Burda olmaktan ve karşımda gülümseyişini görmekten fazlasıyla nefret ediyordum. Çünkü gittikçe ondan daha çok hoşlanıyordum.
"Sadie, abine göz devirmekten vazgeç de yeni takımı hakkında bilgi al. Belki sen de voleybol takımlarına girersin. "
Annemin dediğiyle ofladım. Biz ne güzel bu şehirde kalsak olmuyor mu? Ne gerek var elin Galatasaray takımı istedi onu diye biz de gidelim.
"Gelmen lazım, kız kardeşim. İyiliğin için. " Aklımı okumuş gibiydi ve yine o ahmak gülüşünü göstermişti. Böyle saf bir babadan nasıl bu çocuk çıkmıştı.
Ah saf dememek lazım, annemi bekarlığının 2.yılında etkileyip üvey abim olmasına sebebiyet vermişti.
Hoş abime fazlasıyla bayılmıştım. Ama duygularımı saklamakta iyiyim, yani bence."Sadie, tatlım bence Sacha ile sen de Türkiye'ye gitmelisin. Hem senin için daha iyi bir yaz tatili olabilir. Beğenmezsen geri dönersin. "
Aslında mantıklı bir fikirdi, sağolasın üvey babacığım. Sacha da ışıltılı gözleriyle bakıyordu bana.
"Evet Sads. Bence gelmelisin. Hem takım arkadaşlarım yakışıklı. "
"Hah, sen kendine bile yakışıklı diyorsun zaten."
"Değil miyim? "
"Değilsin."
Bozulmuşcasına bana bakıyordu. Ama ne yapayım o an seni çok bozmam gerek gibi hissettim Sacha, yoksa aşığım her şeyine yani.
Yemeğimi bitirip odama çıktıktan birkaç dakika sonra, içeri Sacha girdi. Tabii tıklatmadan bir anda girdiği için, üstüm çıplak olduğunu geç anlayıp gözünü kapattı. Daha sonra sırıtarak açtı.
"Neyse,Sanki hiç görmedim. "
"Ama artık görme değil mi? Çık git. "
"Sadie, bavulunu hazırla canım. Çünkü gidiyoruz."
"Ben senle hiçbir yere gelmiyorum. Ayrıca abicilik oynamayı kes. "
"Ne diyeyim? Sevgili babacığım ve yeni anneciğim biz bir kere seviştik düşman gibi olduğumuza bakmayın birbirimizden hoşlanıyoruz. "
Ne?
Hoşlandığımı nasıl anladı?
Ve tekrardan ne?
O da mı hoşlanıyor?Kendi de bir anda duraksadı çünkü bilmişlik yapayım derken asıl hisleri gün yüzündeydi.
"Demek bana aşıksın ha ,Boey. "
"Sen çok mu farklısın Sadie? " diye güldü. Mesafeler azaldığında yine kendimi onun kucağında bulmuştum. Hafifçe yatağa oturtup kulağına eğildim."Türkiye'de bunları yaparken daha rahat olacağız."
Onun da aklına gelmişti ve gülüyordu.
"Seni seviyorum, canım kız kardeşim."
Siz gelin Türkiye'de bir yapın da tesislerde Kerem sizi yakalayınca neler oluyor, gerçi Sacha da yapmaz da. 🥰😘😍
Ay tovbe hasa ensest bi sey yazdim🤨🤨