Özel Bölüm 1 (part 2)

10.7K 429 17
                                    


+18 küçük bir sahne bulunmaktadır. Dikkat!



Yaklaşık on dakikadır yürüyordum. Ayağımdaki topuklular rahatsız etmeye başlamıştı ama eve yaklaşmıştım tahminen.


Saat geç olmasa da buradan araba geçmesini beklemiyordum, aynı şekilde filmlerden fırlamış, yakışıklı bir adamın bana doğru gelmesini hiç beklemiyordum.


Hadi canım!



Bana doğru gelen adamın gerçek olma ihtimali, uzaylı olma ihtimalimden bile düşüktü bence. Benim beynim sulanmış ve Alkım'a olan sinirim yüzünden şuan başka bir erkeği görüyordum. Kesinlikle öyleydi.


Çünkü film yıldızı gelmiş önümde diz çökmüş ve bana 'Benimle evlenir misin?' diye sormuştu.


Hayır hayır siz yanlış okumadınız. Ben hayal aleminde olmalıydım.


Olayın şaşkınlığı ile elime bıraktığı gülü ve alamadığı cevabı ile beni geride bırakıp ilerlemeye devam etti.


Elimdeki güle ilk defa gül görüyormuşçasına bakmam beni sorunlu yapmazdı. Köyün delisi miydi ki acaba?


Üzerimdeki şaşkınlığı atamadan attığım birkaç adım da, az önceki adamı aratmayacak yakışıklılıkta başka birinin daha bana doğru yaklaşmasıyla, aklımda oluşabilen mantıklı açıklama şuan rüya görüyor olmamdı.


İki numara da beni durdurduktan sonra aynı şekilde diz çökmüş ve 'benimle evlenir misin?' diye sormuştu.


"Ne oluyor allah aşkına?"


Soruma sadece gülümsedi ve elime gülü bıraktıktan sonra bir diğeri gibi geçip gitti.


Arkasından 'bari cevap verseydim' diye bağırmamak için kendimi zor tutmuştum.


Başıma geleceklerden korka korka ilerlemeye devam ettim. Bir dakika sonra üçüncü bir şahıs daha aynı şekilde evlenme teklifini yaptıktan sonra gülü elime bıraktı ve gitti. Bence millet delirmişti.


Bu şekilde dört, beş, altı....derken eve yaklaştığımda elimde 14 tane gül vardı. Ve ben yol boyunca 14 tane yakışıklı adamdan evlilik teklifi almıştım.


Hatta o kadar sersemletmişti ki bu olay içlerinden biri sorusunu sormadan 'evet evlenirim' diye cevap vermiştim. Çocuk kriz geçirene kadar gülmüştü önümde, sonra ise gülü bırakıp gitmişti tabi ki.


Ne var yani o kadar soru sordular. Erkekler böyle işte, tip var ama beyinleri sulanmış. Yoksa kim gecenin bir vakti yoldaki bir kıza evlilik teklifi yapıp birde hazırladığı gülü verdikten sonra ortadan kaybolurdu ki.

BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin