri de ilk şirketi açtıkları zaman birkaç aylarını böyle geçirmişlerdi.

"Erna , Altuğ ile en son ne zaman görüştün? Müstakbel enişte aday adayını bizde göremiyoruz artık."

Eylül bunları o kadar muzip bir ses tonuyla söylese de altında yatan merakı hissedebiliyordum. Altuğ biricik dostum ve ailelerimizin bizi uygun gördüğü, 1.elden sözde damat adayı. İkimizin de böyle bir düşüncesi hiç olmadı. O ' Eşeğin aklına karpuz kabuğu sokmak' deyimi bize işlememişti. Ama annelerimiz beyin cerrahi çalışmalarına başlamış, bizi ameliyata alarak o kabuğu illa oraya yerleştirme derdindeler. Altuğ, ben ve kızlar ne zaman bir araya gelsek onların çabalarını anlatıp gülüyorduk ama artık kabak tadı vermeye başlamıştı. Son zamanlarda Altuğ yurt dışına kaçmış ve bende işe gömülmüştüm. Bu arada Eylül'ün sürekli onunla ilgilenmesi ve sormasını arada süzmesini ise görüyordum ama bir şey söylemek istemiyordum. Bizim durumumuzu göz önüne alıp bir şey yapamıyordu ama ben Altuğ'da da o ışığı görmüştüm. Oteldeki ilk düğünümüz aramızdan çıksa çıksa onlardan ya da Derinden çıkardı.

"Erna iptal kızlar. Size söylüyorum ben bu kızın beynini yediler diye. İsmi var cismi yok hali bile yedi kuzumu" Ekin motora bağlamıştı. Evet artık iptal olabilirdim sanırım.

"Bizimkileri düşündüm bir an. Altuğ yurt dışında bu aralar. Oda kaçıyor bizimkilerden sanırım. Aslında bizimkilerde bahane beyefendi hem tatil hem iş aynı anda götürüyor."

"Hmm.." Eylül bir şeyler mırıldanmıştı ama duymamıştım.

"Neyse kızlar bu kadar oturmak bile fazla bana. Devam edeyim ben. Bu arada bu hafta içi yeni bir yer ayarlayın. Kaçıp kafamı azda olsa dağıtmak istiyorum."

Ayağa kalktım. Bizimkiler ava çıktığımla uslanmayacağımla bayan Kazanova olarak tarihe geçeceğimle ilgili birkaç yorum yaptılar ve gittiler. Bende balon gibi sönen hevesimle işlerime devam ettim.

******3 SAAT ÖNCE ALKIM KARAN OFİSİ*********

"Hoş geldiniz Alkım bey."

" Hoş bulduk."

Tok sesiyle cevap verdi Alkım.

"Bugün denetime gidilecek şirketlerin dosyalarını masanıza bıraktım."

Baş selamı ve hafif gülümseme ile teşekkür etti genç adam ve odasına girdi. Şirkette tamamıyla sert ve otoriter havasından ödün vermiyordu ama burada olmaktan çok hoşlandığını söyleyemezdi. Masada o gelmeden bir dakika önce gelmiş olan kahvesini altı ve dudaklarına götürdü. Bir yandan şirketlerin dosyalarına bakıyordu.

Otelin dosyasını eline aldı ve açtığında gördüğü isimle birlikte püskürttü kahvesini. Gözleri büyümüş şaşkınlığından masasını ve dosyaları mahvettiğinin bile farkında değildi.

Bir ay içerisinde neredeyse 6-7 kere gördüğü ve merakını cezbeden kadındı bu. Dudakları oyunbaz bir şekilde kıvrıldı. Belki de seviyordu işini. İşte başarılı olduğu kadar özel hayatında eğlence ve tutku meraklısıydı Alkım. Farklı şeyler ,insanlar hep onu oyunbaz havasına döndürüyordu. Telefona uzanıp sekreterini çağırdı.

"Buyurun Alkım Bey"

"Erna Ladin'in oteline kimseyi gönderme. Kendisini ara ve otelin açılışını öğren. Daha sonra o tarihte benim işlerimi boşalt ve bana otelde yer ayırt. Kendisine hafta orda kalıp hem tatil yapıp hem de denetim ile bizzat ilgileneceğimi söyle."

Sekreterine istediklerini sıralayıp gönderdikten sonra arkasına yaslandı. Aklında dönen tilkileri serbest bıraktı. Dudağında oluşan memnuniyet simgesi kıvrımlarla....

Işveli cadı'yı tamamlayacak derecede oyunbaz olan adamdı o. 

BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin