1. Kitap: C51: Ruh Yiyen

12 6 0
                                    

İBLİS KILICI BAKİRE

Pubfuture'a göre reklamlar

Lily siyah ve kalın kılıcın sapını tutarken parmaklarını yukarı aşağı hareket ettirmeden edemedi.1 Seiwa Tamashi'nin üzerindeki tuhaf rünler kırmızı bir ışıkla titriyordu.

Bıçak hâlâ cesedine saplı olan Dağ İblisinin anima'sı emilmişti. Anima bıçağı kırmızı bir iplik gibi kıvırdı. Lily'nin eline ulaşmadan önce kılıcın üzerindeki her bir rünün içinden aktı. Sonuç olarak Lily'nin sapı tuttuğu eli de kırmızı bir ışık tabakasıyla kaplandı.

Anima, Lily'nin vücuduna emilirken parlak bir şekilde parladı. Asimile edilen anima, göbeğinin altına ulaşana kadar Lily'nin vücudunda ilerledi. Bu, Lily'nin orijinal dünyasındaki geleneksel Çin tıbbında tanımlandığı şekliyle dantian'ın yaklaşık konumuydu.

Lily birdenbire göbeğin altındaki bölgenin vücudunun ana merkezi olduğunu ve bunun kalpten bile daha önemli olduğunu fark etti.

Göbeğinin altındaki dantianda mikroskobik bir boşluk olduğunu belli belirsiz hissedebiliyordu. Bedenindeki o alan çok küçük olmasına rağmen ruhsal algısıyla sonsuz büyüklükte bir alanı hissedebiliyordu.

Bu sınırsız bir enerji çekirdeğiydi.

Lily enerji çekirdeğinin beyinde olması gerektiğine inanıyordu ama nasıl oldu da enerji çekirdeği göbeğin altındaydı?

'Belki de kişiden kişiye değişiyordu.' Lily bununla düşünceleri başından savdı.

Enerji çekirdeğinin içinde, başlangıçta soluk mavi renkli olan ince sis, kırmızıya boyanmıştı. Enerji çekirdeğinin içinde koyu kırmızı bir magatamahttps://en.wikipedia.org/wiki/Magatama”>2 varmış gibi görünüyordu. Bu magatama birkaç dakika önce hâlâ donuk ve ışıksızdı ama enerji çekirdeğine giren anima'yı emdikten sonra aniden sanki yeni uyanmış gibi parlak bir şekilde parladı.

Magatama aynı zamanda Lily'nin bitkin vücudunu yenileyen Ruh Gücünü de serbest bırakıyordu.

“Ah...! Lily çapkın bir çığlık attı. Bunun nedeni magatama tarafından salınan enerjinin vücudunu hızlı bir şekilde canlandırmasıydı. Aynı zamanda Ruh Gücü de yenilendi. Bu ona güçlü bir zevk ve tatmin duygusu verdi.

Sonuçta hem fiziksel hem de ruhsal olarak yorgun düşmüş bir bedenin ruhsal bir iyileşme için can atması normaldi.

Bir animadan arıtılan Ruh Gücü, havadan yavaş yavaş toplanan Ruh Gücünden çok daha yoğun ve güçlüydü. Emilim oranı da birçok kez daha hızlıydı.

Seiwa Tamashi, anima'nın ilk tadından itibaren zevkle titredi. Lily sanki delicesine aşık bir kızmış gibi onu sıkıca tutuyordu. Farkında olmadan kılıcın sapını göğüslerinin arasına sıkıştırdı.

Seiwa Tamashi'nin kılıcı, birkaç yüz metre içindeki tüm ölü Dağ İmplerinin animalarını emen eşi benzeri görülmemiş bir çekim gücü üretti.

"Hım... Hım... Hım!" Anima katanaya doğru uçtu.

Tüm animasyonlar, güzel, kırmızı bir ışık halkasıyla parlayan katananın içine çekilmişti. Daha sonra, kılıcın aracı olduğu anima, Ruh Gücüne dönüştürülmeden önce Lily'nin gittikçe güzelleşen vücuduna emildi.

Canavarların ve iblislerin ruhlarını absorbe edin, ardından kendinizi güçlendirmek için onları Ruh Gücüne dönüştürün. Bu, shikigamilerin ve canavarların özel bir becerisi olan Ruh Yiyen'di! Lily gibi bir insan kızın bu beceriyi nasıl kullanabildiği bilinmiyordu.

