1. Kitap: C57: Uesugi Rei

12 6 0
                                    

İBLİS KILICI BAKİRE

Pubfuture'a göre reklamlar

Nioh'un yuvarlak gözleri sanki dağdaki tapınağın tanrı heykellerinden biriymiş gibi çevresine baktı; Dalgalanan kasları, Takeshita'nın sessiz sokaklarında dörtnala giderken, sanki heykellerin oyulmuş olduğu taşı ezmeye hevesliymiş gibi soluk siyah bir parlaklığın altında dans ediyordu!

Lily artık duyduğu gök gürültüsünün fırtınadan mı yoksa attan mı geldiğini anlayamıyordu, çünkü içindeki gök gürültüsü gücü kendi zayıf vücudunun titremesiyle birleşerek midesinin ondan kaçmaya çalışmasına neden olmaya başladı. Şiddetli dörtnala koşma doğal olarak vücudunu kontrol edememesine neden oldu; kızaran yüzü defalarca yumuşak ama tamamen sağlam olan büyük şekillere çarpıyordu; Lily, o muhteşem göğüslerin gerçekten kendisininkinden daha büyük olduğunu kabul etmekten çok memnundu, ama sadece birazcık.

O yumuşak ve esnek göğüslere her gönülsüz dalışında Lily kendini daha da güçsüz hissetmeye başladı; Gümüş saçlı kızın vücudunun tatlı kokusuyla birleşen Lily'nin bedeni ve zihni giderek daha da sarhoş oluyordu. Vahşice dörtnala koşmak ve iki bedenin birbirine dolanması, Lily'nin daha fazla sarhoş olmasını engellemesine yardımcı olmadı, ancak kollarını utanmadan diğerinin boynuna dolaması esas olarak korkusundan kaynaklanıyordu.

Buzlu yağmur suyunun Lily'nin sıcaklığına hiçbir etkisi olmamasına ve sürekli hareket etmesine rağmen, çevrenin bulanık olmasından başka bir şey olmaması, odaklanmasına ve gümüş saçlı kızın yüzünü net bir şekilde görebilmesine olanak sağladı.

"Çok güzel," diye bağırdı Lily, kalbi gizemli bir güç tarafından çekilirken.

Yabancı bir ülkeden Heian imparatorluğuna gönderilmiş şimdiye kadarki en değerli mücevherler; derin renk tonu insanın ruhunu emecek sonsuz bir uçuruma yol açıyormuş gibi görünen son derece nadir bir menekşe akik çifti; gerçi belki de o gözler sadece Lily'yi etkilemişti...

Zarif yeşim, küçük ve sivri burnunu kaplayan deriydi ve Lily'nin gözlerini, ilk baharın gümüş ipek ve menekşenin ilahi bir tamamlayıcısı olan çekici ama görkemli ve asil pembe gül çiçeğini barındırdığı o neredeyse mükemmel yüzünün dibine doğru yönlendiriyordu. taşıdığı değerli taşlar. Lily'nin kendi koyu kırmızı gül çiçekleri, o dudaklara bakarken yoğun nektar üretmeye başladı.

Böylesine güzel bir abla tarafından kurtarılmanın getirdiği içgüdüyü geçersiz kılmak için mantığın harcadığı birkaç saniye içinde, Lily'nin gittikçe sığlaşan nefeslerinin her biri, onu kadınlığın özüne kaptırdı ve görüşünü bir yıldızlar tarlasında boğdu. Tek sevgilisinin o soğuk ve kalpsiz taş odada, bir an önce uyanmak için yalnızca bir umut kırıntısıyla yattığını hatırladığında, o kadının güçlü, nazik ve baştan çıkarıcı aurasının etkisi altında olduğu için hemen kendini suçlama durumuna düştü.

Lily içinden azarladı, 'J-sadece ne düşünüyordum?! Neredeyse üzerime çarpıp hiçbir açıklama yapmadan bana sarılan bu tanımadığım kadının kafamdaki huzuru bozmasına nasıl izin verebilirim! Lily ah Lily, nasıl bu kadar utanmaz olabiliyorsun! Kıdemli kız kardeşimin bedeni çok asil ama benim kararsız zihnim tarafından bozulmuş! Zambak! Kıdemli kız kardeşimin yüzüne nasıl böyle bakabilirsin! Bu gece kesinlikle kendimi cezalandırmam gerekiyor! Artık başka bir kız için açıklanamaz bir şekilde kızarmaya cesaret edemem!'

"N-kimsin sen?! Gitmeme izin ver!" Lily, artık kadının kucağında gereksiz yere heyecanlanmamaya kararlı bir şekilde sordu.

Flört ettiği ve attan atıldığı düşünülmesinden korkan Lily, kollarını kadının boynundan kurtardı ve kolunu tuttu. Lily'nin bakışını fark eden kadın, Lily'nin belindeki tutuşunu daha da sıkılaştırdı.

Lily öfke nöbetine yatkın bir çocuk gibi bacaklarını ve kollarını şiddetli bir şekilde sallayarak panik içinde çığlıklar atmaya başladı: "Durun! İndir beni! Ne yapıyorsun?! Neredeyse bana çarpacağının farkında mısın? Atı hemen durdurun! Sen kimsin, bırak gideyim!”

Pubfuture'a göre reklamlar

Küçük kızın itirazına sinirlenen kadın, dizginleri bırakıp başının arkasını tuttu, beklenmedik bir şekilde öne doğru eğilerek dudaklarını Lily'nin dudaklarına yapıştırdı ve kızın zihni dondu.

"Oof-"

Şok olmuş Lily'nin tek düşüncesi şuydu: "Öptüm mü?!" gözleri genişledi ve vücudu elektrik çarpmış gibi kasıldı.

Bir süre sonra Lily nihayet bu beklenmedik hareketin ardından kendine geldi. İlk öpücüğünün çoktan çalınmış olması nedeniyle daha fazla direnmenin anlamsız olacağının farkına varmak...

Kadın onu öpmeye devam ederken çaresizce 'b-bunu nasıl yapabiliyor?! Bu benim ilk öpücüğümdü! Kıdemli kız kardeş, ben...'

Bir süre sonra…

“Höpürdet, Höpürdet… Mmhmm…”

Lily güçsüz ellerini kadının omzunu itmek için kullandı ama yine de kadının dilinin ağzının her santimini keşfetmesini engelleyemedi.

Lily bir direnç gösterisi olarak gözlerini açık tutmak istedi ama yavaş yavaş gözleri yarı kapalı hale geldi ve görüş alanı bulanıklaştı...

Tüm vücudunun hafiflediğini ve havadarlaştığını hissetti. Aklının odaklandığı tek şey o kadının başlattığı derin öpücüktü.

Ancak elleri baştan sona asla bırakmıyor. Direnmek için hâlâ kadının siyah elbiselerine tutunuyorlardı.

Gerçi kollarında hiç güç kalmadığı için onlar da bir o kadar işe yaramazdı.

Kadın atı Genji Dojo'nun ana kapısının yanındaki ahşap köprüde durmaya çağırdı. Ancak o zaman nihayet sıcak dudaklarını Lily'den ayırabildi.

Lily gevşekçe atın boynuna yaslandı, gözleri bir anlığına kısıldı.

Lily, güçsüz halinin su yüzeyine yansıdığını görünce yavaşça gözlerini çevirdi, ancak o kadının menekşe rengi gözleriyle karşılaştı. Uzun gümüşi saçları, Lily'nin at sırtına dağılmış dağınık siyah saçlarına karışmış gibiydi. Saçları sadece kendilerine ait siyah-beyaz bir alan oluşturan iki ipek elbise gibiydi.

Lily'nin gözlerinde sürekli olarak saf öfke birikiyordu.

"Tokat!" İnce eliyle kadının yüzüne tokat attı.

O kadının gücüyle tokadı tamamen atlatabilir, hatta engelleyebilirdi ama bunu yapmadı. Yüzü Lily'nin tokatından dolayı yana döndü ama yine de Lily'ye nazikçe gülümsüyordu.

O kadın sonunda konuşmaya başladı: “Çok tatlı ve aynı zamanda oldukça alıngan. Benim adım Uesugi Rei, sen de öyle misin?”

'Bana Fransız öpücüğü vermeden önce bu soruyu sorması gerekmiyor muydu?!' Eğer Lily ondan daha güçlü olsaydı bu kadını kesinlikle ezerdi!

Ve sonra sıfır veya hiç direnç göstermeyen geçmiş benliğini yenecekti!

Yağmur sonunda durdu ve nehirden yükselen sis nedeniyle gökkuşağı oluşmaya başladı.

Ama Lily'nin elbiseleri hâlâ ıslaktı.2

Editör: Akik, antik Japonya'da en çok aranan değerli taşlardan biri gibi görünüyor, bu yüzden benzetme için bunu kullandım, ancak genellikle muhtemelen safir kullanırsınız.

Raw, Lily'nin kıyafetlerindeki yağmurun henüz durmadığını söyledi, bunun ne anlama geldiğine dair hiçbir fikrim yok... hiç
.
Pubfuture'a göre reklamlar

Wtf diyorum başka Bir şey demiyorum uwuu Blade maiden abla hızlı çıktı eheheh kadına kurtarıcı dedik kadın hızlı çıktı Ah be birinci bölümdeki abla pu sana

İblis Kılıcı BakiresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin