Míg Scott visszaaludt, megismerkedtem egy kicsit a dokival. Dr. Alan Deaton-nel. Bár nem nagyon mondott új dolgokat, de így is megtudtam pár dolgot. Mint például, hogy ő valójában egy druida, aki a falkák úgymond ''küldötte" és még Talia idején ismerkedett meg a szüleimmel. Mesélt pár dolgot róluk még mikor boldog kapcsolatban éltek együtt és nem rondítottak bele a nagyszüleim. Ha úgy nőhettem volna fel, hogy anyám és apám velem vannak mindvégig, akkor talán már nem itt lennék. Viszont erre szokták mondani, hogy ember tervez Isten végez. Az én esetemben a vérfarkas apa és a boszorkány anya terveztek, de a nagyszüleim szétszakították őket és elvégezték, amit terveztek. Megházasították anyámat egy boszorkánnyal a kovenből és született is két gyermekük. Vagyis az ikerhúgaim. Habár soha nem láttam őket, titokban leveleztünk.
Ekkor mocorgást hallottam a hátam mögött és Scott már lent is termett a műtőasztalról. Deaton pedig azonnal a kis béta segítségére sietett.
-Jobban vagy Scott? – mentem oda én is. – Nem fáj semmid sem? Tudod mit, inkább ülj le! – segítettem a fiút egy székhez, de meghallottuk a csengőt.
-Helló?! – kiáltotta el magát a doki, így elindult az ajtó felé, de Scott-tal megfogtuk a karját, hogy ne menjen, mivel már tudtuk, hogy ki a váratlan látogató.
Azonban Deaton arcán egyáltalán nem láttam félelem jelét és szagát sem, így miután lesöpörte a kezünket, a váróba indult.
-Sajnálom, de most......zárva vagyunk!
-Jó! A betegekért jöttem – szólalt meg Peter.
-Nem emlékszem, hogy hozott volna bárkit is.
-Ezek a betegek a saját lábukon jöttek – válaszolta Peter, miközben egyre közelebb sétált, így Scott-tal kerestünk egy sarkot az épületben és onnan hallgatóztunk tovább.
-Ha úgy is volt, nem segíthetek. Zárva vagyunk! – felelte továbbra is higgadt hangon Dr. Deaton.
-Most az egyszer talán mégis tehetne kivételt. Nem igaz?
-Sajnálom ez sajnos nem lehetséges. Talán jöjjön vissza rendelési időben.
-Van itt valami, ami az enyém és most elviszem! – közölte kimérten Peter.
-Mint mondtam....Zárva vagyunk – ekkor meghallottunk egy kis motoszkálást és Peter hitetlenkedő hangját.
-Ez csak mese habbal! Szakállas trükk – és végül egy nagy becsapódás hangja ütötte meg a fülünket, amire én már kiakartam menni segíteni, de Scott visszatartott és próbálta elmutogatni nekem, hogy nem lesz semmi baja sem a dokinak, mert kemény fából faragták.
-Látom még mindig nem érti. Most. Zárva. Vagyunk – taglalta a mondatot enyhe haraggal Deaton, végül meghallottuk Peter hangját, mielőtt kilépett volna a rendelőből.
-Vannak mások akik segítenek megszerezni, amit akarok Scott és Tara. Ártatlanok és sokkal sebezhetőbbek.
-Allison! – jöttünk rá Scott-tal.
Ha ez a barom egy újjal is bántani meri a legjobb barátnőmet, én magam fogom megölni és nem fog érdekelni a szemem színe sem!
[...]
-Hívjátok újra! – utasított minket Scott, ugyanis Stiles-szal és vele éppen a telefonját keressük.
-Jó, elhagytad a mobilodat, miért nem veszel újat? – tette fel a kérdést Stiles.
-Mert nincs pénzem újra. Egyedül nem megy – válaszolta Scott, miközben az ágyát túrta fel. – Tara keressük meg Dereket! – áll fel hirtelen a fiú.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf : Hibridnek születve
FanficTara sok mindent örökölt a szüleitől, azonban ennek nem mindenki tudott örülni. Elvették boszorkányerejét és csupán vérfarkasként nőtt fel Beacon Hills-ben, az otthonában, egészen egy olyan napig, ami nemcsak az ő, de az apja és legjobb barátja, Der...