Haziran 2024
Evliliğimizin 2.yıl dönümünde hazırladığı sürprize gözlerim dolu bakarken, kendi eliyle yaptığı mini defteri inceliyordum.
Kendi anlatımıyla, düşüncesiyle anlatmıştı beni, bizi.
Defterin 2.sayfasına , beni gizlice çektiği fotoğrafı koymuş, yanına da Hakan abiye yazdığı mesajı koymuştu.
merih: hakan abi baksana çok güzel gülmüyo mu
hakan:bilmem bakmadım
ben evliyim çocuk"Oha Hakan abiye böyle mi yazdın hiç haberim yoktu?"
"Tabii kızım, normalde böyle şeyleri Cenk abiye anlatırdım. Nerden bileyim yanımızda voleybol antrenmanı yapan kardeşine aşık olucam?"
"O günü hatırlıyorum. Deli gibi etkilenmiştim senden. " gülümseyerek bakmıştı bana, ikimizin de aklından o gün geçiyordu.
Haziran 2021(merih's pov)
Milli maç sezonu başlamıştı. Pandemiden sonra artık rahat rahat eski halimize dönmüştük tabii.
Bugün ise tesislerimizin spor salonu bizimdi.
Yan taraftaki zemin kısıma filelerin kurulduğunu görünce, bugün sultanların buraya geleceğini hatırladım.
Berat, ben, Kerem, İrfan antrenmanımızı yan yana yapıyorduk. Yoga da denilebilir.
Derken, Sultanlar sırayla geliyordu. Hepsini alkışlayıp selamlaştık.
Ebrar, Zehra, İlkin, Eda, Simge ve en son Ceyda girmişti ki, Cenk abi oraya doğru gidiyordu.
Ceyda ciddi anlamda dikkat çeken bir haldeydi. Aura mı denir yoksa özgüven mi bilmem ama ona odaklandığım kadar diğerilerine odaklanmadım.
Daha öncesinde görmüştüm sosyal medyadan ama gerçekte daha hoştu.
Cenk kolunu omzuna atmış kardeşiyle beraber geliyordu.
Ceyda gülümseyerek abisinin omzundan ayrıldı ve diğerlerine koştu.
"Ooo hamsim napıyorsun?" deyip Berat'ın omzuna vurmuştu. Sonra sırayla İrfan ve Kerem ile konuştu. Gerçekten de hepsiyle samimi olması ayrı olaydı.