6.rész

156 4 0
                                    

Mit csinál éjszaka egy 16 éves fiú, amikor megtámadja valami? Hát menekül. Ezt teszi most Scott McCall is, aki éppen a szokásos kis gyakorlásán menekül elölünk. Elölem és Derek elöl.

Anyámmal akartam ma este maradni, de azt mondta, hogy nyugodtan menjek, hisz szükségük van rám. Hát ebben most tévedett, mert Scott ügyesen megzavart a sok hangoskodó kocsival minket, de a telefonja elárulta, merre van.

-Halott vagy – vágtam az arcába.

-Mi a franc volt ez?! – akadt ki ránk a kisfarkas.

-Mondtam, hogy megtanítunk, azt nem, hogy mikor – hadarta el a monológját Derek.

-De most a frászt hoztátok rám! – kiabált továbbra is Scott.

-Még nem – tettem hozzá.

-Ó, jó! De gyors voltam, igaz? – adta fel a velünk való veszekedést Scott.

-Nem elég gyors – válaszoltam.

-De a riasztó az jó ötlet volt, nem?

-Ha nem szól a mobilod – mondta Derek.

-Igen, de ez.... Figyeljetek! Megállnátok végre!!! – ordított ránk, mire megfordultunk, de nem nagy örömmel. – Kérlek! Tegnap este balhé volt, Stiles apja megsérült, az én hibám. Ott kellett volna lennem, hogy segítsek! Meg kell tanítanotok, hogy én irányítsak!

-Nézd, én vagyok, aki vagyok, mert így születtem. Téged megharaptak, nálad idő kell hozzá, hogy megtanítsalak. Akarom mondani megtanítsunk – javította ki magát Derek, miután vetettem rá egy bosszús pillantást. – Nem tudom, hogy képes vagyok-e, vagyis képesek vagyunk-e rá.

-Mit kell tennem? – kérdezte Scott.

-Szabadulj meg attól, ami kizökkent – feleltem gyorsan, de Derek mutatta már meg, hogy mire vagy inkább kire gondol ezügyben.

-Látod ezt? – mutatta meg Scott mobiljának a képernyőjét. – Ezért kaptunk el. Akarod, hogy tanítsalak? Szabadulj meg a lánytól!

-Miért, a családja miatt? – kérdezett vissza Scott, de a telefonja bánta.

-Dühös lettél? – kérdezte Derek.

-Néha dühös leszek.....

-De nem eléggé! Csak így tudlak megtanítani. Figyelj! Le tudsz mondani róla? Legalább míg elmúlik a telihold? – kérdezte Derek.

-Ha ez kell hozzá....

-Élni akarsz?! Megakarod védeni a barátaidat?

-Igen! Ha megtudtok tanítani, akkor lemondok róla – felelte, de nagyon is tudtam, hogy nem fogja sokáig bírni.

[...]

-Na mi volt az edzésen? Az a Scott fiú tudja már irányítani a farkasmivoltát? – kérdezte anya, amint hazaértem.

-Nehezebb lesz, mint gondoltam. Tudod van egy barátnője és az egész friss. Nem akarja elveszíteni – avattam be kicsit Scott ügyébe.

-Hát... tudod, milyenek a tinédzserek, hisz nemrég még te is az voltál. Odavoltál Derekért nemigaz? – tette le elém a vacsorát anya.

-Na, de anya!! Az már régen volt, nem is kell már beszélnünk róla, oké? Egyébként is ne hallja már meg, hogy miről beszélünk, míg itthon van.

-Ó, pár órája ment el Scott-hoz, nem fogja meghallani. Amúgy meg, miért nem akarod, hogy halljon erről, ha már nem vagy szerelmes belé? Egyébként is tegnap este félmeztelenül hoztad haza.

Teen Wolf : Hibridnek születveOnde histórias criam vida. Descubra agora