19.B ALKIM (Part 2)

8.8K 492 3
                                    

EVET FINALDEN ÖNCEKİ SON BÖLÜMDE BÖYLE. BİR AKSİLİK OLMAZ ISE YARIN YANİ TEKNİK OLARAK BUGÜN HIKAYE BİTİYOR. SONRAKİ BÖLÜM BOL BİR +18 SAHNELI HATTA KONULU OLACAK.

YAŞ İBRESİNE UYMANIZI DİLEMEKTEN BAŞKA BİR ÇAREM YOK ŞİMDİLİK. HIKAYE'NİN KURGULU NADİR KISIMLARINDAN BİRİ FİNAL BÖLÜMÜ.

UMARIM SEVERSİNİZ. :)

İYİ OKUMALAR.

****ERNA LADEN*****

Altuğ'un dediği gibi yapmış, kızları seferber etmiş geceyi ise pijama parti gecesi ilan etmiştim.

Düşünmeyecek ve akışına bırakacaktım her şeyi.

Olacak ile öleceğe çare yok derler.

Her ne kadar düşünmeyeceğim desem de aklımın bir köşesinde kalmıştı. Filmi izliyor ama kendimi görüyordum.

Bir insanı tanımak sevmek ve bağlanmak için uzun bir süre gerekmiyordu. Bir günde aşık olup vakit geçirip onu tanıdıkça içinize yerleştirip gidişi ile yok olabilirdiniz.

Bir haftayı bir asır gibi geçiren bizim içinde durum aynıydı. O ne durumdaydı, pişman olmuşmuydu, nasıl böyle davranabilmişti en önemlisi bana gerçekten aşıkmıydı. Yoksa oyununu oynayıp bahanesini bulduktan sonra gitmişmiydi?

Beni zehirleyen düşüncelerime ara verip kızlara döndüm.

Hayata karşı rolüme devam ediyordum ve edecktim.

******

Erken kalkıp hazırlandıktan sonra çantamı alarak çıktım evden. Otopark'a gelmiş olan arabama yöneldim ve kapıyı açtıktan hemen sonra yere bir kağıt düştü.

Alıp okudum, okudum ve bir daha okudum.

Şakamıydı bu.

Çevreme bakındım ama izleyen yada etrafta bulunan kimse yoktu. Notu çantama alıp arabaya atladım.

Sonradan fark ettiğim ayrıntı ise notun nereden geldiğini açıklıyordu. Sahibinin ne yapmak istediği de.

Not' da yazan ise şuydu;

"053. ... 45 89

Gizli hayran

Beni ara "

Otele gectikten bir saat sonra tekrar aynı not geldi. Farklı numara ama aynı not.

Yöntemini taktir edebilirdim belki beni bu kadar kırmamış olsaydı. Ama geçti bolu pazarı....

Beyefendi kendisi gelmeye cesaret bile edememiş notlar ile beni kandırmaya kalkıyordu birde.

Belki de yöntemi beni kandırmak değil iyice çileden çıkarmaktı. Çünkü bütün gün her yarım saatte bir aynı notu aldım.

Eve geçerken elimde 30 adet Alkım Karan koleksiyonuna sahiptim. Baktıkça önce gülesim, sonra ağlayasım , ondan sonra ise sinirden deliresim geliyordu.

Ama ona istediğini verip herhangi bir tepki vermeyecektim.

Sürünsün dü....

*****ALKIM KARAN*****

Sabah ezanı okunana kadar ne yapacağımı düşünmüştüm. Ama bulamamıştım.

Nasıl affettirebilirdim kendimi hala bir fikrim yoktu.

Çıkıp karşısına seviyorum ulan kıskancım ben demeyi düsündüm.

Sürekli özür dileyip başının etini yemeyi düşündüm.
.
Hatta kaçırıp ya benimsin ya kara toprağın övsemde sövsemde evini kadını çocuklarımın anası olacaksın! Demeyi bile düşündüm.
.
Fakat, onu onun silahıyla vurmayı düşünememiştim. Sonra oturup bunu nasıl düşünemediğimi falan düşünmedim tabi ki zamanım yoktu benim.

Dayanamayıp telefoncu açtırdım. Elindeki tüm açık hatları satın aldım. Iki numaraya beni affetmeyeceğini biliyordum.

Ama 30 numaraya da sabredeceğini düşünmüyordum.
.
Ertesi gün yine aynı şekilde numara gòndermeye devam ettim fakat 'Gizli hayran' kısmını değiştirip 'Eşşek herifin teki' yazdım.

Yine aramadı yada sinirlenip beni öldürmeye kalkmadı.

Eks olmuş hastaya kalp masajı yapan doktor gibi hissediyordum kendimi.

Umudunu yitirmemiş ama hiç bir sonuç alamayan, aslında sonucu belli olan....

Hayır ama bizim hastamız eks olmayacaktı. Biz kurtulacaktık.

Üçüncü gün notu değiştirip 'özür dilerim' yazdım. Akşam ise karşısına çıkacaktım.

Arabamı otelin girişine park ettikten sonra Erna'nın çıkmasını bekledim. Aklıma gelmiş olan 3. Maddeyi uygulamak çokta saçma gelmemişti.

Bu şekilde notlarla gitmeyeceğini anlamıştım.

Bir kaç dakika sonra ise göründü işveli cadım her zamanki güzelliği ile.

Kafası öne doğru hafifçe eğilmiş, yorgunluğu her şekilde fark ediliyordu.

Adım adım yaklaşırken bana hala görmemişti beni. Çıktığında ise önce sağa ve somra sola baktıktan sonra önüne baktı ve beni gördü.

Şaşkın ördek gibi kalmıştı yerinde. Agzı '0' halini almıştı.

"Selam" dedim her şey nornalmiş gibi.

Bir kaç dakika sonra kendini toparladı ve sağ tarafa doğru yürúmeye başladı. Iste şimdi başlıyorduk.

"Konuşalım lütfen" diyerek önüne geçtim.

Dedim ya umut fakirin ekmeği işte.

Beni takmayıp arkasına döndü ve o yöne doğru yürümeye başladı.

"Sadece yarım saat" diye kullandım son şansımı. Ama konuşmamaya yemin etmiş gibi yine beni görmezden geldi.

"Sen istesen de istemesen de konuşacağız." Dedikten sonra belinden kavradığım gibi kucağıma aldım.

Çırpındıkça çırpınıyor ' bırak beni, adam kaçırıyorlar, dağ kaçkını herif, piç kurusu bırak dedim' diye diye söyleniyordu. Laflar gittikçe küfürleşiyordu ya neyse.

Arabaya attıktan heme sonra kilitledim ve ben binene kadar çıkamanasını garantiledim. Bindikten hemen sonra yine çıkmaya çalıştı ama müdahale etmiş ve yerine oturtmuştum. Tamam biliyoruz eşşeğin tekiyim ama bu kadar da olmaz ki.

"Nereye gidiyoruz?" Suskunluk oyununu bitirmiş ve merakına yenilmişti hanım efendi.

"Benim evime." Dedikten sonra bende sustum. Eve bir varalım nasılsa konuşurduk.

BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin