Míg Scott egy bulira próbál jegyeket szerezni, mert úgy véli Jackson is ott lesz, addig én Stiles-szal elmentem a sheriff-hez, hogy megtudjunk egy-két dolgot a nyomozásokról. Gondolom nyilvánvaló, hogy Derekkel semmit sem beszéltem a veszekedésünkről, ami most kicsit frusztrál, de úgy vagyok vele, hogy majd a megfelelő alkalomkor beszélünk. Beugrottunk még egy gyorsétterembe a sheriff hivatal előtt, hogy azzal is kicsit hízelegjünk Stiles apjának, hogy aztán majd megosszon pár infót a nyomozással. Mr. Stilinski már bele is harapott a hamburgerébe, mikor megállt a rágásban és észrevette, hogy hiányzik valami a kaja belsejéből.
-Mi a fene ez?
-Vegaburger – felelte egyszerűen a fia, miközben kipakolta a többi holmit, amit vettünk az út során. – Tessék – adta át nekem a kólámat.
-Stiles! Én hamburgert kértem!
-A vega egészségesebb, kóstold csak meg! – utasította az apját Stiles, miközben felbontotta a salátát is.
-Miért akarsz tönkre tenni?
-Csak felnyitom a szemed. Oké? Megennéd, kérlek? És mond mid van?
-Nem, nem osztok meg egy nyomozati anyagot két tinédzserrel! – akadékoskodott Mr. Stilinski, aztán rám nézett. – Tara, nem kérsz egy kis....répát és zellert?
-Bocsánat uram, de magának jobban kellenek a zöldségek, mint nekem. Attól lesz jó fürge és erős, hogy elkapja a bűnözőket – közöltem, de aztán előrébb hajolva még súgtam egy-két dolgot a sheriffnek. – De ami ezeket a zöldségeket illeti, nekem se ízlenek.
-Hahó! Én is itt vagyok! – kezdett el integetni nekünk Stiles, de igyekeztük figyelmen kívül hagyni. – Persze, fogjatok csak össze ellenem! – tettetett sértődöttséget. – A táblán, mögötted azok a nyomozással kapcsolatban vannak fent, igaz? – terelte a témát, mire én is a megfelelő irányba néztem.
-Ne bámuld! – intette le a sheriff, csakhogy így Stiles egyre inkább a tábla irányába fordította a tekintetét, akárcsak én.
Hiába, ha megtiltanak valamit, késztetést érzek megszegni.
-Ne nézz oda! Te se Tara.
-Oké..... – feleltük, csakhogy még mindig a táblát szuggeráltuk.
-Hé! Ezt ne csináljátok!
-Nyugi, csak nyilakat látunk meg képeket – szólt vissza Stiles, még mindig nézve a kriksz-krakszokat.
-Oké, oké elég, jó! – adta be végül a derekát a sheriff. – Találtam valamit. A szerelő és a meggyilkolt pár. Volt bennük valami közös.
-Mindben? – érdeklődtünk.
-Igen. Tudod Stiles mi a dörgés – aztán Mr. Stilinski elkezdte a kezén mutatni azt a sémát, amit Stiles-nak is megtanított. – Egy baleset, kettő véletlen....
-Három már minta – fejezte be Stiles.
-A szerelő, a feleség, a férj. Mind egyidősek, mind 24 – mondta meg a közös nevezőt az idősebb Stilinski.
-Na és Mr. Lahey? – jutott eszembe. – Isaac apja közel sem 24.
-Ezért gondoltam, hogy vagy A) Lahey halála nem releváns vagy B) a kor csak véletlen, de megtaláltam ezt – adott egy dossziét a kezembe a sheriff. – És ez lett a C). Tudtátok, hogy Isaac Lahey-nek volt egy Kender nevű bátyja?
-Harc közben esett – olvastam az aktát.
-Ha még ma is élne, találjátok ki hány éves lenne.
YOU ARE READING
Teen Wolf : Hibridnek születve
FanfictionTara sok mindent örökölt a szüleitől, azonban ennek nem mindenki tudott örülni. Elvették boszorkányerejét és csupán vérfarkasként nőtt fel Beacon Hills-ben, az otthonában, egészen egy olyan napig, ami nemcsak az ő, de az apja és legjobb barátja, Der...