"Dolu... tamamen dolu..." Lily'nin bedeni yalnızca bir düzine veya daha fazla anima absorbe ederek zaten Ruh Gücü ile dolup taşıyordu. O kadar çok şey vardı ki, fazlalık Lily'nin vücudunu bütünüyle kaplayan kırmızı şeytani bir auraya dönüştü.

Bu süreçlerin anlatılması uzun sürse de aslında sadece birkaç saniyede gerçekleşti.

Lily'nin etrafındaki Dağ İmpleri, koyu kırmızı Şeytan Öfkesinin aniden ortaya çıkmasıyla korkutuldu. Ama hızla toparlandılar ve hep birlikte Lily'ye saldırmaya hazırlandılar.

Pubfuture'a göre reklamlar

Bazı kayıplar verebilirler ama tek vücut olarak saldırdıkları sürece Yüksek Seviye Samuraylar bile eninde sonunda güçlerini tüketip Dağ İmpleri tarafından öldürülürlerdi. Bu, Dağ İmpleri grubunun bu tür bir katliamı ilk kez gerçekleştirmesi değildi. Bir liderleri yoktu ama yine de içgüdüsel olarak gruplar halinde hareket ediyorlardı. Bireysel olarak zayıf olan Dağ İmpleri şimdiye kadar bu şekilde hayatta kaldı!

Kısa bir kafa karışıklığının ardından Dağ İmpleri bu kadını parçalara ayırma arzularını yeniden alevlendirdi! Ama tabii ki daha da kötü bir şey yapmadan önce değil!

"Çığlık at!" Büyük boy bir Dağ İmp'i Lily'nin üzerine atladı.

Lily, vücudunu destekleyen parlayan katanayla hâlâ çömelme pozisyonundaydı.

Lily başını kaldırmadı ve yüzü hâlâ saçlarla kaplıydı ama Dağ İmp'inin Ruh Gücüyle ona doğru atladığını fark etti.

"Hışırtı!"

Bu vuruş o kadar hızlıydı ki gözle görülemiyordu. Sanki Lily'nin kolu farkına varmadan kendiliğinden hareket ediyordu. Çizgi, izinde güzel bir kırmızı ışık bıraktı.

"Vay be...!!!"

İnanılmaz derecede güçlü bir delme kuvvetiyle Dağ İblis ikiye bölündü ve bir kurşun gibi ağaca doğru uçtu. “Patlama! Bang!” Dağ İblisinin iki yarısı ağaca çarpınca et ezmesine dönüştü!

Pis içleri her yere sıçradı.

Tüm Dağ İmpleri şoktan donmuştu. Daha önce ondan daha güçlü bir samurayla karşılaşmamışlardı, sadece bu kadının nasıl bir anda eskisinden daha güçlü hale geldiğini anlayamamışlardı. Belli ki daha bir dakika önce bardağı taşıran son damlaya ulaşmıştı.

Lily yavaşça ayağa kalktı, sonra takılıp düşmesine neden olabilecek yırtık eteği yakaladı. Eteği kesmek için Seiwa Tamashi'yi arkadan öne doğru salladı. Önünü ve arkasını örtmek için sadece küçük bir bez kalmıştı. Ön kısmı sadece külotunu kapatmaya yetiyordu, arka kısmı ise... neredeyse poposunu kapatmaya yetiyordu ama oldukça etli poposunun alt kısmı hala görülebiliyordu.

Lily de o eğik çizgiyle ne kadar çok şey kestiğine şaşırmış görünüyordu. Ancak buna pek aldırış etmedi.

Az önce kestiği kırmızı eteği hafifçe Aomi'nin iskeletinin üzerine fırlattı. Sonra arkasını döndü ve birkaç yüz Dağ İmpine doğru yürüdü.

Dağ İmplerinin tek bir güçlü saldırı yüzünden neredeyse avlayacakları avdan vazgeçmelerine imkan yoktu. Rakipleri ne kadar güçlü olursa olsun, birlikte saldırarak rakiplerini yorabilirlerdi!

Dağ İmpleri dağ ormanlarına yayılan bir çığlık attı. Birçoğu aynı anda bağırırken, güçlü canavarlar bile geri çekilmeyi tercih ederdi.

“Çığlık at! Çığlık at! Çığlık at!” Küçük ama şaşırtıcı derecede güçlü Dağ İmpleri birbiri ardına Lily'nin üzerine atladı.

İlgi nesnesini cümlenin arkasına bırakarak bu sesi olabildiğince müstehcen hale getirmeye çalıştım. Nasıl oldu? Kirli bir şey mi hayal ettin? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://en.wikipedia.org/wiki/Magatama

Pubfuture'a göre reklamlar

İblis Kılıcı BakiresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin