1. Kitap: C49: Dağ İmp Kolonisi

11 5 0
                                    

İBLİS KILICI BAKİRE

Pubfuture'a göre reklamlar

Genç bir kız, sınırsız gece gökyüzünün altında ilerlemeye çalışıyordu. Elinde Daidouji Klanının yadigarı vardı.

Yakalandıktan sonra hazineyi onlara geri verse bile hayatta kalmasının imkânı yoktu. Eğer kaçabilseydi, Lily bu aile yadigârına en ufak bir tereddüt etmeden kendi hazinesi gibi davranacaktı.

Arkasında ölü yapraklar ve ağaçların gölgesiyle kaplı bir dağ yolu vardı. Ayrıca deli bir boğa gibi onun peşinden koşan Daidouji Akira da vardı.

Noboru, dört Dövüş Keşişi ve bir onmyoji tarafından şaşkına dönmüştü. Onları durdurmak için elinden geleni yapmasına rağmen yine de ağır yaralanmıştı. Gücü sadece beşiyle uğraşmaktan bile hızla tükeniyordu. Akira'yı durdurmaya gücü yetmiyordu.

Noboru ile Akira arasındaki düşmanlık bir nesil boyunca sürdü ama Akira'nın bakış açısına göre Noboru bardağı taşıran son damlaya ulaşmıştı. Lily ise onun karşısında çaresiz küçük bir kız gibi görünüyordu. Ama aslında gidip sevgili oğlunun kolunu kesti! Tek kolu olan oğlu ömür boyu engelli kalacak! Sadece bu da değil, yine de onun aile yadigarını almaya cesaret etti ve kaçmaya başladı! Lily'ye olan nefretinin artık zirveye ulaşması doğaldı!

Akira'nın Yüksek Seviye bir Dövüş Keşişi olduğu. Hız onun uzmanlık alanı olmasa da, deli gibi koşarsa yine de Lily'den biraz daha hızlıydı.

Lily yoldan atladı ve ormana doğru hücum etti. Çalıları engel olarak kullanarak Akira'nın devasa bedenini kısıtlamayı umuyordu. Ancak Akira çılgın bir boğa gibiydi ve çalıların üzerine atılarak dalları ve yaprakları her yere saçtı. Hızı hiç etkilenmedi!

Ve Lily'nin çalılardan ve çukurlardan kaçınması gerektiğinden hızı bir nebze olsun artmadı.

İkisinin arasındaki mesafe gözle görülür bir hızla daralıyordu!

Bir Akira yetişirse bu onun sonu olur. Lily şu anki konuşmalarından Akira'nın ondan çok daha güçlü olduğunu hissedebiliyordu. Üstelik ustaca teknikleri ve acımasız hareketleri vardı. Onunla başa çıkmanın hiçbir yolu yoktu!

"Lanet etmek! Bu adam çok ısrarcı!” Lily, müttefiki olarak karanlığı kullanarak sürekli yön değiştiriyordu. Engebeli yolların olduğu ıssız bölgelerden geçerek yoluna devam etti. Kimonosunun birçok yeri yırtılmıştı ve tertemiz beyaz teni ortaya çıkmıştı. Az önce geçirdiği saldırı nedeniyle nefes almakta biraz zorluk çekiyordu ama şimdi daha da fazla.

Lily koşmaya devam ederken olası sonucu tahmin etmeye devam etti. Böyle devam ederse er ya da geç yakalanacaktı. Daidouji Akira ondan çok daha güçlü olmasına rağmen onu kesebilseydi o bile zarar görmezdi! Eğer gerçekten bir çıkış yolu yoksa, o zaman topyekün bir saldırı için her şeyini riske atmak zorunda kalacaktı!

Gece karanlıktı ve sadece kaçmaya odaklanan Lily aniden boş yere adım attı. Vücudu ağırlıksızdı ve bir sonraki saniyede aşağı doğru kaydı!

Lily düşerken bir şeye tutunmak istedi ama çevresinde sadece çalılar ve yabani otlar vardı. Üstelik ayağının altı son derece dik ve kaygandı. Kısa süre sonra derin bir vadiye düştü.

