Fájdalom. Fájdalom és szomorúság kerített hatalmába, amint megláttam, ahogy az alfa felnyársalja Dereket és félredobja. Azonban nem lehetek ilyen, hisz mi van ha Derek mégsem halt meg?
-Tara! Jó volna ide a farkaserőd, míg keresek valamit, amivel bezárhatom az ajtót! – zökkentett ki Stiles kétségbe esett hangja.
-Jó....jó, segítek! – kaptam észbe és azonnal Scott mellé álltam, hogy tartsuk az ajtót.
Ám ekkor Stiles és Scott is felálltak és az ablakon át nézelődtek, így én is csatlakoztam hozzájuk. Stiles egy ilyen fémnyitó szerűséget sasolt, ami arra engedett minket következtetni, hogy azzal szándékozza bezárni az ajtót.
-Stiles ne! – mondtuk egyszerre Scott-tal.
-Dehogyis nem! – azzal kimerészkedett a sötétségbe.
Azonban vele egyidőben megjelent az alfa is a kocsik mögül.
-Gyere vissza Stiles azonnal! – ordítottuk ismét, a fiú pedig olyan gyorsan amennyire csak tudott beslisszolt a neki kitárt résen.
Aztán pedig bezárta az ajtót, szerencsére megúsztuk. De túl nagy lett a csend odakint.
-Hová mehetett? – kérdezgetett Scott, miközben Stiles kivilágított a parkolóba.
-Ha én azt tudnám, akkor megnyertem volna a lottót – morgolódtam.
-De ez itt biztos nem tart – mutatott az ideiglenes lakatra Scott.
-Valószínűleg – értett vele egyet Stiles, aztán a sötét folyosók felé tévedt a tekintetük és ekkor meghallottuk az üvöltést. Az alfa üvöltését.
Elkezdtünk futni, amilyen gyorsan csak tudtunk és már az egyik terem ajtaját próbáltuk eltorlaszolni, mikor Stiles megállított minket.
-Várjatok! Az ajtó neki nem akadály.
-Tudjuk, viszont van jobb ötleted, minthogy felkínálod magad a Beacon Hills-i állattámadások újabb áldozatának? – kérdeztem tőle.
-Igaz, de miért nem beszél vele Scott? Hisz Deaton az alfa, a te főnököd – mutatott itt már a legjobb barátjára Stiles.
-Nem! – tiltakozott Scott.
-Ó dehogyis nem! Gyilkos, pszichopata vérfarkas! – adta magának az igazat Stiles.
-Srácok kérlek! – szóltam rájuk. – Nem lehetne ezt a vitát későbbre hagyni?
-De most komolyan Tara! Neked kicsit sem tűnik furcsának? Eltűnik, aztán 10 másodperc múlva feltűnik és 20 láb magasra repíti Dereket – kérte ki az én véleményemet Stilinski.
-Akkor sem ő az! – ellenkezett továbbra is Scott.
-Megölte Dereket!
-Nem ölte meg! – szálltam most már én is be ebbe az értelmetlen vitába. – Még életben van, tudom!
-Folyt a vér a szájából, igaz? Ez aligha az apróbibi kategória, de halott és mi leszünk a következők – ellenkezett még továbbra is Stilinski, amit én annyira megelégeltem, hogy a fejénél fogva az asztalnak nyomtam.
-Most fejezd be ezt a picsogást, mert különben nem az alfa lesz az, aki végezni fog veled – engedtem el a srácot, aztán Scott felé mutattam az ujjammal. – Ez vonatkozik rád is!
-De mégis mit csináljunk? – jött megint az értelmetlen kérdéseivel Scott.
-Elmegyünk a Jeep-hez, elhúzunk innen és ha tényleg a főnököd az alfa, akkor legfőbb ideje lesz felmondanod nála – mondtam, azzal az ablakhoz mentem, hogy kinyissam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teen Wolf : Hibridnek születve
FanficTara sok mindent örökölt a szüleitől, azonban ennek nem mindenki tudott örülni. Elvették boszorkányerejét és csupán vérfarkasként nőtt fel Beacon Hills-ben, az otthonában, egészen egy olyan napig, ami nemcsak az ő, de az apja és legjobb barátja, Der...