İBLİS KILICI BAKİRE
Pubfuture'a göre reklamlar
Motoshige, Nagahide ve etraftaki tüm samuraylar ve hizmetçiler şaşkına dönmüştü. Taro ve arkadaşları bile. Avlunun köşesinde keyifle izleyenler şaşkına döndü.
Bu kadın… o deli mi?
Kendini umutsuzluğa mı terk etti?
Hatta Motoshige'nin alnında mavi damarlar belirdi ve gözleri çok keskinleşti.
“Bu kadın… ne yapıyor?! Bakmaktan korktuğu için mi yoksa rastgele sallanmaya mı çalışıyor? Gözleri açıkken bardağı bile göremezken gözlerini kapatarak vurabileceğini mi sanıyor?!” Motoshige çok öfkeliydi. Bu kafa karışıklığı ona küçümsendiğini hissettirdi.
"Çok iyi! Daha sonra pişman olma!”
Motoshige ne kadar gururlu olsa da doğal olarak ayağa kalkmadı ve fırlatma hareketi yapmadı. Bu bir çay fincanı olduğu için bardağı fırlatırken oturma pozisyonunu korumaya karar verdi. Ancak bir samurayın kol kuvvetine rağmen bu atış yine de çok güçlüydü.
Motoshige, Lily'ye baktı. Doğal olarak yüzünü incitmek istemedi, bu yüzden bakışlarını göğüslerine doğru kaydırdı ve şöyle düşündü: 'Hmph, bu kadının kesinlikle çok daha üstün göğüsleri var! Sadece göğsüne nişan alacağım! Bu şeyin büyüklüğüne bakılırsa onu öldürmemeli. Bunu dersin olarak al!'
Bu sadece ona ders vermek için değil, aynı zamanda onu küçük düşürmek için de geçerliydi! Motoshige'nin niyeti Lily'yi küçük düşürmek ve itibarını yitirmesini sağlamaktı! Bunu neden yaptığına dair hiçbir neden yoktu, yalnızca ona zorbalık yapmak istiyordu.1
“Kagami Lily, hazır olsun ya da olmasın, işte geliyorum!”
Motoshige parmaklarına kuvvet uygulayarak porselen bardağın çatlama sesleri çıkarmasına neden oldu. Daha sonra kartal gibi gözleriyle Lily'ye baktı!
Motoshige hiçbir uyarıda bulunmadan aniden elini salladı ve fincan tıslama sesiyle uçtu.
Bardağın uçup geçtiği alan bulanıklaştı. Tek görebildikleri, bardağın sabit, dönmeyen bir hareketle Lily'ye doğru uçmasıydı.
Ve şu anda Lily gizlice ruhsal dalgalanma dalgaları yayarken kendini karanlık bir dünyada buldu. Bu dalgalar bir engele çarptığı sürece bükülecek ve söz konusu nesnelerin belirsiz bir taslağını oluşturacaktı!
Karanlığın içinde dalgalar bir anda siyah bir noktaya çarparak dünyanın sessizliğini bozdu. Siyah nokta dalgalarla temas ettiği anda Lily bardağın yörüngesini ve hızını algılayabildi. Kılıcı her an saldırmaya hazırdı.
Bu ruhsal algılama süreci karmaşık görünüyordu ama aslına bakılırsa Hojo'nun bardağa fırlatmasından Lily'nin kılıcını sallamasına kadar her şey yalnızca bir anda gerçekleşti.
"Swish... Clink!"
Lily tahta kılıcını salladığı anda önündeki fincan paramparça oldu ve her yöne dağıldı.
Her yer ürkütücü bir sessizliğe büründü.
Bu birinci sınıf güzelliğe baktıklarında hepsi inanılmaz derecede şaşkına dönmüştü.
Güzel yüzü ve kılıcının zarif vuruşunun birleşimi o kadar güzeldi ki, ikisi aynı gibi görünüyordu, onları birbirinden ayırmak neredeyse imkansızdı.
Matsuda Nagahide'nin şaşkın bir yüzü vardı. Ne zamandan beri ve nasıl böylesine dahi bir kılıç ustasını yetiştirdi? Belki de onu kenjutsu yolunda engelleyen tek şey görünüşü ve konumu olabilir mi? Gereksiz birçok sıkıntıyı da beraberinde getirecekleri için…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İblis Kılıcı Bakiresi
FantasyDünya dışı boyutların heyecan verici öyküsünde genç bir çocuk, kendisini karanlık ve gizemli bir paralel dünyada, kıdemli kız kardeşi Lily'nin bedeninde yaşarken bulur. Lily, bu esrarengiz diyardaki ilk gününde yüzlerce hayaletin büyüleyici gece geç...