Lily'nin dengesini kaybettiğini ve vadiye düştüğünü gören Akira, yukarıdan bakmak için yavaşladı. Kırmızı giysili Zambak derin vadideki küçük bir çiçeğe benziyordu. Vadinin en az yüz metre derinliğinde olduğu tahmin ediliyordu.

Onun hayatta olup olmadığını tespit edemedi. Ancak Akira ne kadar acımasız olsa da bu kadar önemsiz bir meseleyi umursamıyordu; vadiye inip bu kadının işini kendi elleriyle bitirecekti. Ama birdenbire ağaçların ve çalıların arkasından o kadını gözetleyen sayısız gözü keşfetti!

Pubfuture'a göre reklamlar
Akira omurgasından aşağı bir ürpertinin indiğini hissetti. Kısa süre sonra ona bir ders vermek için aşağıya inme fikrinden vazgeçti ve ağzının kenarında bir alaycı gülümsemeyle oradan ayrıldı.

Lily'ye gelince, o da vadinin zemininde yatıyordu ve yavaş yavaş baş dönmesinden kurtuldu. Düşüş sırasında bedenini Ruh Gücü ile korudu. Elbiseleri neredeyse hiçbir şeyi kapatmayacak kadar yırtık olmasına rağmen cildinde sadece belli belirsiz kırmızı izler vardı. Sadece hafifçe kırbaçlanmış ve herhangi bir yaralanmaya maruz kalmamış gibi görünüyordu. Ancak kalan Ruh Gücü pek de iyi görünmüyordu.

Katanayı kavradı ve vücudunu yavaşça yerden yukarı itmek için kullandı. Sırtı cereyan ediyordu, bu yüzden sırtına uzandı ve giysilerinin büyük bir kısmının yırtıldığını gördü. Sırtı tamamen açıktaydı ve Sakura Şemsiyesi ortalıkta görünmüyordu!1

'Bu kötü! Yokuştan aşağı yuvarlandığımda şemsiye bir yere düşmüş olmalı!'

Lily karnının alt kısmına dokundu ve aynanın hafifçe yerinden çıkmış olmasına rağmen hala orada olduğunu gördü. Aynanın konumunu ayarladı ve yokuşun tepesine bakmak için döndü. Bu yokuş en az yüz metre yüksekliğindeydi ama Akira artık orada değildi. Lily'nin düşerek öldüğünü mü düşündüğünü, yoksa başka bir yol mu aradığını bilmiyordu.

Ne olursa olsun, ne pahasına olursa olsun Sakura Şemsiyesini bulması gerekiyor. Bu sadece son derece önemli bir öğe değildi, aynı zamanda Sakura da onun ortağı ve arkadaşıydı!

Ancak tam yokuşu nasıl tırmanacağını merak etmeye başladığı sırada omurgasında bir ürperti hissetti. Tıpkı onu yemek isteyen birçok yaratığın dikkatli gözleri gibiydi.

Lily olduğu yerde döndü ve gördüğü şey onu dondurdu.

Arkasındaki karanlıkta ona bakan sayısız parlayan göz vardı.

Zifiri karanlık ağaç dallarının üzerinde canavarlar vardı. Sıra sıra canavarlar. Hepsi maymunlara ve maymunlara çarpıcı bir benzerlik taşıyor.

Dağ İmpleri! Bir Dağ İmpleri kolonisi! Uzaktan bakıldığında ormanda toplanmış kara kargalara benziyorlardı. Hepsi bir arada en az birkaç yüz tane vardı!

Ah ⓢⓗⓘⓣ, en kötü senaryo Akira'nın şemsiyeyi bulması olurdu.

Pubfuture'a göre reklamlar

aha iyi değil hemde hiç iyi değil Üst düzey bir Kılıç Ustası bile yüz dağ iblisine karşı şansı bile yok sıçtık
En olamayacak şey oldu

İblis Kılıcı BakiresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin