İBLİS KILICI BAKİRE
Pubfuture'a göre reklamlar
Yüksek çamın altında, yoğun sisle izole edilmiş, on metrede birbirine bakan iki kız duruyordu; Mor kimonolu Lily ve pembe mini etekli kimonolu Nanako. Aniden Nanako, aynı seviyedeki çoğu samurayın ulaşamayacağı bir hızla Lily'ye doğru hücum ederken rüzgarı keserken sevimli, neşeli bir çığlık attı: "Eee-yaaah!"
Lily'nin iki ruh gücüyle iki kat güçlendirilmiş bedeni, dinamik görme keskinliğini Nanako'nun hızının üstüne çıkararak her hareketi onun için net bir şekilde görmesini sağladı. Nanako'nun yaklaşmasını bekleyerek ayağa kalktı. Eğer 800 kanlık delme kuvvetini kullanırsa Nanako'yu anında etkisiz hale getirebilirdi; ancak bu aşırıya kaçmak olur. Ayrıca Lily daha önce onun gibi iyi eğitimli bir dövüş sanatçısıyla karşılaşmamıştı, hepsi vahşi tipte dövüşçülerdi. Bu nedenle yalnızca açık mavi ruh gücünü kullanmayı planladı.
Nanako'nun silahları hızlıydı ama menzili daha kısaydı, bu yüzden rakibine çok yakın olması gerekiyordu. Lily'nin önüne geldiğinde bir tekmeyle yerden fırladı, sağ eliyle kodachiyi tutarak atlamanın getirdiği ivmeyle Lily'ye doğru savurdu. Nanako'nun konumunu değiştirme yeteneğini kaybetmesiyle Lily, katanasının uzunluğunu tam olarak kullanarak Nanako'ya yatay bir saldırıda hızla saldırdı!
Yüksek bir çınlamayla Nanako'nun kodachi'si kendi aklıyla hareket etti ve saldırıyı saptırdı, bu sırada parlak eldiven hızla Lily'nin yüzüne yaklaştı! Lily aniden önemli bir şeyin farkına vardı: Nanako'nun kodachisi bir savunma silahı olduğu için çok kısaydı. Nanako, rakibinin kılıcını geçtikten sonra karate teknikleriyle, yani gerçek dövüş stiliyle bir darbe indirebilirdi! Cevap olarak Lily'nin ayakları tuhaf bir şekilde hareket etmeye başladı ve Nanako'nun saldırı menzilinden bir anda uzaklaşmak için birkaç adım geri gitti.
“Tsk! Bu kadar büyük bir ⓣⓘⓣⓢ ile nasıl bu kadar çevik olabiliyorsun!” Nanako kovalarken ayakları yere değer değmez bağırdı ve kodachi ile Lily'ye hızla saldırdı. Buna rağmen Lily kolayca kenara kaçtı.
"Ne?!" Nanako bağırdı, Lily'nin kaçma konusunda bu kadar iyi olmasını hiç beklemiyordu! Bu hareketlerin tümü kıdemli kız kardeşin atletik vücudu ve Lily'nin ruhani ayak hareketleri sayesinde oldu. Nanako vücudunu döndürmek için tek ayağını yere vurarak Lily'ye bir kez daha saldırdı ama sanki bu doğalmış gibi Seiwa Tamashi'nin ucuyla engellendi. Lily'nin hareketleri, hareket eden bulutlar ve sakin bir derede akan su kadar yumuşaktı: zarif ve sınırsız.
'B-bu kadın!' Nanako içinden şöyle haykırdı: 'Aslında böylesine düzensiz ve rahat bir hareketle saldırımı engelledi. Kılıç oyunu en iyi ihtimalle vasattır, ancak görünüşte basit olan bu hareketler son derece etkilidir! Bu abla... çok yetenekli!'
Nanako, kadınlık konusunda kendisini Lily ile karşılaştırdığında kaybedilmiş bir davaydı, bu yüzden kesinlikle yetenek konusunda ona karşı kaybetmek istemiyordu. Çömelip eldivenini yere saplayıp Lily'nin kaval kemiğine hafif bir tekme atarken öfkesi her zamankinden daha güçlü alevlendi; kılıcını, yumruklarını, bacaklarını ve aynı zamanda kumundan aniden fırlatılan küçük hançer gibi gizli silahlarını tam anlamıyla kullanan dövüş stili.
Bir eliyle katanayı tutan Lily, diğer eliyle Nanako'nun çıplak bacağını tuttu. Ruh gücüyle kaplı ince kolları, yaklaşık 400 kan'a (1200 kilogram (~2645 lbs)) ulaşan bir güç uygulayabiliyordu: Nanako'yu kolayca gökyüzüne fırlatmak için fazlasıyla yeterliydi.
Nanako, büyük bir zorlukla havada dönmeyi başardı, ancak çayıra düşerken kıçının yere değmesinin yarattığı tuhaflıktan kaçınmak için çok geç kaldı. Takla atarak ayağa kalktı ve "Aptal büyük göğüslü kadın!" diye bağırırken yüzü öfkeyle doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İblis Kılıcı Bakiresi
FantasíaDünya dışı boyutların heyecan verici öyküsünde genç bir çocuk, kendisini karanlık ve gizemli bir paralel dünyada, kıdemli kız kardeşi Lily'nin bedeninde yaşarken bulur. Lily, bu esrarengiz diyardaki ilk gününde yüzlerce hayaletin büyüleyici gece geç...