1. Kitap: C34: Genji Dojo

15 6 1
                                    

İBLİS KILICI BAKİRE

Pubfuture'a göre reklamlar

Lily ana kapıya ulaşmadan önce nehir kenarındaki bir sokakta uzun bir süre yürüdü.

Ana kapı beklendiği kadar görkemli değildi, sonuçta sadece bir avlu girişiydi. Kemerli kahverengi çatı, basit bakır süslemelerle kaplı iki sütunla destekleniyordu.

Kapının önünde herhangi bir tabela görülmedi. Bakır süslemelerin üzerinde yalnızca Gentiana'nın amblemi kazınmıştıhttps://en.wikipedia.org/wiki/Gentiana">1.

Lily bunu bir zamanlar Matsuda Klanındaki bir kitapta görmüştü; bu, Genji Klanının aile amblemiydi.

'Heian İmparatorluğunun önde gelen samuray klanı, ülkedeki en güçlü güç ama yine de çok düşük profilliler.' Lily'nin Genji hakkında olumlu bir izlenimi vardı.

Bu sıralarda ay kara bulutların arkasına saklanıyordu, bu yüzden kapıları doğal olarak kapalıydı.

Sınav süresi yarından itibaren art arda beş gün süreyle başlayacak. Tavsiye mektubu olduğu sürece herhangi bir günde sınava girilebiliyordu. Bu nedenle testi kaçırma endişesi taşımıyordu.

Lily'nin buraya gelmesinin tek nedeni oraya bir göz atmaktı. Bu yaz gecesinin rüzgarı soğuktu, bu yüzden önce yaşayacak bir yer aramaya gitse daha iyi olurdu.

Lily arkasını döndü ve dojonun ana kapısının tam karşısında geniş bir ahşap köprü fark etti.

Ahşap köprünün diğer tarafında etrafı çalılarla çevrili bir türbe vardı.

Lily, tapınaktan yayılan bir çeşit güçten etkilendi. Tahta köprüyü geçip doğrudan tapınağa doğru yöneldi.

Tapınak doğal kütüklerden inşa edilmişti, basit ama rahatlatıcı bir yapıydı. Tapınağın içinde, ortalama yapılı bir samurayın bronz heykeli ahşap bir çitin arkasına yerleştirilmişti.

"Ah..." Lily heykele baktığında maskeli samuray heykelinin siyah gözlerinden heybetli bir aura yayıldı.

Lily sanki bayılacakmış gibi hissetmekten kendini alamadı.

'Ne kadar güçlü bir baskı! O kadar güçlü ki korkutucu!'

Bu sadece bir heykeldi ama yaydığı basınç Lily'nin tesadüfen karşılaştığı uzmanların hepsinden daha güçlüydü. O Şeytan Kral Michizane bile Lily'nin gözleri buluştuğunda bu kadar dehşete düşmesine neden olmamıştı.

'J-Bu kim...'

Tapınağın önünde etkileyici el yazısıyla "Kurou Hogan Yoshitsune" yazan bir levha vardı.

Minamoto, Yoshitsune yok mu?

Lily bu kişiyi paralel dünyanın tarihini incelerken öğrenmişti. Bu kişi Genji tarihindeki en cesur samuraydı. Aynı zamanda "Genji Kılıç Stili" olarak bilinen Genji'nin en güçlü kılıç sanatlarının da kurucusuydu.

Lily artık tek kelime etmedi, duruşunu düzeltti ve türbenin önündeki hasır şiltenin üzerine saygıyla diz çöktü. Daha sonra Genji'nin bu efsanevi liderine selam verdi.

Genji Dojo'da samurayları eğitmeyi ve öğrenmeyi planladığı için bu kişi onun gelecekteki ustası olabilirdi, bu yüzden doğal olarak diz çöküp ona gerektiği gibi tapınması gerekiyordu.

Buna rağmen bu samurayın boyu hiç de devasa değildi. Lily oturuyor olmasına rağmen görsel olarak boyunun 1,5 metreden fazla olmadığını tahmin etti. Ancak bu heykelin yaydığı basınç bile Lily'nin sırtını soğuk terlerle doldurmaya yetiyordu.

İblis Kılıcı BakiresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin