Kitap 1: C36: Sızma Testi

13 5 1
                                    

İBLİS KILICI BAKİRE

Pubfuture'a göre reklamlar
Hala aralıksız çiseliyordu.

Lily, daha önceki olaydan dolayı biraz somurtkan bir ruh halindeydi.

Saionji Nanako gerçekten biraz aptaldı ama kendisi gibi zeki bir kızın Nanako'nun hızına kapılması ve hatta buna kızması için gerçekten disiplinden yoksundu.

Ancak o küçük kızın konuşma tarzı gerçekten insanları biraz kızdırmıştı.

'Onun kölesi olmakla ne demek istiyor? Peki bu güven nereden geldi?' Lily bunu düşündüğünde bile bunun inanılmaz olduğunu hissetti!

Ancak Lily'yi en çok korkutan şey muhakeme yeteneğini çok kolay kaybetmesiydi. Hatta tartışmanın ortasındayken bilincinin hala bir erkek çocuğunki gibi olduğu gerçeğini bile unutmuştu. Başka bir kızla tartışırken tıpkı bir kız gibi davrandı, karşı taraf da bir çocuktu!

'Bu böyle devam ederse bedenim ve zihnim tamamen bir kızınkine dönüşecek, bu iyi değil... Kıdemli kardeş, lütfen Lily'ye biraz güç ver ve Lily'yi daha güçlü yap, Lily daha da güçlü olmalı, tamam mı?'

Ve şimdi, Genji Dojo'nun kapısı nihayet açıldı, dışarı lacivert üniformalı birkaç dojo öğrencisi çıktı. Grubun başında beyaz önlüklü, lacivert pantolonlu, uzun boylu ve yakışıklı bir samuray vardı.

Samurayın bakışları bir meşale gibi parladı. Onun gelişiyle birlikte sınava girenlerin varlığı hemen azaldı. Hava bile itaatkar bir şekilde onun etrafında dönüyor gibiydi.

Lily, Ruh Gücüyle etrafı hafifçe araştırmaya cesaret edemiyordu ama yine de bir şeyden emindi; Bu samuray çok güçlü!

O, Usta Matsuda Nagahide, Kimura ve Kanzaki'nin toplamından çok daha güçlüydü!

"Sizi beklettiğim için üzgünüm. Genji Dojo'muzun yıllık yeterlilik sınavının uygulamalı sınavı başlamak üzere. Testin süresi beş gün sürecek. Ben, Imakawa Yusuke, baş denetçi olacağım. Lütfen işbirliği yapın ve bana tavsiye mektubunuzu gösterin. Ben onları inceledikten sonra dojoya girebilir ve teste hazırlanabilirsiniz."

"Yani o Imakawa Evi'nden, bu büyük bir klan..." Birisi yorum yaptı.

Yusuke, Nanako'nun grubunu fark ettiğinde oraya gitmek için inisiyatif kullandı ve şöyle dedi: "Saionji evinin genç hanımı olabilir misiniz?"

Saionji Evi'nde sadece genç hanım vardı ama genç efendi yoktu. Yusuke Nanako'yu tanımasa da ona bu şekilde hitap etmek yanlış değildi.

Nanako atından indi ve itaatkar bir şekilde karşılık verdi, "Ben gerçekten Saionji Nanako'yum. Annemin emriyle samuray yeterlilik sınavına katılmaya geldim."

Hemen kenarda bulunan Taihara Yukimichi göğüs cebinden bir parşömen çıkardı: "Bu genç bayanın tavsiye mektubu..."

"Gerek yok," Yusuke tavsiye mektubunu Yukimichi'nin eline geri itti ve şöyle dedi: "Saionji evinin genç hanımının sahtecilik yapmasına imkan yok, lütfen önce içeri girin."

Nanako astlarına, "Siz burada bekleyin" dedi.

Dojoya girerken çok itaatkardı. Lily'e kayıtsız bir bakış atmak için bile bakmadı. Lily aniden bu kızın göründüğü kadar aptal olmayabileceğini hissetti...

Bir an onun aptal olduğunu düşündü, sonra fikrini değiştirdi. Görüşleri her yerdeydi ve hatta bir kızınkine benzemeye başladı. Lily bunu düşündüğünde biraz hayal kırıklığına uğradı.

Sınava giren pek çok kişinin tavsiye mektubu arka arkaya doğrulandı, Lily de öne çıkıp parşömenini uzattı.

Yusuke gibi yüksek eğitimli bir samuray bile inceleme sırasında Lily'nin göğüslerine birkaç kez bakmaktan kendini alamadı.

İblis Kılıcı BakiresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin