Visszatérve Beacon Hills-be nehezemre esett találnom valami szállást, ugyanis amióta a városban tartózkodtam eddig csak az alfák lakását ismertem és most, hogy végre megszabadultam tőlük nem tudtam hova menni. Persze Scott-ék felajánlották, hogy alhatok náluk, míg ki nem találok valamit, de nem akartam a terhére lenni, hisz most itt van ez a Darach dolog, nem is beszélve az alfákról. Végül úgy döntöttem, hogy meghúzom magam a helyi kórház sürgősségijén, megbújva a betegek közt és remélve, hogy nem ismernek fel, átvészelem az estét. Azonban pont a legrosszabb napot választottam rá, hogy ott töltsem az éjszakát, ugyanis történhetett valami baleset, így kész káosz volt a folyosón. Azonban a nagy tömegben nemcsak ápolókat és betegeket véltem felfedezni, hanem Scott-ot és Ethant is. Scott biztos az anyjához jött, de mit kereshet itt Ethan? Erre rögvest meg is kaptam a választ, mikor az egyik ember takarásából megpillantottam Danny-t, aki eléggé rossz színben volt. Hamar be is vitték egy kórterembe, aztán már csak Scott-ot és az alfaikrek egyik tagját láttam, ahogy távozik az épületből. Azonban nemsokára a parkoló tele lett rendőrökkel, így a kíváncsiságtól vezérelve kimerészkedtem és megint csak Scott került a látószögembe, aki Stiles-szal és a sheriffel beszélt. Ezt a gyereket mindig megtalálja a baj? Közelebb mentem hozzájuk úgy téve, mint aki nem a kórházban akarta tölteni az éjszakát és megtudakoltam a rendőrség ittlétének miértjét a fiúktól.
-Mi történt itt? – mentem oda Scott-ékhoz, akik most hagyták ott a sheriffet Mrs. McCall-lal beszélni.
-A Darach újra lecsapott – vágott a közepébe Stiles. – Ahogy Deaton jósolta, gyógyítókat ragadott el.
-De hogy jön ide Danny, aki fagyöngyöt hányt? Száz, hogy nem véletlen. Ha Ethan nincs mellette, akkor meg is halt volna – tudtam meg ezúton, hogy miért is volt bent Ethan és Danny. – De ő nem gyógyító.
-Mi lenne, ha inkább belehallgatnál a telefonbeszélgetésbe – javasoltam a vérfarkasnak és fejét az éppen telefonáló sheriff felé fordítottam.
Úgy láttam Stiles is helyesli az ötletem. Aztán nem sokára Scott visszafordult hozzánk.
-Van egy hullánk.
[...]
Az este a nem vártak szerint alakult. Legalábbis nekem, ugyanis végül nem a sürgősségin, hanem Scott-éknál töltöttem az estét és hasznossá téve magam, levédtem a házat a kinti veszélyektől, főképp a Darach-tól, mivel Scott félt, hogy az anyukája lesz a következő áldozat. Miután levédtem elmentem aludni, reggel viszont betekintve Mrs. McCall szobájába, Scott-ot és Isaac-et pillantottam meg, ahogy békésen szundítottak. Nem sokra rá Scott anyukája ijedt meg kissé a szundító fiatalok látványától, aztán rám esett a tekintete.
-Mit keresnek itt? – mutatott a fiúkra.
-Miután levédtem a házat, Scott még mindig félt attól, hogy ön lesz a következő áldozat, így azt gondolta ki Isaac-kel, hogy váltásban figyelnek magára, csakhogy úgy látom ez nem a vártak szerint sült el – mosolyogtam az alvó farkasokra.
-Faith vagy, igaz? Tara húga – tért ekkor el a fiúktól a nő, mire bólintottam egyet. – Scott nem akart a sürgősségin hagyni éjszakára igaz?
-Honnan tud maga is erről? Talán beszéltek? Mert tudom, hogy Scott megérezte a szagomat, de maga...?
-Kiszúrtalak a tömegben már a legelején. Ha nem lett volna akkora a tömeg, akkor én is elhívtalak volna hozzánk, de kedves, hogy a fiam már gondolt erre. Nagy szíve van – nézett a fiára az anyuka büszke mosollyal az arcán.
-Így van. De szerintem jobb lesz ha most felverem őket – azzal elindítottam a telefonomon egy jó hangos rockszámot, mire mindketten felpattantak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Teen Wolf : Hibridnek születve
Fiksi PenggemarTara sok mindent örökölt a szüleitől, azonban ennek nem mindenki tudott örülni. Elvették boszorkányerejét és csupán vérfarkasként nőtt fel Beacon Hills-ben, az otthonában, egészen egy olyan napig, ami nemcsak az ő, de az apja és legjobb barátja, Der...