MUTIMEDYA/ ERNA LADEN
****ALKIM KARAN****
Altuğ ile sohbet etmiş birbirimiz tanımıştık. Erna ile sevgili olduğumu duyduğunda şok olmuştu. Onun erkeklere güveni olmadığını, kolay kolay sevgilisi olmayacağını ve bir iki kişi haricinde kimse ile birlikte olmadığını söylemişti.
Onu bir abi gibi sevdiğinden emin olmuştum o konuştukça. Çünkü sözlerinde saf bir kardeş sevgisi vardı. Tek çocuk olduğu için Erna'yı kardeşi olarak görmüş ve öyle büyümüştü.
Iyi anlaşabileceğim ve dostluğunu isteyeceğim kişilerden biri olabilirdi Altuğ.
Ve Erna'yı koşulsuz emanet edebileceğim nadir kişilerden biri belki de.
Koltuğa iyice gömülmüş ve arkası bize dönük uyuyan sevgilime baktım. Orda rahatsız olmalıydı. Altuğdan izin isteyip onu yatağa götürmek istediğimi söyledim. Oda işleri olduğunu ona dikkat etmemi söyledikten sonra gitti.
Odasını öğrenip yedek bir kart istedim. Daha sonra onu kucağıma alarak usulca odasına doğru yol aldım.
Yüzüne baktıkça öpesim geliyordu.
Odasına geldiğimiz de yavaşça içeriye geçtim. Orta bölmelerde konsept odaların olduğunu biliyordum. Acaba hangi konseptdeydi. Erna'yı sarsmamaya dikkat ederek kartı yerine yerleştirdim. Bir iki saniye sonra ışıklar açılmış ve oda tüm gerçekliği ile gün yüzüne çıkmıştı.
Şaka yapıyor olmalıydı.
Yatağa yanaşıp usulca bıraktım. Ayakkabılarını çıkardıktan sonra pikeyi üzerine çektim.
Sağa doğru döndükten sonra karşılaştığım gerçek ile sinirim bozulmuştu. Gülümsedim ama bu tam bir pskopat gülümsemesi olmuştu.Karşısında kocaman kaslı bir Batman balmumu heykeli vardı. Yatağın tam karşısında.
Her sabah bu herife bakarak uyanıyordu resmen.
Bu kız beni katil ederdi.
Daha restoranlardaki adamların hesaplarını bile soramamışken birde Batman çıkmıştı başıma. Tekrar kucağıma alıp odama taşımak istedim önce. Sonra ise vazgeçtim ve daha iyi bir şey yaparak ince bir çarşaf ile heykelin üzerini kapattım.
Yatağın sol tarafına geçtim ve pantolonumu ve t-shirtümü çıkararak yatağa yerleştim.
Görebileceği tek erkek bendim artık.
Kollarımın arasına çektim sonra yüzündeki gülümseme ile. Her zaman buraya aitmişim gibi hissediyorken.
*****ERNA LADEN*****
Boynumda birinin nefesini hissederek açtım gözlerimi. Korka korka sağa çevirip bir koala misali beni saran kişiye baktım.
Gördüğüm kişi ile derin bir nefes verdim.
Ne sanmıştım ki. Odama hemde bir otel odasına bir hırsızın gelip sonra da yatağı bir test edeyim guzelse alırım yanıma dediğini ve yanımda yattığını mı?
Kafamı iki yana salladım kendime gelmek isterken. Ama dibimde olan kafatasını ve kafamdaki ne kadar büyüklükte olduğunu bilmediğim şişliği hesaba katmamıştım.
Sızlama ile inledim. Bazen dedikleri gibi sarışınlaşıyordum gerçekten.
Neyse ki beyefendinin uykusu ağırmışta uyanmadı. Zaten benim yatağımda ne işi vardı. Pis firsatçı. Iyi ki bir sevgilim dedik. Hemen gel gir koynuma zaten. Bu erkeklerin hepsi aynı diyorum ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"
ChickLit"Nasıl yani?" "Şöyle yani,telefonunu aldı ve sana yaklaştığı sırada arkandan bir şeyler yaptı. Yani telefonunu karıştırdı." Son 15 dakikadır yaptığım gibi ağzımı açtım ve yine kapattım. Şok olmuştum resmen. Adam yüksek ve tek ihtimal telefon numara...