İBLİS KILICI BAKİRE
Pubfuture'a göre reklamlar
Lily gücünün biraz toparlandığını hissetti ve o kadına karşı sertçe itti, attan aşağı atlama fırsatını değerlendirdi.Aşağıya indiğinde nihayet o siyah atın ne kadar büyük olduğunu fark etti. Bu kadın aslında bu kadar yüksek rütbeli bir atı evcilleştirmeyi başarmıştı.
Lily dudaklarını silmek için elinin tersini kullandı ama bu içler acısı ve nefret dolu duyguları silmenin bir yolu yoktu.
“Sen… adımı söylememe gerek yok, bunu neden yapıyorsun?”
Lily'nin bunu yatarak kaldırmaya niyeti yoktu. Her ne kadar gözlerinin köşesinde inatçı bir gözyaşı damlası olsa da bu kadının önünde ağlamayı kesinlikle reddediyordu. Bunun nedeni haksızlığa uğradığını hissetmesi değildi, sadece aşağılanmaydı!
'İlk öpücüğüm zorla çalındı çünkü o benden çok çok daha güçlü. Bu kadar! Bu tür bir kadına karşı herhangi bir his beslememin imkanı yok!'
Lily bu kelimeleri zihninde defalarca tekrarladı. Sanki bu sözlerin defalarca tekrarlanması halinde gerçeğe dönüşeceğine inanıyordu.
Ata binerken Uesugi Rei'nin uzun gümüş rengi saçları, düzgün poposunu neredeyse gizlemiş gibiydi. Gümüş saçlı kadın sırtı Lily'ye dönük şekilde attan aşağı atlarken sırtında asılı olan ölümcül tachi'yi gördü. Bu tachi Uesugi ile hemen hemen aynı boydaydı. Geçen günküyle aynı siyah, kolsuz ipek kumaşı giyiyordu. Sadece ön ve arkayı kapatan kısa bir etek giymişti. Eteğin uzunluğu o kadar kısaydı ki, bir santimetre daha kısa olsa her şey ortaya çıkacaktı.
Uesugi Rei, Lily'nin sorusunu duyduğunda hâlâ ahlaksızca gülümsüyordu, ama menekşe gözleri diğerlerinin aklına bakıyormuş gibi cevap verirken, "Neden sordun? Bu çok tuhaf bir soru. İblisleri öldürüyorum çünkü onlar insanlığa saldırıyorlar. Seni çok tatlı olduğun için öptüm. Demek istediğim şu... sen çok tatlısın. Anlaman için bunu kaç kez tekrarlamam gerekiyor?”
Lily ona sadece boş boş baktı. Eğer geri zekalı olan kendisi değilse bu kadının zihinsel bir sorunu olması gerekirdi. Bu kadının mantığını takip edemiyordu.
"Karşılığında sana başka bir soru sorayım, ne-benim bu kadar tatlı olan neydi?" Lily hafif bir öfkeyle sorduğunda kızardı.
Uesugi Rei gözlerini kıstı ve biraz büyüleyici bir bakış ortaya çıkardı. Lily bu tür bir bakışa karşı koymakta biraz zorlandı.
Uesugi, Lily'ye yaklaştığında boy farkı nihayet netleşti. Lily'nin kendisi oldukça uzun olmasına rağmen o gerçekten de Lily'den daha uzundu.
Uesugi Rei bir adım daha atarsa göğüsleri birbirine sıkışacak ve şekil değiştirecekti...
"Senin gibi çekici ve narin bir kızın ablaya bu tür bir soru sorması, gerçekten sana yaltaklanmamı bu kadar mı istiyorsun?"
Uesugi Rei yüzünü Lily'ye yaklaştırdı. Tekrar o kadının tatlı kokusunun saldırısına uğrarken Lily nefesinin zorlaştığını hissedebiliyordu.
“Sadece büyüleyici özelliklerine bak. O kadar güzel bir yüzün var ki sanki tanrıçanın reenkarnasyonuymuşsun. Gözlerin tam olarak gece kristaline benziyor ve pembe dudakların tadı cennet nektarı gibi. Doğaüstü varlıklar bile yumuşak göğüslerinize bakınca büyülenirler. Ve ince belin sadece kucaklanmak için yalvarıyor.
Lily bunları duyunca biraz sersemledi. Hassas kadın vücudu bu kadar övgüye dayanamadı ama erkek zihniyeti onu soğukkanlı kalması konusunda uyardı. Aklı rahatsız değilmiş gibi davranmalıydı. Bu tür şiirsel pohpohlamaların onu sevindirmesine izin vermemeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İblis Kılıcı Bakiresi
FantastikDünya dışı boyutların heyecan verici öyküsünde genç bir çocuk, kendisini karanlık ve gizemli bir paralel dünyada, kıdemli kız kardeşi Lily'nin bedeninde yaşarken bulur. Lily, bu esrarengiz diyardaki ilk gününde yüzlerce hayaletin büyüleyici gece geç...