1. Kitap: C61: Lily'nin Kumarı

15 5 0
                                    

İBLİS KILICI BAKİRE

Pubfuture'a göre reklamlar

Nehir kıyıları açık renkli sislerle doluydu.

Lily ahşap köprüyü geçerek diğer tarafa ulaştı; burası çoğunlukla ağaçlar ve dağlardan oluşuyordu.

Tapınağın hemen dışındaki çakıllı yol boyunca yürüdü. Yol kenarındaki yemyeşil yeşillikler mis gibi bir koku taşıyordu. Lily şu anda oldukça keyifli hissediyordu. Ruh Yiyen'in güçlendirmesiyle gücünün Kengo saflarına yaklaştığını kim düşünebilirdi!

Yüksek ve kudretli Kengo'yu hayal edin! Lily bu unvanı tüccardan duyduğundan beri büyülenmişti.

'Benim gibi küçük bir kız da Kengo olabilir mi?'

'Neden? Yaş ve cinsiyet neden önemli? Yalnızca kılıç becerilerinizi değerlendirmiyorlar mı?'

Ancak Lily'nin de şüpheleri vardı. Sakura'nın daha önce de belirttiği gibi, kişinin Ruh Gücünü animaların ve gerçek özlerin tüketimi yoluyla arındırma ve yenileme yeteneği, Ruh Yiyen olarak adlandırılan bir yetenekti. Canavar animasyonlarından arıtılan Ruh Gücü, çeşitli türden uğursuz renkler içeriyordu ve başlangıçta sahip olduğu açık renkli olanla kesinlikle aynı değildi. Bu tür Ruh Gücüne Şeytan Öfkesi de denilebilir. Ruh Yiyen yalnızca shikigamilerin ve canavarların sahip olduğu bir yetenekti ama o zaman neden o da onu kullanabildi?

O sadece gerçek, genç ve sağlıklı, normal bir kızdı. Bir canavar olmasının imkânı yoktu. Üstelik modern dünyadan da geldi!

Durum böyle olduğundan…. Soul Eater'ı neden kullanabildi?

Eğer Sakura Şemsiyesini geri almayı başarabilirse konuşacak çok şey vardı.

Lily, nehrin çamurlu kıyısına yakın yığılmış çakıllı yolda yürürken ve ayaklarına çarpan dalgaları hissederken, sonunda yoğun sisin ortasında olağanüstü uzun bir çam ağacının önünde belirdiğini gördü.

Lily sadece bu çam ağacının yerini biliyordu çünkü özellikle Chrysanthemum Inn'e büyükanneye sormak için gelmişti.

Lily kumlu yokuşu tırmandı ve yaşlı çam ağacının altında gördüğü şey, pembe mini etekli kimonolu, birkaç metre yüksekliğindeki büyük bir kayanın üzerinde oturan küçük bir kızdı.

'Görünüşe göre Saikanji Nanako bugün yeni bir kıyafet giymiş, keyfi yerinde mi?' Lily kendi kendine düşündü.

Ve Nanako'nun elindeki şey şüphesiz Sakura Şemsiyesiydi.

Aniden Lily'nin zihninde bir düşünce parladı; küçük kız o şemsiyenin rengine çok yakışmış gibiydi.

Ancak Lily'nin o şemsiyeyi ona vermesinin imkânı yoktu. Bu Lily ve aynı zamanda arkadaşı için çok önemli bir hazineydi!

Lily, çam ağacının kökleriyle dolu süngerimsi zemine adım attı, sonra öne doğru bir adım attı ve meleksi bir ses tonuyla şöyle dedi: “Leydi Nanako, o şemsiyeyi benim için tuttuğunuz için teşekkür ederim. Şimdi onu bana geri verebilir misin?”

Nanako beyaz çorabın içindeki bacaklarını sallıyordu, "Sana geri mi vereyim? Elbette, bu sadece kağıttan bir şemsiye. Bayan Samuray'ın artık bunu umursamadığını ve gelme zahmetine girmeyeceğini sanıyordum. Bu şemsiyenin senin için çok önemli olması mümkün mü?”

"Aslında o kadar da önemli değil, sadece onun kiraz çiçeği tasarımını ve rengini beğendim."

"O? Hah, senin gibi iri göğüslü bir kadının şemsiyeyi kıza benzetecek şiirsel bir tada sahip olmasını beklemiyordum.” 1

İblis Kılıcı BakiresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin