Ada, ablasıyla birlikte Riva Tesisleri'nin önüne geldiğinde arabadan inip abisini aradı.
"Abi,biz tesisin önündeyiz. Gelir misin?"
"Tamamdır canım!" diyerek heyecanla telefonu kapatan Arda'ya gülen Ada, karşıda bankta oturan ikiliye baktı.
Esmer ve uzun boylu olan, ve ağlıyor gibi gözüken çocuğu tanımıyordu. Ama yanındakinin Beşiktaş'taki Semih Kılıçsoy olduğundan emindi.
Semih ile muhabbetleri vardı. Ve şu an bu iki çocuğun neden antrenmanda olmadığını , esmerin neden gözlerinin dolu olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Arda karşıdan koşarak gelip önce ablasına, sonra Ada'ya sarıldı.
"Hadi, girin bakalım. Burdan böyle.. "
"Abi, siz içeri girin. Ben Semih ile biraz sohbet edeyim." dedi Ada, asıl amacı bu dışlanmış gibi gözüken ikilinin neden burada olduğunu öğrenmekti.
"Ada.. İkisi de kadrodan çıkarıldı. Pek konuşmuyorlar, denedim. "
"Olsun abi, ben şansımı denerim. Hem baksana esmer olan ağlıyor. "
"Mustafa o, Beşiktaş'ta.. "
"Oha bu o mu?" diyerek tanıdığım biri olmasının şokunu yaşadı Ada. Abisi kafasıyla onayladı.
"İyi, abla sen gel. Denesin şansını bizim çatlak. "
Nurgül ve Arda ikilisi içeri girerken, Ada söze nasıl gireceğini bilmeden gitmişti.
"Semih abi, noluyor? Siz iyi misiniz?" diye dalmıştı. Semih iç çekti, Mustafa ise kıza bakıp dolu gözlerini gizlice sildi.
"Buradan ayrılıyoruz, Ada.." dedi Semih üzgünce.
"Ya yine mi Ümite yolladılar? Sikeceğim böyle düzeni ama. Tövbe Allah'ım. " Ada'nın bu hali Mustafa'yı istemsiz güldürmüştü. Ada onu gülerken görünce mutlu olmuştu.
"Yok Ada, ben sakatlıkdan.. Mustafa ümite yollandı.."
"Ne çok seviyorlar ümit vermeyi.." diye sinirle tesislere baktı. Yukarı kattaki Kenan ve Can'ı gördü genç kız. Orada bu 2 genç de olabilirdi dedi.
"Semih abiye de yapmışlardı, sıra bendeymiş işte."
"Öyle düşünme, bak Semih abiyi almadığına pişman oldu Hollanda maçında. Hem daha 17 yaşındasın. 17 yaşında buraya kim ayak basmış. Bir sen, bir de şu an ben." Genç kızın bu salak haline ikisi de gülümsedi.
"Babam arıyor. Ben geliyorum birazdan." Semih'in uzaklaşmasıyla ikili arasında sessizlik oldu. Ada gitmeli mi ya da kalmalı mı bilemezken, Mustafa atıldı.
"Gelsene, otur. Ayakta dura dura yorulma."
"Yorulmam ben. Ama sen de üzülme lütfen."
"Nasıl üzülmem Ada? Daha 17 yaşında buraya çağırılmıştım, ailem o kadar gururluydu ki. Sonunda bizim aileden de tertemiz biri çıktı diyorlardı. Arkadaşlarımla kutlamıştık. Şimdi ise ümite gidiyorum. Tamam, o da milli takım ama.. A ile bir olmaz ki. "
Ada, Mustafa'yı dinlerken onun aksine çok umutluydu. Umudunu belli eden gülümsemesini suratına takınıp elini Mustafa'nın omzuna koydu.
"Bak Mustafa, Arda yani abim seninle yaşıttı A takıma geldiğinde. O da yedekte kaldı, eleştirildi ama bak şu an nerelerde. Senin de öyle olacağından şüphem yok. Üzücü, üzülme diyen yok. Ama biraz daha yıpratırsan vermen gereken cevabı da veremezsin."
Ada'nın sözleriyle yüzü eğik olan Mustafa, kafasını gülümseyerek kıza çevirdi. Gözü, Ada'nın kendi omzundaki eline kayınca Ada utanarak elini çekti.
Mustafa ise kızın bu haline güldü."Bunları başkasından duymak iyi geldi." diyen Mustafa'ya cevap Semih'ten geldi.
"Ulan bir saattir teselli ediyorum tek kelime etmedin.. "
"Abi, teşekkür ederim sana da. Ama yani abisi Arda olan biri bana güvendiğini belli edince insan garip hissediyor. " Üçü de gülerken, Semih kızın fark etmediğini sanıp Mustafa'ya göz kırptı.
"Ben içeri gideyim, abim bakıyor baksanıza." Arda gerçekten de camın kenarından dikkatle izliyordu.
"Tamam Adacığım, ben eve Mustafa da antrenmanına gidecek zaten." Ada o an ikisine çok üzülmüştü. İlkokulda sınıftaki herkes Gs-Fb diye tartışırken Beşiktaşlı olan o iki çocuk gibi görüyordu onları. Hüzününü belli eden gülümsemesi, Mustafa'nın dediğiyle mutluluğa döndü.
"Ada, eğer uygunsa.. Instagram'ını alabilir miyim?" Semih Mustafa'nın normalde neredeyse hiç kızla konuşmayıp, şu an bu haldeyken bu kıza Instagram sormasından Mustafa'nın lovelandığını anlamıştı.
Ada çocuğun telefonundan hesabını aratırken, Mustafa gülümseyerek kızı izliyordu.
"Teşekkür ederim. "
"Rica ederim, dediklerimi unutma." diyerek uzaklaşan kıza arkadan baktığında, yukardan onu seyreden Arda'nın bakışıyla önüne dönmüştü;
acikcasi yabanim sevgilimli mustafa editlerinin biraz boku cikti
mustafa'ya ciddi anlamda o kadar uzuldum ki kendisi bile unutmustur ben asamadim sabahtan beri anasini satiyim. bu bolum de hem istekti hem icimden geldi mini olsun istedim.
ada ne sansli amk semihle arkadas/abi arda abisi musti gelecek aski masallah anasini watty kizi olunca tabi