2.évad 2.rész

144 4 0
                                    

Gondok. Mindenki küzd valamivel, lehet az kicsi vagy nagy, de senkit sem kerül el. Az én esetemben nagyon sok gond van jelenleg az életemben. Mikor pedig úgy érzem, hogy ezek a gondok felém tornyosulnak és nem bírok velük, kimegyek az erdő mélyére, mivel igen kevesen (csak Derek és az én családom) tudnak róla, hogy van egy tavacska ott valahol a fák között és milyen gyönyörű hely! Itt mindig kitudom kapcsolni az agyam, ha nyomaszt valami vagy valaki. Emlékszem, hogy Derek és a családjaink is minden hétvégén kijöttek ide és volt amikor grilleztünk vagy csak simán megmártóztunk a tóban. Viszont volt olyan is, mikor Derekkel kimentünk ide suli után és játszottunk. Ó, azok a régi szép idők! Túlságosan sok dolog történt azóta és legtöbbször rossz dolgok sajnos. Ahogy így néztem ki a fejemből és az emlékeken töprengtem, hirtelen leült mellém, a tó partján lévő mólóra valaki, aki mint mindig, most is betartotta a hagyományokat, amiket közösen teremtettünk.

-Gondolom már éhes vagy, tessék! - tette le mellém azt a jókora sültkrumplit és egy üveg kólát.

-Honnan tudod kitalálni, hogy mikor mire van szükségem? - mosolyogtam rá, aztán benyomtam az első krumplit a számba.

-Tudod ez valami adottság. Túl jól ismerlek ennyi, na koccintsunk! - adta a kezembe az üveget Derek, de megakadt a szemem a tartalmán.

-Emlékszel, hogy mikor próbáltunk egy kis sört kérni a csapostól, inkább kólát adott, mert nem voltunk nagykorúak? Aztán meg történtek a dolgok és nem volt alkalmunk együtt kipróbálni először a sör ízét - emlékeztettem, aztán az üvegre néztem és koncentráltam, végezetül pedig mikor csettintettem a kóla megváltozott és vöröses színt vett fel, így belekortyoltam. - Vörösbor! Nem rossz, de még csiszolnom kell a koncentrációs képességeimen - jegyeztem meg, aztán felhajtottam az egészet. - Megcsináljam neked is?

-Ugye tudod, hogy nem tudunk berúgni? Értelmetlenség lenne.

-Tévedés! Te valóban nem tudsz berúgni, de én mivel félig boszorkány vagyok, így lehetőségem van rá! - magyaráztam, mivel az új képességeimnek hála olyan dologra is képes vagyok, amire vérfarkasként nem volt alkalmam. - Na, de térjünk a témára! Gondolom nem csak felvidítani jöttél el, mesélj!

-Túl jól ismersz, ugye tudod?

-Tudom, de talán nem kéne a témát terelned!

-Isaac-ről lenne szó - kezdett bele, de kénytelen voltam beleszólni.

-Mármint a második beharapott bétádról. Igen, tudok Jacksonról. Habár még nem változott át, mert valamilyen oknál fogva küzd a teste a harapás ellen. Miért nem mondtad el?

-Nem díjaztad volna a választásomat és pontosan tudtam, hogy így reagálnál rá - magyarázta az érveit a Hale férfi.

-Jól gondoltad, de ezen már nem tudunk változtatni. Szóval......mi van Isaac-kel? Ha a kiképzését akarod siettetni, akkor most leszögezném, hogy ebben az időben nem volt időm Lydia eltűnése miatt és a suli miatt, na meg a kitörő mágiahullámaim vagy mik miatt, de ha ragaszkodsz hozzá, igyekezni fogok az ő tréningjére is időt szánni.

-Kösz, nem is vártam mást, de komolyra véve a szót, azt szeretném, ha nemcsak úgy bánnál vele, mint egy kiképzésre váró diákkal, hanem szeretném, hogy vigyázz rá! Nem tudhatják meg a titkát! Ahogy még Scott-ék se, habár érezni fogja egy fajtársa jelenlétét, de neked nem szabad közölnöd vele, hogy ki az!

-Amúgy is rájönnek egyhamar Derek! Ezzel csak az időt késlelteted! Na meg nem is közölted velem, hogy mi ez a gyors falkaalapítás és miért tinédzsereket?

-Sok minden van, amit nem tudhatsz Tara! Ez az alfa dolga - felelte szűkszavúan a férfi. - Csak arra kérlek, hogy vigyázz rá és védd meg! És lenne még valami.... - de mielőtt tovább mondhatta volna, felálltam és elkezdtem a mólóról lejönni. - Most meg hová mész?

Teen Wolf : Hibridnek születveWhere stories live. Discover now