-Ha Jackson nem tudja mit tesz, akkor azt sem, hogy valaki irányítja.
-Vagy nem emlékszik – vetette fel Scott az elméletét a telefonban.
-És, ha azt történik vele is, mint Lydia-val, mikor lelépett? – találgatott Stiles is.
-A fúga állapot – szólaltam meg én is a telefonban, Allison mellett. – Nem emlékezne a gyilkosságra, hogy lemosta a vért.....
-A felvétellel segíteni akart, de valaki ezt nem hagyta.
-Az aki irányítja.
-Tuti, hogy Jackson nem sejt semmit?
-Azt hiszi, hogy vérfarkas lesz, csak Lydia valahogy késleltette az egészet – válaszolt Stiles.
-Szóval meg kell győznünk, hogy nem az – összegeztem a tennivalónkat.
-Ha ezzel megtaláljuk az irányítót, akkor igen.
-És ezek után mit gondolsz? Szóba állna velünk? Legalábbis veletek, mert engem nem látott az erdei börtönében a két idegesítője tárgyával.
-Hát persze, miért is ne tenné? Az előbb tényleg azt mondtad, hogy idegesítő vagyok? – kérdezte Stiles, amire inkább már nem mondtam semmit.
[...]
Miután Allison-nál töltöttem az estét, a reggelt már annál nehezebb volt feltűnés mentesen végig vészelni anélkül, hogy bármelyik vadász meglátott volna. Közben pedig a problémáimon rágódtam. Ott van a kanima meg az irányítója, Derek, akivel rendeznem kéne a vitát és Lydia, aki azt hiszi, hogy kerülöm. Kiugrottam az emeleti ablakból és már mentem is a suliba. Ahol ismét azt kellett tettetnem, hogy nem barátkozom Allisonnal, ugyanis a családja átvette a suli irányítását és még a kamerákon keresztül is leskelődnek utánunk. Szóval nehéz az élet.
Reggel a könyvtárba mentem, ahogy még este megbeszéltük, hogy lássam, mire jutottak Scott-ék. Hamarosan Allison is megérkezett. Míg ő a polc egyik oldalán volt és átnyújtotta a fordítást, addig én a fiúkkal a másik oldalon voltam és úgy beszéltünk.
-Lydia ennyit tudott lefordítani és biztosan össze van zavarodva – felelte Allison, amivel teljesen egyet tudtam érteni.
-Mit mondtatok neki? – kérdezte Scott.
-Hogy egy online játékkal játszunk, ahol ilyen lényekkel kell harcolnunk – mondta el Allison, mire Scott elnevette magát.
-Végül is részben igaz, amit beadtunk neki – egészítettem ki a mondanivalóját. – Csak azt sajnálom, hogy nem lehettünk vele teljesen őszinték.
-Én játszom olyan játékkal, ahol ilyen lényekkel kell harcolni – szólalt meg Stiles, mire mind a hárman egy ez most komoly arckifejezéssel néztünk rá.
-Csúcs Stiles! De most....tudjuk, hol találjuk meg az irányítót?
-Még nem, de Stiles-nak igaza volt – válaszolt Allison, mire az említett elkezdett őrjöngeni, hogy igaza lett valamiben. – A kanima a bosszú fegyvere. Van egy sztori egy dél-amerikai papról.....
-Várj! Erre én miért nem emlékszem? – szakítottam félbe Allisont.
-Mert már aludtál, mikor megkerestem a sztorit – felelte Alli, mire Scott-ék rám meredtek.
-Nem úgy van, hogy Derek-nél laksz? – kérdezősködött Stiles.
-Aki rendesen megbántott? Ne is emlegesd a nevét! Majd beszélek vele, ha alkalmasra válik az idő hozzá.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf : Hibridnek születve
FanficTara sok mindent örökölt a szüleitől, azonban ennek nem mindenki tudott örülni. Elvették boszorkányerejét és csupán vérfarkasként nőtt fel Beacon Hills-ben, az otthonában, egészen egy olyan napig, ami nemcsak az ő, de az apja és legjobb barátja, Der...