Estére egy motelnél álltunk meg. Egy eléggé lepukkant motelnél, mivel ez a futóverseny vagy mire is rángatott el minket az edző, át lett téve holnapra. Mondhatom a sok borzalom után, amit átéltünk, már csak egy szellem motel hiányzott. Párokba kellett rendeződnünk, de mivel pont páratlanul voltunk, én kikötöttem Lydia-nál és Allison-nál. Allison pont kérdezgetni kezdett, mivel Tara-tól sosem hallotta, hogy lenne testvére, bár nem is csodálkozom rajta. Szeret titkolózni mások előtt, akárcsak a Hale-ek. Már mindenki elindult a szobájába, mikor hátra fordultunk az eperszőke hajú lányhoz, aki mintha gyökeret vert volna.
-Lydia?
-Nem tetszik ez a hely – jelentette ki a nyilvánvalót.
-Szerintem ez a hely még a tulajnak sem tetszik – poénkodtam, hogy feloldjam a hangulatot.
-Igen, Faith-nek igaza van. Egy estét kibírunk – állt ki mellettem Allison.
-Egy este sok mindenre elég – motyogta a lány.
A szobába felérve még ramatyabb állapotban volt az egész, mint azt képzeltem. Allison rögtön a zuhany alá akart menni, így Lydia-val maradtam felmérni a csótányoknak is szegényes motel szobát. Végül találtunk pár törölközőt, amiket Lydia azonnal felkapott, hogy levigye a portához kicserélni valami használhatóbbra, így vele tartottam.
-Elnézést! – értünk a porta nevezetű helyre, ahol csak egy alacsony, idős nő volt. – Öhm....a kiírás szerint nem dohányzó szobát kaptunk, de az összes törölközőnk bűzlik a füsttől – mondta el a problémáját Lydia, mikor észrevettem a nő mögött egy számlálót, ami kíváncsivá tett.
-Nagyon sajnálom szívem!
-Elnézést, de mi az a számláló? – szólaltam meg, azzal felfelé mutattam. – Mi az a szám?
-Egyfajta jelzés az itt dolgozók számára. A férjem ragaszkodik hozzá – magyarázta a nő, akinek csak most vettem észre a nyakához erősített beszélő készüléket.
-Mit jelent? – érdeklődött Lydia.
-Őszintén szólva egy cseppet morbid. Nem bánjátok?
-Hallgatjuk.
-Hiszitek vagy sem, senki sem állítaná, hogy a mi motelunkban a legjobb a kiszolgálás.
-Nyilvánvaló – jegyeztem meg.
-Egy valamiben azonban igenis mi állunk az első helyen. A nyitástól fogva egész Californiában nálunk történik a legtöbb öngyilkosság.
-Szóval akkor már 198-an? – kérdeztem rá a számra bizonytalanul.
-Lesznek többen is – nevetett egy kissé horror filmbe illő módon a nő.
Ezután csak gyorsan kicseréltettük a törölközőket és felmentünk a szobánkba, hogy közöljük Allisonnal a megtudott infót, ami miatt már nekem is felállt a hátamon a szőr.
-198-an?
-Igen. Méghozzá 40 év alatt, ami átlagban évi 495, ami....igazából várható, de....mégis minek oda az a számláló?!
-Végre valaki kimondta – sóhajtottam fel Lydia kis beszámolója után. – Ez annyira beteg, nem?
-Mind öngyilkos volt? – fordult felénk Allison.
-Igen – felelte Lydia.
-Akasztós, torokvágós, túladagolós, puskacsövet szájba vevős öngyilkosok – soroltam az öngyilkos fajtákat.
-Nem tudom ti hogy vagytok vele, de.... – Lydia viszont, hogy tovább mondta volna a mondandóját, hirtelen elhallgatott. – Ti is hallottátok? – kérdezte, de nekünk fogalmunk sem volt mire akar kilyukadni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teen Wolf : Hibridnek születve
FanficTara sok mindent örökölt a szüleitől, azonban ennek nem mindenki tudott örülni. Elvették boszorkányerejét és csupán vérfarkasként nőtt fel Beacon Hills-ben, az otthonában, egészen egy olyan napig, ami nemcsak az ő, de az apja és legjobb barátja, Der...