Két nap telt el Boyd halála óta és azóta szakadatlanul esik az eső. Mintha az égiek tudnák, hogy érezzük magunkat. Próbáltam Dereket felhívni a napokban, de nem válaszolt egyik hívásomra, sőt az üzeneteimre sem. Gondoltam itt lesz az ideje, hogy ránézzek. Megint magát hibáztatja a dolgokért, amikor nem egyedül ő tehet a dolgokról. Ha akkor este nem fogadtam volna el Deucalion ajánlatát, akkor talán nem lennénk itt és Boyd is élne. Mindegy, a múlt már elmúlt. Már fent voltam a lépcső tetején, mikor meghallottam odabentről Stiles jellegzetes hangját. Cora-nak panaszkodott arról, hogy Derek miért nem csinál semmit sem. Aztán ráterelődött a szó arra, hogy Derek mennyire megváltozott és akkor kinyitottam az ajtót, mert Peter kezdte el nyomni a rizsát.
-Igazából olyan volt....mint Scott – sétált le a lépcsőn a Hale férfi. – Nincs igazam Tara? Elengedtek a falkádtól vagy mi?
-Mintha azt hinnéd, hogy valóban a falkájuk tagja lennék – nevetettem Peter feltevésén. – Tudod, hogy nem volt más választásom.
-Igen, persze. Tetted, amit kell, hogy megmentsd a többiek, de legfőképp Derek életét, nemigaz? – kezdett el heccelni. – Pedig tudtad, hogy én itt vagyok, ha kiakarnád sírni valaki vállán az egészet. Úgy ahogy régen.
-Hah! Akkor régen talán, de most....ez felejtős. Legalább régen néztél ki valahogy.
-Kikérem magamnak! Én mindig vadítóan sármos vagyok – húzta végig büszkén az ujjait a haján Peter, aztán letelepedett az utolsó lépcsőfokra.
-Na itt álljunk meg! Ti akkor...? – kezdett el mutogatni köztem és a lépcsőn ülő közt Stiles zavartan.
-Sajnálatos módon nem. Ugyanis Tara szívét akkoriban egy másik srác rabolta el, aki észre se vette és nem mellesleg úgy kezdődik a neve, hogy Derek – válaszolt nagyon indiszkréten Peter, amivel rendesen felidegelt.
-Ha kitárgyaltad a tinédzserkori pasi ügyeimet, akkor kezdhetünk valamit Derek témájával?
-Tessék. Mindig csak Derek. Derek, Derek, Derek....
-Peter! – szóltunk rá mindhárman a vérfarkasra, mire felemelte a kezét megadóan és jelezte, hogy befogta a száját.
-Derek olyan volt régen, mint a legtöbb tinédzser – kezdtem bele mesélni.
-Nyálasan romantikus, pofátlanul nárcisztikus, vagyis legfeljebb a többi tini volt képes megtűrni – szólalt meg ismét Peter, de mielőtt rászólhattam volna, Stiles már fel is tett neki egy kérdést.
-És mi változtatta meg?
-Hát ugyanaz, ami a legtöbb fiatal fiút.
-Egy lány – fejeztem be Peter gondolatmenetét.
-Ne már! Összetörték a pici szívét? Emiatt viselkedik Derekesen?
-Ez sokkal többről szól Stiles! – szóltam rá kimérten. – Az a lány nem egyszerűen összetörte a szívét, meghalt a saját kezei között. Ráadásul nemcsak az ő szívén okozott sebet.
-Ezt meg hogy érted? – kérdezte a fiú, de válaszadás helyett inkább Cora-ékhoz szóltam.
-Emlékeztek, hogy korábban még kék volt a szeme?
-Te tudod, hogy néhányunknak miért kék? – fordult kérdő tekintettel Peter Stiles felé, aki persze észszerű választ nem tudott adni.
-Azt hittem a génekkel függ össze. De aztán megláttam Tara hibriddé válása után, hogy kékké vált a szeme és....
-Ha Derekre vagy rám keresed a választ....vagy akár az összes olyan farkasra, akinek az elején sárga volt a szeme, de aztán kék lett, tudnod kell mitől lett másszínű a szeme – közöltem.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf : Hibridnek születve
FanficTara sok mindent örökölt a szüleitől, azonban ennek nem mindenki tudott örülni. Elvették boszorkányerejét és csupán vérfarkasként nőtt fel Beacon Hills-ben, az otthonában, egészen egy olyan napig, ami nemcsak az ő, de az apja és legjobb barátja, Der...