2.évad 5.rész

115 8 0
                                    

-Miért is ébresztettél fel az éjszaka közepén? Végre jól alszom. Megakarsz fosztani ettől? - dörzsöltem ki a szememből az álmot, de ekkor toppant be az ajtónak nevezhető valamin Erica, magával hurcolva Jacksont. - Miért is lett ő idehozva? Mert nem hinném, hogy közénk való lenne.

-Csak várd ki a végét - mosolygott rejtélyesen Derek, aztán Jackson felé fordult. - Mi történt veled teliholdkor?

-Mi? Semmi, semmi sem történt - ellenkezett Jackson, de Derek a szemébe pillantva megállapította az igazságot.

-Hazudsz - jelentette ki hidegen, aztán elkezdte felhúzni a kesztyűjét, mire Jackson elkezdett ficánkolni Erica és Isaac szorításában. - Megkérhetlek egy kis..... - nézett ekkor rám és jelentőségteljesen Jackson felé bicentett a fejével, jelezve nekem, hogy mit kéne csinálnom.

-Ó, persze! - azzal felemeltem a kezem és már mondtam volna a dermesztő varászlatot, de eszembe jutott egy humánusabb megoldás. - Papilio lux! - ekkor Jackson orra előtt megjelent egy csodaszép, aranyló pillangó, ami lassan megnyugtatta az idegeskedő fiút.

 - Papilio lux! - ekkor Jackson orra előtt megjelent egy csodaszép, aranyló pillangó, ami lassan megnyugtatta az idegeskedő fiút

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

-Mit....tettél velem? - kérdezte.

-Ez egy olyan bűbáj volt, amitől még a legidegesebb ember is megnyugszik, nem kell aggódnod, nem fog bántani - utaltam itt Derekre. - Bár nagyon megérdemelnéd, ahogy bántál Lydia-val - tettem hozzá.

Ebben a pillanatban Derek elővett egy üvegszilánkot, ami onnan volt ismerős, hogy a múltkor összetörtük a tükröt, amikor a kanimával csatáztunk. Közelebb lépett a fiúhoz, míg a béták kinyitották Jackson száját, de mielőtt bármit is csinálhatott vele Derek, megszólalt.

-Tudod Jackson, te mindig egy kígyó voltál és mindenki tudja, azoknak nem árt a saját mérgük - aztán az üveget a srác szájához tartotta és ekkor vettem észre valami cseppet, amit valószínűleg a fiú szájába akart belecsurgatni.

-Ugye nem azt akarod, amire gondolok....? - de a csepp már Jackson szájába esett, így amikor lenyelte, mozdulatlanul a földre esett. - Hát ez nem vált be - állapítottam meg, mire Derek odasétált Jacksonhoz és lehajolt hozzá.

-Még mindig kígyó vagy Jackson. Csak nem az, amelyiket keressük - aztán felállt és elment. - Tegyétek ki valahol! - kiabált még vissza.

-Vége az estémnek!

[...]

-Egy dolgot találtam a kanimáról a neten, vérjaguár Dél-Amerikából, amely gyilkosokra vadászik - mesélte a legújabb kutatási eredményét Stiles a folyosón.

-Nagyszerű! - kiáltottam el magam szarkasztikusan. - Most akkor mehetek megkeresni őt, vagy ő talál meg és nyír ki előbb - tanakodtam hangosan a suli utáni programomról.

-Ez meg mit akart jelenteni? Ugye nem öltél meg valakit Tara? - tette fel a kérdést Scott.

-Mi?! Hogy én ölni? Ne nevettess már Scott! - löktem vállba a fiút játékosan.

Teen Wolf : Hibridnek születveWo Geschichten leben. Entdecke jetzt