2.évad 12.rész

88 6 2
                                    

Miután elvitték Jackson hulláját, a sheriff kihallgatott minden fiút az öltözőben, mondanom sem kell, hogy én nem mentem be közéjük, de mikor kijött a sheriff én is beszéltem vele.

-...Ha felveszi a telefont vagy válaszol egy email-re Tara, ha találkozol vele......

-Akkor felhívom sheriff, emiatt nem kell aggódnia! Biztos csak nagyon kibukott a nagy ünneplés miatt vagy ilyesmi – vetettem fel az ötletet, miszerint Stiles miért nem jelentkezik. – Megtaláljuk.

-Scott is ezt mondta – felelte a sheriff, aztán kicsit maga elé meredve elgondolkodott valamin, de végül elment. Szegény, árad belőle az aggodalom.

Ebben a pillanatban jött ki az öltözőből Scott és Isaac.

-Hogy viseli?

-Úgy, mint akinek a szívéből egy részt kitéptek és nem tudja hová lett – válaszoltam Scott kérdésére, aztán más vizekre akartam evezni, vagyis témát váltani, csakhogy megtalált minket az edző, aki kifejezetten Scott-ot kereste.

-McCall, a csapatnak szüksége van rád. De te is tudod, hogy nem játszathatlak, ha nem javítasz a jegyeiden.

-Igen tudom.

-Oké. Tudom sokat kiabálok, de ez nem jelenti, hogy utállak titeket. Vagyis persze Greenberg-et utálom, de az egészen más, az Greenberg. Csak azt mondom, hogy szükségük van rád. Javíts a jegyeiden.

-Meglesz – biztosította az edzőbát Scott.

-Jól van. Jól van – ment el, aztán Scott Isaac felé fordult.

-Mindenki elment? – a másik béta válaszul csak bement körülnézni és megállapította, hogy nincs bent senki, így bementem, hogy kitárgyaljuk a továbbiakat.

-Azt hiszem – mondta Isaac, mire Scott kitépte Stiles szekrényének ajtaját és kivett belőle egy felsőt. – Szag alapján keresed?

-Igen, ahogy te is. Tara pedig, ha nem gond bevethetnél egy kereső varázst – nézett itt rám, mire szó nélkül kivettem a kezéből a felsőt és arrébb sétáltam, hogy a táskámból kivegyem a megfelelő cuccokat a varázslathoz, miközben persze Isaac nyavajgását kellett hallgatnom.

-De én hogy-hogy csak cipőt kaptam? – ekkor éreztem meg Derek illatát, így arra fordultam, amerről jött és szembe találtuk magunkat a férfival, akit követett Peter, Scott legnagyobb meglepetésére, Isaac-nek pedig fogalma sem volt kicsoda Peter.

-Beszélnünk kell!

-Mind az öten – szólalt meg Peter Derek háta mögül.

-Hogy az a.... – pár percig néma csend volt a válasz Scott részéről, de végül csak meg tudott szólalni. – Ez meg mi a fene?

-Én is ezt kérdeztem, amikor megláttam, hogy Gerard-dal beszélsz a rendőrségen – válaszolta Derek, amire aztán végképp nem számítottam.

-Várj egy kicsit! Azt mondta, megöli anyát. Bocs, de közel kellett kerülnöm hozzá – magyarázkodott a béta.

-Én megértem őt – szólalt meg ismét Peter, aztán a számára új arc felé fordult. – Láttad az anyukáját? Gyönyörű.

-Fogd be! – szóltunk rá egyszerre a fiúkkal, mire Peter szemet forgatva elhallgatott.

-Ő ki? – hajolt oda hozzánk Isaac kíváncsian.

-Peter, Derek nagybátyja. Megpróbált kinyírni minket, felgyújtottuk és Derek elvágta a torkát – mondta el nagy vonalakban Scott ki is az a személy, aki miatt most itt tartunk.

Teen Wolf : Hibridnek születveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora