Kitap 1: C65: Shiu

10 6 0
                                    

İBLİS KILICI BAKİRE

Pubfuture'a göre reklamlar

"Güçler mi?" Lily bu düşünceyle neşelendi.

Lily, ele geçirmek için hayatını riske attığı animaların Sakura için iyi bir ilaç bile olamamasından rahatsız oldu; ancak bu noktayı düşündüğünde Sakura'nın düşük seviyeli bir shikigami olmadığını varsayabiliyordu. Neyse, Sakura'nın hafızası kusurlu olduğundan başlangıçta ne kadar güçlü olduğunu bile bilmiyordu.

Sakura dedi ki: "Usta, anima kabınızın mükemmel bir şekilde yapılmış olduğu söylense de seviyesi çok düşük. Yani yüksek seviyeli canavarları öldürebilseniz bile ruhlarını ele geçiremezsiniz. Sadece şunu hatırlıyorum: Animaların toplanmasında sana yardım edersem çok daha hızlı olur; dahası, yüksek seviyeli ruhları bile kabul edebiliriz.”

“Sakura, yüksek seviyeli animasyonları yakalayabildiğini mi söylüyorsun?”

"Ustanın mevcut beceri seviyesiyle elbette bu çok da önemli değil. Bilmelisin ki eski ustam… Lanet olsun, hatırlayamıyorum!”

Lily hem mutlu hem de endişeliydi. “Ama eğer sana animasyonları verirsem, sonsuza dek yok olacaklar…”

"Usta! Neden bahsediyorsun? Ben senin shikigami'nim: Ustamın çıkarlarına nasıl karşı gelebilirim? Eminim sizin izniniz olmadan animasyonları yutmayacağım," dedi Sakura.

Lily, Sakura Şemsiyesine ve anima kabına baktı, "Animaları nasıl kabul edeceksin? Onları saklayabileceğini gerçekten anlamıyorum.

Sakura Şemsiyesi yavaşça dönerek hızla Lily'nin başının üzerinde uçtu. “Usta, bir şemsiyenin tüm gökyüzünü tutabileceğini hiç duymadın mı?”

Bu arada, Kamakura şehrini kucaklayan dağlar olan yoğun kılıç ormanının ana hatlarını çizen dev ayın hülyalı gümüş ışığı altında, şehrin kuzeydoğu kısmından karanlık gecenin içinden mor duman yükseliyordu.

Bu sıradağların ormanının derinliklerinde bir ninjanın evi vardı.

“Fuma Klanının” gizli meskeniydi.

Ünlü Iga-ryu ve Koga-ryu ile karşılaştırıldığında Fuma Klanı sadece çok küçük bir daldı. Ancak onmyojilerin ve ninjaların samuraylardan daha az olduğu Kanto'daki sekiz ülke arasında bir şekilde ünlüydüler.

Bu ninjanın evinde, dağ yamacında bir şelalenin altına inşa edilmiş bir ev vardı. Bu yere ulaşmak için insanların yüz mil derinliğindeki uçurumun üzerindeki muazzam sisi delip geçen tek kütük bir köprüye tırmanmaları ve geçmeleri gerekiyordu. Bu sırada evin en büyük odasında şenlik ateşleri yakıldı.

Öyle olsa bile, eski püskü, eski ahşap oda, sanki ışık burayı delip geçemiyormuş gibi hâlâ kötü aydınlatılmış görünüyordu. Kalın ve ilkel ahşap sütunların altında iki sıra hareketsiz ninja oturuyordu. Yanan odunların çıkardığı ses dışında hava garip bir şekilde sessizdi.

Sağlam gövdeli, siyahlar içindeki bir ninja ön sırada ahşap zeminde oturuyordu. Ağır ve basit görünümlü gümüş omuz vatkalı bir zırh giyiyordu. Fiziği bir ninjaya aitmiş gibi görünmüyordu.

Bu Fuma Klanı, ziyafet çektikleri şeylerle büyüdü: acımasız cinayetler ve acımasız cinayetler, çünkü istihbarat toplama veya mesaj gönderme konusunda iyi değillerdi.

Sağlam ninja ağzını açtı, paslı sesi tehditkar bir ton taşıyordu, "Bu sefer Daidouji'nin görevini Shiu1, sen alacaksın."

Mido Shiu iri ninjaların arkasında duruyordu. Adının söylendiğini duyunca sanki büyük bir baskıya maruz kalmış gibi içten sarsıldı. Gruptan çıktı.

Mido Shiu'nun adı kadar güzel bir vücudu vardı. Kristal gibi mor saçları beyaz ve pembe çiçek desenli bir saç kurdelesiyle bağlanmıştı. At kuyruğu yüksekteydi ve bir şelale gibi alçalarak beline kadar uzanıyordu.

Shiu kolsuz bir bluz ve açık turuncu çiçek desenli kısa, koyu yeşil bir etek giymişti. Çorabının jartiyerinden kremsi kalçalarının bir kısmı ortaya çıktı. Sırtında düz, fildişi renginde, tek ucu keskin bir kılıçhttps://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_sword”>2 tutuyordu.

Pubfuture'a göre reklamlar

Diğer ninjalardan farklı olarak Shiu yüzünü kapatmadı. Güzel bir yüzü ve bir çift berrak ama soğuk siyah gözleri vardı. Dudakları koyu kırmızıydı, biraz koyuydu ama sanki bilerek dudak parlatıcısı sürmüş gibi parlıyordu.

“Şef, Efendim, Shiu... emri aldı.”3

“Shiu, çıraklığını yeni bitirmiş olmana rağmen Büyüklerin senden büyük beklentileri var. Daidouji ailesinin güç seviyesi ortalama olsa da paraları su kadardır. Zengin olmak için asıl işimiz onlar. Bu görevin önemi üzerinde durmayacağım. Umarım babanın adını lekelemezsin,” güçlü Şef Ninja'nın sözleri sanki kendisine önemli bir görev emanet ediyormuş gibi geliyordu; ancak biraz güvensiz hissettim.

“Ne kadar önemli bir görev. Shiu bunu başarmak için elinden geleni yapacak! Şef, efendim, lütfen endişelenmeyin.”

Yanan şenlik ateşi, Fuma Klanının salonunun loş, kasvetli atmosferini dağıtamadı.

Shiu görevini alıp ayrıldıktan hemen sonra Fuma Klanı'ndaki farklı rütbelerdeki ninjalar da dağıldı.

Şef artık bu loş odada yalnızdı. Sert bir yüz ifadesiyle üzerinde Prajna Maskesi bulunan küçük bir tahta kutu çıkardı. Dikkatlice açıp küçük, siyah bir kağıt rulosu çıkardı. Ruloyu yavaşça açtığında yüzü daha dikkatli bir hal aldı.

Kağıt rulosunda kırmızı mürekkeple tuhaf yazılar vardı ve hafif bir kan kokusu vardı. Okur,

“Yüz Şeytanın Gece Geçit Töreni sırasında Kamakura'nın Kadim Aynası ortaya çıkacak.”4

Şef kaşlarını çattı, derin bir nefes aldı, gözleri ağırlaştı ve soğuklaştı.

Chokuto – Chokuto https://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_sword
"Ah merhaba, başka bir yuri adayı~" diye düşünmeden edemiyorum

Ben-ben-ben-Jan!! Olay örgüsü değişiyor!!

Pubfuture'a göre reklamlar

İblis Kılıcı BakiresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin