1. Kitap: C48: Boyun Eğmeyen Kılıç

10 6 0
                                    

İBLİS KILICI BAKİRE

Pubfuture'a göre reklamlar

Lily cennete kadar uzanan çam ağaçlarının arasında mahsur kalmıştı. O kadar uzunlardı ki gece gökyüzünün altında bir kafes gibiydiler.

Ay ışığı Akira'nın sırtında parlıyor ve sağlam vücudunun çerçevesini çiziyordu. Yetersiz ışık nedeniyle yüzü görülemiyordu ama gözlerindeki uğursuz parıltı açıkça görülebiliyordu. Dudaklarının kenarı alaycı bir ifadeyle kıvrıldı.

"Kagami Lily, sen isimsiz ve güçsüz bir Düşük Seviye Samuray'dan başka bir şey değilsin ama yine de Daidouji Klanımın şerefine defalarca leke sürmeye cüret ediyorsun, hain yöntemlerle yeğenimi yaralıyorsun ve şimdi bunun hakkında konuşmak istiyorsun bir samurayın gururu mu? Seni hiç çaba harcamadan öldürebilirim! Ancak sana bir şans vereceğim. Silahını bırak ve seni itaatkar bir şekilde yakalayalım. Sonra sen de bizimle Daidouji Dağ Kasabasına gelip yeğenimden özür dileyeceksin! Eğer bunu yaparsan belki hayatını bağışlayabiliriz!”

"Özür dilemek?" Başını indirirken Lily'nin gözleri saçlarının gölgesiyle örtülmüştü, “Hmph, öyle görünüyor ki bana güçlü bir şekilde kötü davranmaya niyetli olduğun sürece, ne söylersem söyleyeyim suçlu olacağım. Benim günahım senin aptal yeğenini yaralamamda değil, güçsüz ve isimsiz bir kadın olmamda yatıyor!”

“Doğru, sen ⓕⓤⓒⓚⓘⓝⓖ ⓢⓛⓤⓣ! Sen yüce bana karşı gelirken alçakgönüllü bir kadın nasıl cesaret eder! Eğer yakışıklılığın yüzünden değilse, sana konuşma şansı vermeden seni çoktan öldürmüş olacağız! Neden hemen diz çöküp af dilemiyorsun!” Lily'yi işaret ederken Takano'yu azarladı.

“Hmph, kesinlikle haklısın. Bu Heian İmparatorluğu'nda güç ve otorite haktır! Ama sen sadece babana güvenen bir hasır torbayken benimle mantıklı konuşacak yeterliliğe sahip değilsin!" Lily'nin dili de zehirli olmaya başlamıştı ama asıl amacı Takano'yu kışkırtmaktı çünkü bu onun kolayca baş edebileceği tek rakipti!

Lily ne yaparsa yapsın Daidouji Akira ve arkadaşlarının onu bırakması pek mümkün değildi. Eğer bunu emip af dilemek zorunda kalsaydı ölebilirdi!

Durum böyle olduğundan, Lily öldürmeye gitme konusundaki kararlılığını güçlendirdi.

"Eğer bedenimi istiyorsanız, onu oğlunuzun hayatıyla değiştirin!"

Kıdemli kız kardeşinin ruhunun aynanın alanında masum bir şekilde uyuduğunu gördüğünden beri Lily, bu paralel dünyada iyi bir insan olmayı hiç düşünmemişti!

Eğer biri onun kıdemli kız kardeşini uyandırma yöntemlerini aramasını engellemeye cesaret ederse, eğer biri onun saflığını tehdit etmeye ya da asil ruhunu ayaklar altına almaya cesaret ederse, o, sonuçlarını umursamadan karşılık verirdi!

Beklendiği gibi Takano öfkeyle katanayı kınından çıkardı. Uzun boylu ve sağlam adam, Lily'ye doğru büyük adımlarla ilerlerken anın hararetiyle Lily'nin test sonuçlarını unutmuş gibi görünüyordu. Sanki Lily'yi zayıf, küçük bir kümes hayvanından başka bir şey olarak görmüyordu.

Akira, Lily'nin güç seviyesini tam olarak anlamadığından pek dikkatli değildi. Tek düşündüğü, oğlunun bu tür bir kadınla baş edebilmesi gerektiğiydi. Sonuçta Takano, Taro'dan çok daha güçlüydü.

Noboru ağır yaralı olmasına rağmen bu sırada ayağa kalkmaya çalıştı.

"Bağla!" O yaşlı onmyoji Noboru'ya bir tılsım fırlattı. Tılsım Noboru'nun alnına yapıştırıldığı anda, tılsımın üzerindeki karakter aniden parladı ve cisimleşti. Bu cisimleşen "缚" kelimesi Noboru'nun alnının önünde süzülürken ilahi bir ışık yaydı.

İblis Kılıcı BakiresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin