gedson fernandes

2.8K 45 22
                                    

"Kim bu Galatasaray'ın elinden aldığımız futbolcu hocam? " Beşiktaş başkanı Ahmet Nur Çebi, elinde kağıtlarla yeni oyuncuyu bekliyordu.

Ben de kongre üyesi olarak merak ediyordum gelecek kişiyi. İsim verilmemişti bana da. Oysaki yönetim a dediği an her şey medyadaydı, şaşırmıştım.

"Eh, Berfin sana söyleyelim o halde kim. Gedson Fernandes. " tanıdık gelen isimle gülümsedim.

Ahmet Nur Çebi hocamızı aslında çok desteklediğim söylenmezdi. Karşısına rakip çıktığı an o kişiyi desteklerdim hatta. Ama Gedson'u biliyordum ve oyununu aşırı beğeniyordum o yüzden bu çalım tebrik hak ediyordu.

"Allah'ım bütün transferlerde bu vizyonu nasip etsin hocalarım. " Emre Kocadağ ve Anç birbirine bakıp gülerken, kapıdan içeri Gedson ve menajeri girdi.

Hepimiz selamlaşıp oturmuştuk. Gedson'un Beşiktaş sosyal medya hesabı için fotoğrafları çekilmişti.

Benim orda tek olma nedenim çevirmen ihtiyacı duyulmamasıydı. Gedson'u anlıyordum.

Daha sonrasında menajer ve yönetim sohbete dalınca, yan sandalyede oturan Gedson bana hareket yapıyordu.

"Takım çevirmeni gibi bir vibe vermiyorsun. "
"Değilim zaten, ama yönetim istedi yardım ediyorum. "
"Nasıl, anlaşılır mıyım? "
"Burda evet ama maçlarda rakip takım için hayır. " gülüyorduk.

"Berfin.. " telafuz doğruluğunu yüzüme bakıp sorgulamak için olmalı ki duraksadı. Ben de gülümsedim yine.
"Ben seni tanıyorum. Yani Beşiktaş'ı araştırmıştım. Ekibi de az çok biliyorum. Ve seni de, Ahmet hoca söylemişti. Araştırmıştım.

Konu nereye geliyordu anlayalım derken...

" Diyorum ki seninle yemeğe çıkalım ? Hem İstanbul'u gezmiş olurum. "

Benim için okeydi çünkü bence karşımda Beşiktaş'ın geleceği vardı. Belki benim için kalmaya devam bile ederdi.

Yandaki kağıt ve kalemi alıp numaramı yazdım ve uzattım. Teşekkür ettiğinde elini sıktım.

Ayaklandığımızda rahatlamış olmalı ki, sessizce konuştu.

"Belki gece sonu tek kale maç yaparız bir daha, ha? "

Yerim Gedson'u asiri seviyorum ve asiri yukseliyorum nedensiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yerim Gedson'u asiri seviyorum ve asiri yukseliyorum nedensiz

Yine kotu oldu ama cakmiyoruzz🧿😙

football players, mini stories.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin