Evde hayvan gibi yatıp izlediğim ship videoları psikolojimi bozmaya çok müsaitti.
Barış'ı bir sürü kızla shipliyorlardı ve hepsi de çok güzellerdi. Hoş kızlardı.
Sıkıntı ise benim Barış'ı seviyor olmamdı.
Geçen sene Yunus ve Tuğçe sayesinde başlayan yakın arkadaşlığımız, biraz zamandır benim için arkadaşlık değildi. Ve bunu Tuğçe de biliyordu. Ki, bana kabullendiren de oydu.
İçten içe platoniktim kısacası. Ama işte, o nasıl bakıyor bilinmez.
Bazen flörtöz Barış, bazen soğuk. Bazen çok güzel birisi, bazen soğutuyor kendini.Son zamanlarda da, değişen ortamıyla genelde olumsuz olan taraftaydı.
Bugün hafta sonuydu ve kimsenin işi, maçı yoktu. Bu yüzden geceye doğru bir barda buluşmaya karar vermiştik.Ve Tuğçe bize gelmişti. Barış hakkında yine bana umut veriyordu.
Hoş umut verme konusunda benim sevdiğim elemanın rakibi yok.
"Ya kızım bu çocuk seni harbiden farklı görüyor diyorum neden inanmıyorsun?"
"Tuğçe, gerçekten artık aşık olduğunu söylese de o kadar inanmam ki."
"Senin şu an o sürekli sırıtan aptal aşık olman lazım farkındasın değil mi sen?"
"Ya öyleyim zaten ama işte internetteki o videolar falan.. "
"Barış o videolardan eleme yapıp aşık olduğu kişiyi seçmediğine göre, sıkıntı yok değil mi?"
Kafamla onay verirken Barış'tan gelen mesaj bildirimiyle hemen açtım.