1. Kitap: C22: Ani Güç Kazanımı (bölüm 1)

15 7 0
                                    

İBLİS KILICI BAKİRE

Pubfuture'a göre reklamlar

Eğer bu bahçe bir evren olsaydı o zaman Lily bu evrenin merkezi olurdu.

Lily ruh dünyasının güzelliğine hayran kalmıştı. Sanki dünyanın öbür ucundaki gerçeği görmüş gibiydi!

Hissettiğim ruh özünün bir yıldız denizi kadar parlak görüneceğini gerçekten beklemiyordum. Ve yıldızların hemen üzerinde gerçeğine tıpatıp benzeyen ay vardı. Aydan gelen ruh özleri neredeyse tükenmezdi. Lily, ay ışığının özlerinin vücuduna aktığını bile hissedebiliyordu.

Madem bu kadar bol miktarda ruh özü hissedebiliyordu, o zaman afiyet olsun.

Ruh özünü özümseme sanatı aslında bir tür nefes alma tekniğiydi. Ancak sadece hava kanalı değil, ruh özlerinin de bedenin her köşesinden geçmesi gerekiyordu.

Nefes alma tekniğinin yanı sıra, ay ışığının kendisi de az miktarda ruh özü içeriyordu. Bu aynı zamanda ruh özünü özümsemenin başka bir yoluydu. Az da olsa fazla olmasının zararı olmaz. Doğru, bu 《Ay Çiçeği》 aynı zamanda eğitim hızını biraz artırmak için ay ışığının özlerini de kullanabilir.

Lily'nin sağlıklı bir vücudu vardı, dolayısıyla onun ruh gücüne olan yakınlığının da olağanüstü olması doğaldı. Lily tüm kalbiyle nefes aldığında birçok ruh özünü özümseyebiliyordu.1

《Ay Çiçeği》'de ruh özlerinin emilim oranının ilk kez en hızlı olacağı kaydedildi.

Beden daha önce ruh özüyle hiç temas halinde olmadığı için boş bir kabın ne kadarını emebileceğini söylemeye gerek yoktu. Bedende gereğinden fazla biriktikten sonra daha fazla ruh özü özümsemek için kişinin öncelikle bedenini güçlendirmesi gerekiyordu.

《Ay Çiçeği》 ayrıca bu sürecin son derece keyifli olmasına rağmen belli bir limitten sonra kişinin yorgunluk hissedebileceğini de açıkça kabul etti. Sonuç olarak Sakura'nın masajı yorgunluğu giderebilir, dolayısıyla emilim sürecine hızla geri dönebilmelidir.

Sonsuz bir ruh özü akışı, sanki kızın narin bedenini vaftiz ediyormuşçasına Lily'nin bedenine aktı.

Lily'nin bedeninin her santimi ruh özleri tarafından güçlendirildi. Bu ruhun ve enerjinin güçlenmesiydi, onu daha güçlü gösterecek türden değildi.

Lily'nin cildi çok kırılgan görünüyordu ama gerçekliğin anlatacak farklı bir hikayesi vardı! Onun gücü ve savunma değerleri zaten sıradan insanların aleminin bir adım ötesine geçmişti!

Belki Lily bile bu gece ne kadar ruh özü emdiğini bilmiyordu. O kadar rahat hissetti ki, bilinçsizce uykuya daldı.2

Lily uykuya daldıktan sonra sanki ruh özlerinden oluşan bir okyanusta yüzüyormuş gibi hissetti. Bedeninin tamamen rahatlama halinde olması nedeniyle uykuya daldıktan sonra emdiği ruh özleri, uyanıkken olduğundan birkaç kat daha fazlaydı!

Hiç kimse, Lily tamamen uykuya daldıktan sonra, yıldızlardan oluşan bir denizi andıran çevredeki ruh özlerinin gerçekten bir araya geldiğini ve yavaş yavaş puslu figürler halinde şehvetli ama ilkel göksel bakireler haline geldiğini hayal edemezdi. Göksel bakirelerin figürleri elleriyle ay ışığını yumuşak beyaz ipeklere dönüştürdüler ve Lily'nin etrafında dans etmeye başladılar. Dans açık ve özgürdü; ölümlülerin dünyasında bulunacak bir şey olmadığı kesindi. Ama eğer yakından bakıldığında, geçici yakınlaşan yıldız ışıkları ve onların baştan çıkarıcı dansları, zar zor fark edilen trajik bir güzelliği ve düşüşlerini beraberlerinde taşıyordu…

İblis Kılıcı BakiresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin