4.rész

182 6 0
                                    

Késő este van. Naná, hogy ilyenkor jön elő az alfa is! Derek pedig kirángatott az ágyból, hogy levadásszuk azt a bestiát. Nem vagyunk mi vadászok könyörgöm!

Derek éppen egy friss vércseppet vizsgált, mikor megláttam az alfát, aki éppen az egyik épület tetejére mászott fel. Mi pedig utána. Az egész egy akciófilmbe illő jelenet volt. Mi kergettük, ő menekült, de ekkor a semmiből eldördült egy puska, pont akkor, mikor Derek ugrott volna.

-Jól vagy? – érdeklődtem, mikor mellé értem és felsegítettem.

-Azt....azt hiszem – hörögte. – Miért nem mentél utána? – utalt ezzel az alfára.

-Persze, hogy aztán hagyjam, hogy az a vadász lenyúzza a bőrödet? Kösz, nem. Az alfát bármikor elkaphatjuk, de jó volna, ha közben nem halnál meg – válaszoltam, aztán meghallottam egy ismerős hangot. – Mr. Argent? – kérdeztem az éjszakába, így elkezdtem hallgatózni.

-Csak kérlek tedd el azt a mordályt, mielőtt meglátja valaki! – kérte a másik félt Argent.

-Az én imádott bátyám! Chris hárman voltak – szólalt meg valószínűleg a testvére, mintha már hallottam volna őt is korábban.

-Az alfa?

-Nem tudom, de az egyik megakart ölni.

-Az egyikük elvezet minket a másikhoz, ha meghal, akkor nem teheti.

-Aligha ölhetném meg bármelyiket, ha ők ölnek meg előbb – játszott az ész érvekkel Kate.

Á, most már emlékszem! Kate Argent, hát persze. Visszajött volna?

-Meddig fog tartani? – kérdezte Mr. Argent a testvérét.

-48 órát adok. Ennyi.

-Na, jó! Azt hiszem, ideje menni Derek – fordultam a férfi felé, aki ekkor húzta fel a karját, amit Kate eltalált.

Kékes füstje volt és veszélyesen ismerős volt a kéksisakvirág szaga.

-Megleszel, míg hazaviszlek? – kérdeztem.

-Amennyiben nem találnak meg..... azt hiszem igen – válaszolta, de nem volt túl meggyőző.

[...]

Másnap a suliban egész nap Dereken járt az eszem. Mi van, ha tényleg igazam volt és tényleg kéksisakvirág tölténnyel találták el? Mi van, ha arra ad 48 órát Kate? Na és az alfa? Vele is mi lesz? Ezek a kérdések jártak az eszemben, mivel ha mondjuk Derek meghal, akkor nem igazán tudnám Scottot a helyes irányba terelgetni, mivel én nem vagyok vezető alkat. Derek az, de én? Erre azt mondaná egy olyan, aki nem ismer, hogy biztos csak alábecsülöm magamat, de ez totál nem így van. Az utolsó órán voltunk és a tanár éppen a dolgozatokat osztotta ki, ami a sok veszély és egyéb farkasdolog mellett kiváló lett, de nem is ez a lényeg. Meghallottam Dereket, ahogy épp összebalhézik Jacksonnal. Egyből felálltam és kislisszoltam a teremből, amit Scotték nem is értettek, de rámutattam a fülemre, hátha így rávezethetem őt, hogy hallgatózzon kicsit és rájön miről marad le. Az egyik falnak dőlve pihent vagy legalábbis próbált pihenni és közben kereste Scottot. Próbáltam utolérni, de még ilyen legyengült állapotban is gyorsabb volt nálam. Szerencsére Stiles Jeep-jénél utol is értem, mivel összeesett.

-Mi a fenét keresel itt? Nem megmondtam, hogy pihenj ezután az őrült akció után?!

-Miféle akció? – jött oda Scott is.

-Szerinted milyen őrült akció? Nézz csak rá, hogy van! – akadtam ki.

-Ja nem nézel ki túl jól tesó! – szólalt meg Stiles, mire kapott tőlünk egy jó szúrós nézést. – Jó, befogom!

Teen Wolf : Hibridnek születveWhere stories live. Discover now