Reggelre a kanapén heverő Derek eltűnt és rajtam csak egy pléd volt. Gondolom ő takart be. Milyen figyelmes! Úgy látszik a főzet tényleg rendbe hozta a sérüléseit. Azonban ezen nem is volt időm gondolkodni, mivel késésben voltam. Ilyenkor jó a vérfarkas gyorsaság. Na persze, nem túl feltűnően kell használni, nehogy Allison családja kiderítse, ki vagyok. Ezeken gondolkodva siettem a sulihoz, ahol megpillantottam Allisonék kocsiját. Kate is ott volt. Még jó, hogy nem vett észre.
[...]
-Ez fura! Mindenki arról beszél, mi volt itt múlt éjjel és nem tudják, hogy mi voltunk – szólalt meg Allison az egyik szünetben.
-A kiskorúak védelmének köszönhetően – emelte fel mindentudón a fejét Lydia.
-Lydia, gondolod, hogy rosszul döntöttem? – utalt itt Scott-ra, ugyanis a tegnap este történtek miatt drága barátnőnk szakított a fiújával.
-A dzsekiről, hogy felvetted a rucihoz? Abszolúte!
-Tudod, hogy kire gondolt itt Lyds! – löktem vállba másik legjobb barátnőmet.
-Jó, oké! Felfogtam! – dörzsölte kicsit a vállát Lydia, mivel lehet, hogy túl nagyot löktem rajta. – De helló! Scott bezárt az osztályba és ott hagyott meghalni! – emlékeztette eperszőke barátnőnk Allisont. – Te meg hol voltál akkor és miért nem jöttél kinyitni az ajtót? – fordult ekkor felém, ami felkeltette a barna hajú barátnőm érdeklődését is.
-Tudod......éppen......Derek figyelmét tereltem el, míg Scott értetek ment – találtam ki gyorsan egy hazugságot nagy bánatomra, mert így továbbra is csak Dereket teszem bűnbakká. – Tudjátok, hogy nehogy betörjön hozzátok és megöljön mindenkit.
-Ez mondjuk érthető – gondolkozott el Lydia. – Na és nem féltél?
-Igazából....de. Halálosan féltem, NEM! Persze, hogy nem féltem Lydia. Mivel már mondtam, hogy sok mindenen mentem keresztül.
-Jól van Tara! Megértettük! Viszont, hogy érted azt, hogy sok mindenen mentél keresztül? – szólalt meg Allison.
-Ha ti azt tudnátok – sóhajtottam, aztán beléptünk a terembe és leültem Allison mögé.
Ekkor jött be Scott is, aki láthatóan igyekezett bocsánatot kérni Allison-tól, de a tanár közbe szakította. A dolgozat közben, mikor már az utolsó pár kérdésnél jártam, hirtelen felpattant Scott és kiszelelt a teremből. Biztosan a mai telihold az oka. Csak az lehet. Na meg persze az Allisonnal való szakítás. Már én is kifelé tartottam, amikor az ajtóban hirtelen utánam szól a tanár.
-Ms. Moon! Mégis mit képzel? Nem mehet el a teszt kellős közepén! – szólt rám, így visszamentem a lapomhoz és kitöltöttem gyorsban az utolsó két kérdést és beadtam a lapot.
-Most már elmehetek – feleltem és Scott után indultam.
A folyosón sétálva, észrevettem a hátizsákját a földön. Mikor felkaptam, megjelent mellettem Stiles.
-Csörgesd meg! – utasítottam, így a srác elő is kapta a telefonját, én pedig elkezdtem hallgatózni farkasfüllel.
A csörgés pedig elvezetett egészen a fiúöltözőig. Ott pedig Scott a zuhany alatt állt, magára eresztve a láthatóan hideg vizet. Csak tanult valamit, hogy hogyan nyugodjon le ilyen helyzetekben.
-Stiles.... – szólalt meg Scott kissé lihegve.
-Mi a baj? Átváltozol? – bombázta a kérdéseivel Stiles, de ekkor rájöttem, mi lehet a gond.
-Nem, csak nem kap levegőt. Pánikrohama van – mentem mellé, hogy valahogy segítsek. – Scott! Próbáld meg egyenletesen venni a levegőt és nyugodj le! Figyelj a légzésedre! – aztán Stiles felé fordultam. – Megvan még a pipája az asztmára, amit még az erdőben kerestünk?
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf : Hibridnek születve
FanficTara sok mindent örökölt a szüleitől, azonban ennek nem mindenki tudott örülni. Elvették boszorkányerejét és csupán vérfarkasként nőtt fel Beacon Hills-ben, az otthonában, egészen egy olyan napig, ami nemcsak az ő, de az apja és legjobb barátja, Der...