17.B ACABA?

10K 523 11
                                    

  MULTIMEDYA: ALKIM KARAN

VE FINAL DIYORUM....MU ACABA? :D


Alkım'dan ses gelmediği için doğruldum ve yüzüne baktım. Kaşlarını çatmış bir şeyler düşünüyordu. Ifadesinden anladığım kadarıyla kendisine kızıyordu.

Evet benimde hala bir yanım kızgındı, o hissettirdiklerinden dolayı ama geçiyordu yavaş yavaş. Kendimi iyi hissediyordum şimdi hemde hiç olmadığım kadar iyi.

Ellerimi kaşlarinda gezdirdim ve yukarı kaldırdım.

"Üzülme" diye söylendim.

Beni iyice üzerine çekti.

"Özür dilerim. Çok özür dilerim. Kendime o kadar kızgınım ki şuan. En başından beri ne kadar saçmaladığımı göremeyecek kadar aptal ve bencilim ben. Seni aşağılamak değildi niyetim. Sadece sana kapıldığımı bilmeden içten içe kıskanırken yaptıklarımdı onlar.

Başka bir erkekle konuşman, onlara o işveli gülümsemeni sunman, numaralarinı  istemen falan  aklimda bunlar dolaştıkça deli oluyordum. Çocukça belki yaptığım ama istemiyorum güzelim.  Benden başka kimseye bakmanı konuşmanı istemiyorum.

Tamam oyunbaz herifin tekiyim. Birazda kendi eglencem içindi belki. Yine de seni bulduğum için mutluyum.
Koleksiyon....hiç aklıma gelmemişti. Fazlasıyla orjinal bir fikir. Ama artık onu da yapmanı istemiyorum. Lutfen beni anla. Artik oyun yok dimi? "

Gözlerinde gördüğüm tüm o duygular ve değişimler o kadar gerçekti ki...kendimi şaşırmıştım.

"Artık oyun yok." Diyerek tasdikledim sözlerini.

******

IKI HAFTA SONRA

O gün baraka da her şeyi konuşmuştuk.  Birbirimizi ailelerimizi, arkadaş çevremizi ve nerelerde neler yaptığımızı....

Benden 5 yaş büyüktü. Ben üniversiteye başladığımda o mezun olmuş ve calışmaya başlamış. Çevrelerimiz birbirine yakın görünse de bu seneye kadar Anadolu yakasına pek geçmediği için karşılaşmamıştık. Ama bu sene şirketlerini tamamiyle bu tarafa taşımışlardı.

Iki senedir aile otelinde çalıştığımı duyduğunda şaşırmış, oraya bir çok kez geldiğini söylemişti. 

Aynı yerde bulunduğumuz halde birbirimizi hiç görmeyip, tuhaf bir biçimde karşılaşmamızı ironik bulmuştuk.

Kızlara birlikte olduğumuzu söylemeyi unutmuştum. Otele baskın yapıp bizi el ele gördüklerinde neredeyse bayılıyorlardı.

Ben bile kendimden bu performansı beklemiyorken onların halini anlıyordum.

3 gün boyunca hiç ayrılmamış az uyumuş çok buluşmuş ve bol bol dinlenmiştik. Ondan sonra ikimizde iş hayatına geri dönüş yaptık.

Rüya gibi geçen bir kaç günden sonra epey bir zorlanmıştım tabi ki.

Her akşam iş çıkışı otele geliyordu Alkım. Yemek yiyorduk. Hatta bir kaç gece burada benimle kalmıştı. Yanımda uyumayı alışkanlık haline getirdiği için kızıyordum fakat beni dinlemiyordu. 

Ilk birlikte uyandığımız sabah ki yakınlaşmamız gibi her sabah dudak dudağa uyanıyorduk. Ama ileri gitmemiştik.

Bizim yaşımızda olan insanlar için ilişkilerin boyutu farklı oluyordu ister istemez. Liseliler gibi el ele diz dize oturmayı beklemiyorduk ki saçmaydı. Yine de toplumun getirisi olan 'evlenmeden olmaz' mantığı az da olsa kafamdaydı.

BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin