9.rész

148 2 3
                                    

El sem hiszem, hogy Derek beadta ezt a mesét Scott-nak, hogy úgy változhat vissza véglegesen emberré, ha megöli az alfát. Mindenki tudja, hogy az nem megoldás! Kivéve Scott-ot. De még inkább magamon csodálkozom, hogy nem mondtam még el ezt Scott-nak. Pedig most is van rá alkalmam, mivel éppen Derek kocsijában ülünk Stiles-szal és igyekezzük elterelni Kate-et a sulitól, ahol éppen Derek igyekszik megtalálni az alfát. Zűrös egy éjszaka!

-Gyorsabban? – kérdezte Scott.

-Sokkal gyorsabban! – kiáltottam rá, azzal megnyomtam a lábát, ami a gázon volt, hogy gyorsítsunk.

-Oké Scott, félek, nem döntjük meg az autósüldözés rekordját – szólalt meg ekkor Stiles.

-Ha tovább nyomom a gázt, belehalunk!

-De ha nem adsz, akkor ők ölnek meg minket! Scott, ha nem vagy hajlandó gyorsítani, kénytelen leszek a helyedre lépni – utaltam itt a sofőr ülésre és már oda is toloncoltam az egyik lábamat, de Scott megállított.

-Jól van! Rendben! – nyomott rá jobban a gázra, ami miatt hátra estem az ülésbe.

-Elhúztak – nézett hátra Stiles, ami következtében én is ugyanezt tettem.

-Ezt nevezem – aztán meghallottuk Stiles adó vevőjét, amit még az apjától vett kölcsön erre az estére.

-Minden egységnek! A gyanúsított gyalog menekül a vasgyár felé.

Ezután Scott-nak nem is kelletett szólnunk, mert azon nyomban magasabb fokozatra kapcsolt és a vasgyár felé tartottunk. Éppen időben érkeztünk és nyitotta ki neki az ajtót Stiles, mert Chris Argent már majdnem lelőtte a barátunkat.

-Mi nem világos abból, hogy lapulj? – vonta kérdőre Scott, mikor már messze jártunk.

-Francba, majdnem elkaptam.

-Kit, az alfát? – dőlt előre Stiles.

-Igen, ott volt előttem, de megjelentek az átkozott zsaruk! – szitkozódott Derek.

-Hé! Csak a munkájukat végzik – védte meg őket Stiles, mire kapott is Derektől egy jó szúrós pillantást, így jobbnak láttam visszahúzni hátra, nehogy még komolyabb baja legyen.

-Igen! Köszönhetően annak, aki elintézte, hogy én legyek az állam legkeresettebb bűnözője! – pillantott itt Scott-ra még mindig füstösen.

-Nem léphetnénk túl ezen? Elkövettem egy oltári nagy hibát!

-Rendben! És milyennek láttad? – dőlt ismét előre Stiles.

-Nem tudnál bízni bennünk egy fél percre? – kérdezte Scott, miután Derek nem volt hajlandó megszólalni.

-Mindkettőnkben – egészítette ki Stiles. – Ha már Tara-val kiskorotok óta ismeritek egymást és megbíztok, akkor szerintem mi is.... – kezdte Stiles, de Derek arcától a szavak nem jöttek ki a szájából. – Vagy csak Scott-ban és Tara-ban, én visszavonulok – jött vissza hátra hozzám Stiles, aztán megszólaltam.

-Mielőtt még Beacon Hills-be jöttem volna, még utoljára beszéltem Laura-val, közel járt hozzá, hogy kiderítsen valamit. Két dolgot talált. Az első az a Harris nevű pasas, aki a kémia tanár, mint tudjátok.

-Micsoda, a kémia tanárunk? – dugta a meglepődött arcát a képembe Stiles, de még Scott is hátrafordult döbbenetében.

-Miért ő? – kérdezte.

-Még nem tudjuk – válaszolt helyettem Derek.

-Mi volt a második? – kérdezett tovább Scott, mire Derek előhalászott egy kis papírt, amire egy jel volt felrajzolva.

Teen Wolf : Hibridnek születveWhere stories live. Discover now