İBLİS KILICI BAKİRE
Pubfuture'a göre reklamlar
Lily, üzerine atlayan dört ya da beş Dağ İmpiyle yüzleşmek için başını kaldırdı. Gözlerindeki kızıl parıltı, pembe dudaklarına yansıyor, tertemiz yüz hatlarındaki sakin ama buz gibi ifadeyi vurguluyordu.
Lily bir bacağını eksene alarak diğer bacağıyla yere tekme attı. Lily, ağırlık merkezini indirip gücü ince beline yoğunlaştırarak olduğu yerde dönmeye başladı. Vücudunun alt kısmını kaplayan kırmızı elbiseler dönmenin etkisiyle dalgalanıyor, uzun saçları arkasında siyah bir hilal oluşturuyordu.
Ellerindeki Seiwa Tamashi, büyük bir güçle mükemmel bir daire çizdi.
"Vay be...!!!"
Bu dört ya da beş Dağ İmpisi tam belden ikiye bölünmüştü!
Lily'nin katanası tarafından emilirken eşit şekilde kesilmiş bölümlerden kırmızı animasyonlar uçtu.
Lily çoktan bedeninin içerebileceği Ruhsal Gücün üst sınırına ulaşmıştı.
Lily başka bir tam daire vuruşu gerçekleştirirken güçle dolup taştığını hissetti. Çevredeki manzarayı çarpıtan bir kılıç dalgası oluşturan güçlü Ruh Gücünü gördü!
Bu kılıç dalgası ilk başta sabit kaldı, ardından Dağ İmp sürüsüne doğru uçarken hızı aniden arttı.
“Vay canına! Vay be! Vay be! Pffff! Pffff!”
Kızıl kılıç dalgası on metreden fazla uçtu. Bu süreçte en az 10 Dağ İmp'i öldürüldü. Kılıç dalgası zamanla büyüdü ve zayıfladı. Parçalanıp dağılmadan önce sürekli olarak iri ağaç gövdelerine çarptı.
Yaklaşık yüz metre yüksekliğindeki iki devasa ağaç, yavaş yavaş düşmeye başlarken kılıç dalgasıyla kesilmişti. Ağaçların tepesindeki Dağ İmpleri panik içinde her yere sıçradılar.
Gerçeği söylemek gerekirse, yakın dövüş samuraylarının Ruh Gücü ile uzun menzilli bir saldırı başlatması aslında mümkündü. Bu hareket ünlü Sonic Wave'den başkası değildi. Ancak çok fazla Ruh Gücü tüketiyordu ve normalde sıradan bir kesmeden daha az güçlüydü, bu yüzden neredeyse hiç kullanılmıyordu.
Ama Lily'nin o kadar çok Ruh Gücü vardı ki, neredeyse taşıyordu. Dağ İmplerini öldürmeye devam ettiği sürece sınırsız Ruh Gücü kaynağına sahip olacaktı. Ruh Gücünün fazlası zaten boşa harcanacağı için onları kılıç dalgalarına sıkıştırıp serbest bırakabilirdi.
Paniğe kapılan Dağ İmpleri öfkelendi. Lily'nin gücünün zaten Yüksek Seviyeli bir Samuray'ınkini aştığı ve Düşük Seviyeli Kengo'nun alanına yaklaştığı yargısına varmışlardı. Ancak, yoldaşlarının çoğu düştükten sonra yüzlerce Dağ İmp'inin tatmin olmasının hiçbir yolu yoktu. Ve böylece Lily'e daha da büyük bir şevkle saldırdılar. Lily'nin Ruh Gücü bittiğinde onu öldürebileceklerine kesinlikle inanıyorlardı!
Ama Lily Ruh Gücünün kurumasından hiç endişe duymuyordu. Delme gücü önceki halinden bir seviye daha güçlüydü. Üstelik kırmızı magatama tarafından enerji çekirdeğinde salınan Ruh Gücü, vücudunu büyük ölçüde güçlendirdi!
Tüm saldırılarının ardındaki hız ve güç, Dağ İmplerinin kaçabileceği veya karşı koyabileceği bir şey değildi!
Lily'nin saldırı menziline girdikleri sürece Dağ İmpleri kaçınılmaz olarak Lily'nin tek bir darbesiyle ölecekti!
Daha da esrarengiz olan ise Lily'nin ayak hareketleriydi. Bir şekilde Dağ İmplerinin kuşatılmasından ve sürpriz saldırılarından her zaman kaçınmayı başardı. Daha sonra sağa ve sola art arda bir hamle yaparak kılıcını kınına soktu. Yolundaki Dağ İmplerinin hepsinin korkunç kırmızı ışık yüzünden kafaları kesildi ve rastgele dağıldılar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İblis Kılıcı Bakiresi
FantasyDünya dışı boyutların heyecan verici öyküsünde genç bir çocuk, kendisini karanlık ve gizemli bir paralel dünyada, kıdemli kız kardeşi Lily'nin bedeninde yaşarken bulur. Lily, bu esrarengiz diyardaki ilk gününde yüzlerce hayaletin büyüleyici gece geç...