2.évad 10.rész

86 6 0
                                    

A látottak után egyből a sheriffhez mentünk, hogy elmondjuk ki a gyilkos. Bár én mondtam a fiúknak, hogy ne tegyék, de hallgatnak rám egyáltalán? A válasz természetesen nem.

-Szóval ez a fiú a gyilkos?

-Igen.

-Nem – felelte a sheriff, mire egyből vállon löktem a mellettem álló Scott-ot, hogy közöljem vele, hogy megmondtam.

-Máskor hallgass a tapasztaltabbra! – súgtam neki, nehogy meghallja a sheriff.

-De.

-Nem.

-Apa, mindenki tudja, hogy a rendőrség megpróbálja összekötni a gyilkossági eseteket. Átnézzük a feljegyzéseket és kikeressük mi volt a közös órájuk – akadékoskodott Stiles.

-Igen, csak az a gond, hogy a buliszervező lány nem járt Harris osztályába.

-Jól van. Ez igaz, bocs. Akkor ejtik ellene az összes vádat?

-Nem ejtik ellene a vádakat. De ez nem bizonyít semmit – magyarázta továbbra is Mr. Stilinski, hogy Stiles tudtára adja, hogy ez nem fog működni. – Scott, Tara! Ti elhiszitek ezt?

-Uram, nehéz megmagyarázni, hogy honnan tudjuk, de bízzon bennünk – kérte Scott a sheriffet, kevés sikerrel.

-Vagy ne! Akkor elkapjuk mi magunk. Hisz tudjuk, hogy ő az – horkantottam fel.

-Ő vitte el Harris kocsiját, oké? – próbálkozott továbbra is Stiles. – Tudta, ha a rendőrök megtalálják a keréknyomokat és az áldozatok Harris osztályába jártak, akkor őt tartóztatják le!

-Jól van, oké. Tegyük fel, hogy így történt. De mi az indíték? Miért akarná ez a fiú holtan látni az egész 2006-os úszócsapatot és az edzőt?

-Nem nyilvánvaló?! – tárta szét a karját Stiles. – Béna az úszócsapat, már vagy hat éve nem nyertek.....oké még nincs indítékunk. De Harris ellen sincs.

-Mit tegyünk?

-Kéne a bizonyíték – feleltem összeszedetten.

-Az bent van az őrsön, ahová már nem mehetek be csak úgy – felelte a sheriff, ami meglepett minket Scott-tal. Stiles nem említett ilyesmit az elmúlt napokban.

-Bízz bennem apa!

-Bízzak benned? – kérdezett vissza Stilinski, amolyan „ezt most komolyan kéred?" stílusban és kidülledt szemekkel.

-Vagy Scott-ban és Tara-ban – mutatott hátra ránk az ifjabb Stilinski.

-Bennük megbízom – felelte, ami végül azt eredményezte, hogy a sheriff kíséretében a fiúkkal bemasíroztunk az őrsre, ahol a múltkori recepciós volt, akit leütöttem.

Szerencsére nem látta az arcomat, így védve vagyok.

-Éjjel kettő van – szólalt meg kissé hitetlenkedve, a sheriff, akarom mondani az egykori sheriff jelenléte miatt a nő.

-Hidd el nem lennénk itt, ha nem lenne fontos – hallottuk a recepció felől Mr. Stilinski hangját, de ekkor megszólalt Stiles, hogy vázolja a tervet.

-Kezdjük a kórházassal. Rendben?

-Miért? – kérdeztük a mellettem lévővel egyszerre.

-Azért, mert az összes gyilkosságot Jackson követte el, kivéve azt.

-A terhes lány. Jessica – jött rá Scott.

-Aha. Mivel Matt-nek kellett megölnie, valaki biztos látta őt.

Teen Wolf : Hibridnek születveOnde histórias criam vida. Descubra agora