3.évad 1.rész

74 2 1
                                    

Vonszolás

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Vonszolás. Sebhelyek. Elektromosság. Isaac. Valaki felkelti Isaac-et, aki csupa seb és vér. Egy nő. Egy nő volt az. Felsegíti a motorjára a még mindig kába vérfarkast, aztán beindítja a motort. Valakik üldözik őket. Két vérfarkas. Egy ikerpár. A nő ügyesen manőverezik, de még így is sarokba szorították. Azonban egy újabb trükkel sikerül kicselezni az ikreket. Isaac leesik a motorról, mire az ikrek utolérik őt és összeolvadnak egyetlen, hatalmas szörnyeteggé és lassan felé sétál...

-Hölgyem! Hölgyem, minden rendben? - zökkentett ki valaki az újabb hirtelen jött látomásból.

Pislogva párat végül realizáltam, hogy aki magamhoz térített az egy légiutaskísérő volt.

-Elnézést, mit kérdezett? - józanodtam ki a kábulatból.

-Minden rendben? Már mindenki leszállt a gépről és még az előbb a fejét fogta fájdalmában. Ne hívjak mentőt?

-Nem szükséges - álltam fel és néztem körbe, ahol tényleg csak én és a légikísérő tartózkodtunk. - Csak nem ettem valami sokat. Biztos ezért fáj a fejem - találtam ki valamilyen hazugságot és felvéve a táskámat elhagytam a gépet.

Leszállva sikerült megtalálnom a többi csomagomat, amik már két pár láb mellett foglaltak helyet. Felnézve a lábak tulajdonosaihoz végül megláttam Lydia-t és Allisont. Csak rám vártak, mint azt később megtudtam. Köszöntöttük egymást és jó szorosan a karjaik közé zártak. Hát négy hónap azért nem kis idő. Beszálltunk Lydia kocsijába, aztán az úton elkezdtük megbeszélni mindazt, amin én és Allison is átmentünk a nyáron, ugyanis nemcsak én hagytam el Beacon Hillst erre az időre.

-Nem tripla randi lesz, hanem csoportos téma.

-És ezt a többiek is tudják? - kérdeztem vissza.

-Igen Lyds, ezt a többiek is tudják? Mert én még messze nem állok készen erre - szólalt meg Allison is.

-Franciaországban talán ellenálltál mindenkinek Allison? Vagy te Tara? Mond csak hány pasinak mondtál nemet Európában? Hány országban is jártál? Ötben, hatban?

-Én csak azért mentem Európába, hogy kicsit körbe kérdezősködjek a különféle koveneknél, hátha találkoztak már ilyen látomás szerűséggel és tudták vajon kezelni vagy megszabadulni tőle - közöltem, aztán előrehajolva, Lydia felé fordultam. - És te randiztál? Mert azok után, hogy...

-Ki ne mondd a nevét!

-De azért minden rendben van vele? - érdeklődött Allison.

-Az orvosok jól beégtek vele, mikor visszatért, de aztán belenyugodtak. Derek tartott neki egy vérfarkas gyorstalpalót. Megtanította, hogy ne öljön meg másokat teliholdkor.

-Tehát beszéltetek - szűrtem le a lényeget Alli-vel együtt.

-Mióta lelépett Londonba nem.

-Vagyis mióta az apukája elrángatta - helyesbített Allison.

Teen Wolf : Hibridnek születveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang