5.B KARŞILAŞMA

18K 693 10
                                    

Merhaba;

Hikayeyi tam olmasa da toparlayabildiğim ve olayların başladığı bölümdeyiz. 

İçime sinen şimdilik tek bölüm bile olabilir. :D 



"Nasıl yani?"

"Şöyle yani,telefonunu aldı ve sana yaklaştığı sırada arkandan bir şeyler yaptı. Yani telefonunu karıştırdı."

Son 15 dakikadır yaptığım gibi ağzımı açtım ve yine kapattım. Şok olmuştum resmen. Adam yüksek ve tek ihtimal telefon numaramı almıştı. Hem de benim dibimdeyken. Benimle oynamış, oyunumu bana karşı kullanmış ve double atış ile vurmuştu. Tam on ikiden!

Hala restorandaydık. Yerime oturup şoku atlattıktan sonra kızlar anlatmıştı. Onlarda benim kadar şaşkındı. Eğer adam gitmeseydi büyük ihtimal kırmızı görmüş boğa misali boğazına yapışmıştım.

" Başına böyle bir şey geldiğine inanamıyorum. Aslında inanıyorum. Bir gün bir şeyler olacaktı ama bu." Diyerek kendini belli etti kahkahalarla gülen Ekin. Ters bakışlarımı ona yönlendirdim. Resmen zevk alıyordu şu halimden pislik.

"Büyük şok oldu bu valla." Ekin'e mi bana mı destek çıktığı belli olmayan Derin'e yönlendirdim 'bana sor sen bir de' bakışlarımı. Ver Allah'ım ver diye şarkıya başlasam yeridir şuan. Ama koca değil aklı başında insan ver sana Ya rabbim. Ben bugün nasılsa fazla vericiydim. Biraz da isteyebilirdim.

" Beni tanıyor diyeceğim ama karşılaşmadığıma eminim. İnsan yüzü konusunda hafızam baya sağlam biliyorsunuz. Nasıl...nasıl olabilir bu ya." Diye mırıldanarak kafamı ellerimin arasına aldım. Biraz daha düşünürsem onu çatlayacaktım. Hem sinirden hem de gün yüzüne çıkan migrenden.

"Neyse kızlar son iki gün ben kaçar. Bugün zaten berbat bir gün. Daha fazlasına ihtiyacım yok. Görüşürüz...."

Kızlara daha fazla yorum hakkı tanımadan hızla konuştum ve çantamı alarak mekanı terk ettim.

Yol boyunca aklım hala olanlardaydı. Nasıl kendi oyunumda nakavt edilebildim. Nasıl kendimi kaptırıp etkilendim!

Etkilendim mi?

Hayır etkilenmedim. Olamaz öyle bir şey.

Kendimle kavga ederken otelin önüne geldiğimi bile fark etmemiştim.

Benim otelim. Sahip olduğum en güzel şey. Arabadan inip biraz dışarıdan seyrettim.

Şehre biraz uzak kalsa da çok dışında değildi. Etrafı yemyeşildi. Üç katlıydı ama üç ayrı bölümden oluşuyordu. Bir tarafı tek kişilik odalar, diğer bir tarafı aile odaları ve tam orta kısmı ise konsept odalarından oluşuyordu. Otelin birkaç metre aşağısına geniş bir havuz yaptırmıştık. Havuz'un çevresi cafe konsepti ile çevriliydi. Çardaklar, açık şezlonglar ve özel kiralanabilir bir loca kulübe. Benim için tam bir cennetti burası. Her karesinde ellerimin değdiği,mimarisine bile el attığım bana özel sayılı yerlerdendi.

Daha fazla oyalanmadan içeriye geçtim. Yapılacak pek bir şey kalmamıştı. Otel çalışanlarını denetleyip otel menüsü için hazırlanan yemekleri tatmam gerekiyordu. Açılış için babam kendi otelindeki seçkin müşterilere davetiye göndermiş hem davete katılıp hem de birkaç gün otelin tadını çıkarmak için kalanların düzenlemelerini de yaptıktan sonra tamamı ile açılışa hazırdık.



*********************ALKIM KARAN***********************

Restorandan bedenen çıkmış olsam da aklım oradaydı. Eminim cadı olayı çakmış ve sinir krizi geçiriyordur. Orada olmuş olsam o cazgırlıkla bana neler yapabileceğine dair birkaç ufak fikrim olsa da sadece fikir olarak ufak içerik olarak baya büyük şeyleri bunlar.

BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin