1. Kitap: C29: İlk Savaş: Bire Dört

13 7 1
                                    

İBLİS KILICI BAKİRE

Pubfuture'a göre reklamlar

Lily, Matsuda Klanından ayrılırken Hiroyasu'yu takip etti. Küçük bir ormanlık alana doğru giderken derenin üzerindeki ahşap köprüden geçtiler.

Ormanın girişine yakın bir yerde, yol kenarındaki çalıların arasına, bir toprak tanrısının yosunlu heykeli dikilmişti.

"Ha?" Her ne kadar Lily kısa bir süreliğine yanından geçse de, dünya tanrısının olağanüstü görüşüyle gözyaşı döktüğünü gördü.

Bu son derece tuhaf bir olaydı. Ona bir uyarı veriyor olabilir mi?

Toprak tanrısının taş heykeli bile maneviyata sahipti. Yalnızca Lily gibi keskin sezgilere sahip, iyi kalpli bir kız, dünya tanrısının ruhunu tetikleyerek ona bir ön uyarı verebilir.

Lily, Hiroyasu'yu loş ışıkla kaplanmış ormana doğru takip etti. Burası son derece karanlıktı, tek ışık kaynağı henüz söndürülmemiş mum alevinden geliyordu. Köylüler sık sık toprak tanrısına dualarını sunmak için bu ormana gelirlerdi.

Karanlık nedeniyle ikilinin yavaşlamaktan başka seçeneği yoktu.

“Hiroyasu, Miki nerede?” diye sordu Lily.

“Neredeyse geldik, hemen önümüzde.” Hiroyasu, Lily'yi ormanın derinliklerine doğru yönlendirmeye devam etti. Yolun her iki tarafı da tünel gibi ağaçlarla kaplıydı.

Uzak bir yerden iki figür yürüdü.

Yıpranmış kıyafetleri ve dağınık saçları vardı. Lily karanlıktan dolayı yüzlerini net göremiyordu. Tek gördüğü gözlerindeki soğuk parıltıydı.

O anda Hiroyasu sessizce ormana girdi ve gözden kayboldu.

Lily adımlarını durdurdu.

Arkasını döndüğünde iki figürün daha ona doğru yaklaştığını gördü.

Bu insanların hepsinin ellerinde tahta sopalar vardı ve bellerinde bir kılıç asılıydı.

Kılıç taşıyorlardı ama ellerinde tahta sopalar da vardı. Eğer hedefleri oysa niyetleri çok açıktı.

Lily yavaş ve sabit bir hızda ilerledi, sanki hiçbir şey olmamış gibi ileri doğru yürüdü.

Bu insanlar onu pusuya düşürmek için pusuda bekliyor olmalılar ama henüz tam olarak emin olamıyordu.

Önden, tüylü giysili iki adam, ellerinde tahta bir sopayla sabit bir hızla Lily'ye doğru yürüyorlardı. Anormal bir hareket yapmadılar.

Ve arkadaki ikisi hızlarını olabildiğince doğal bir şekilde arttırıyor gibi görünüyordu.

Karanlık ormanın içinde cahil böceklerin çığlıkları ve derenin gevezelik sesleri dışında yalnızca ayak sesleri duyuluyordu.

Lily ile öndeki iki adam arasındaki mesafe büyük ölçüde kısaldı. İçlerinden biri gür sakallı, orta yaşlı, iri yapılı bir adamdı. Diğeri ise küçük gözlü, çirkin bir adamdı. İkisi çok normal görünüyorlardı ve onu umursamadan Lily'ye doğru yürüdüler. Sanki gerçekten yoldan geçenlermiş gibiydiler ama aslında işin tuhaf kısmı da buydu çünkü sıradan erkeklerin Lily gibi bir güzelliğe bakışlarını dikmemeleri mümkün değildi.

Bu adamlar her iki taraftan da Lily'nin yanından geçtiler.

Bir anda böceklerin çığlıkları kesildi.

Çalı sakallı aniden elindeki tahta sopayı kaldırdı. Onu iki eliyle tuttu ve Lily'nin kafasının arkasına vurmak için vücudunu yana çevirdi.

Lily hemen eğildi, böylece tahta sopa saçlarının yanından geçerek boş havaya çarptı. Aynı zamanda tek ayağıyla yere tekme attı ve hızla geri adım attı. Tahta kılıcı belinden çekerken diğer bacağını eksen olarak kullanarak dönmeyi takip etti. Vücudu dönerken tahta kılıcından güzel bir yay çizildi.

İblis Kılıcı BakiresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin