İBLİS KILICI BAKİRE
Pubfuture'a göre reklamlar
Rüzgar, Lily'nin yukatasındaki açıklıkların yanından geçip göğüslerini fırçaladı, bu da onun yüksek gerilimli ruh halini geçici olarak serinletti.
Bir katile dönüşmüştü.
Birinin hayatı bu kadar kolay elinden alınıyordu ve bu, gücünün yüzde yetmişini geri tutması koşuluyla yapılıyordu.
Bu insanlar işledikleri suçlardan dolayı doğal olarak idam cezasını hak ettiler ama sonuçta yine de değerli hayatlardı.
Lily dördünün de ölüp ölmediğini doğrulamadı, savaş yalnızca on saniyeden az sürdü ve ruh hali su kadar sakindi. Ama şimdi, yakaladığı katanayla ormanda yürürken kalbi çılgınca atıyordu. O kadar huzursuzdu ki tüm vücudu ısınmaya başladı.
Lily henüz çocukken bir tavuğu öldürmeye bile cesaret edemiyordu. Bu paralel dünyada ilk kez kötülük yapanlarla karşılaştığında, onları gözünü kırpmadan öldüreceğini kim düşünebilirdi, dördü de az değil.
“Onları öldürmezsem, beni öldürecekler. Hayır, ölümden daha kötü, hakkında konuşulması zor bir şey yaşayabilirim! Ugh… bir anda dört can alındı. O aynanın alanından çıktıktan sonra ve 《Ay Çiçeği》'den kazandığım güce ek olarak, zaten bir insanı kolayca öldürme yeteneğine sahibim."
Lily'nin az önce savaştan hissettiği tek şey, dizleriyle güçsüz bir şekilde çayırlara düştüğünde hissettiği endişeydi. Bu adamlar aşağılık ve iğrençti, her ne kadar kolayca hayatlarını alıyormuş gibi görünse de, aslında kılıcın ucunda dans ediyordu. Savaştaki her değişim ince buz üzerinde yürümek gibiydi.
Ancak bu dört can Lily'nin kendi eliyle alındığından, bu konuda tedirgindi.
Tabii ki, Lily gür sakalın son darbesinden kaçmak dışında Ruh Gücünü hiç kullanmadı. Aksi takdirde hamle yapma şansları bile olmayacaktı.
Lily başlangıçta gerçek dövüş için dövüş becerilerini geliştirmek amacıyla Ruh Gücünü kullanmayı planlamıyordu. Asla öldürmeye niyeti yoktu ama gerçekten kavga etmeye başladıklarında durumlar hızla değişti. Herhangi bir hasar görmemiş gibi görünüyordu ama attığı her adımda bayılma tehlikesiyle karşı karşıyaydı. Eğer o sopayla vurulduktan sonra ölmeseydi en azından biraz yara alacaktı. Onu yakaladıktan sonra... kendini acı dolu bir dünyada bulacaktı. Eğer Lily'nin Ruh Gücü olmasaydı o son saldırıda kesinlikle ölürdü.
“Neden... bu hale geldi? Gerçek bir ölüm-kalım savaşı neden bu kadar acımasız? Ama yine de hamlelerimi yaparken hiç tereddüt etmedim… Samurayın yolunda şefkatli bir yürekle fazla yürüyemeyeceğimi biliyorum ama yine de bu bedenin hâlâ duyguları var. Kıdemli abla, kendimi öyle kaybolmuş hissediyorum ki…”
“Eğer seni korumak ve bu tehlikeli dünyada kendine gelmeni sağlamanın yollarını aramak uğruna değilse, zayıf bir kız olarak kalmaya razıyım. Onurum olmasa bile, sonsuza kadar evime dönemeyecek olsam bile, bu zalim yolu kendi isteğimle yürümek istemiyorum!”
Lily, kötü adamdan aldığı çentikli katanayı sıkıca kavradı ve istemsizce gözyaşı döktü.
“Ama yine de geri dönmek için artık çok geç…”
“Kıdemli kız kardeş, eğer yer değiştirebilirsek aynada uyuyan kişi olmayı ve ablamın bu dünyada yaşamasına izin vermeyi tercih ederim. Bu şekilde daha uygun olacağını düşünmüyor musun…?”
"HAYIR!" Lily başını kaldırdı ve ay ışığı onun parlak gözyaşlarına yansıdı. Aniden şu düşünceye kapıldı: 'Hayır, bu doğru değil! Eğer ablam bensem, o zaman bu yola isteyerek gitmez ve sırf beni kurtarmak için her şeyi riske atmaz mıydı? Saf ve nazik ablanın tüm acılara ve ıstıraplara rağmen bu yolu seçmesi onun için çok zalimce olmaz mıydı? Eğer durum buysa, o zaman her şeye katlanan kişi olmayı tercih ederim!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İblis Kılıcı Bakiresi
FantasíaDünya dışı boyutların heyecan verici öyküsünde genç bir çocuk, kendisini karanlık ve gizemli bir paralel dünyada, kıdemli kız kardeşi Lily'nin bedeninde yaşarken bulur. Lily, bu esrarengiz diyardaki ilk gününde yüzlerce hayaletin büyüleyici gece geç...