Melegség. Ez jellemzi most leginkább az életemet. Hisz mi kellhet nekem, amikor mindenem megvan? Apám és anyám együtt vannak, Laura és a többi Hale is együtt van és végül én meg Derek is ráleltünk az igaz szerelemre egymás oldalán. Míg ezeken gondolkoztam, hirtelen valaki megbirizgálta az orromat egy fűszállal.
-Kelj fel álomszuszék! Kész van a kaja! – csókolt meg Derek és azon nyomban kipattant a szemem.
-Aztán megyünk egyet úszni a tóhoz? – néztem az ő zöld íriszeibe.
-Amit csak akarsz életem szerelme! – nézett szinte megbabonázva rám, aztán felsegített a földről és elindultunk a családunkhoz, na meg persze a kajához.
-Szerinted Peter komolyan gondolja ezt a kapcsolatot ezzel a.....Jennával? – kérdeztem meg séta közben.
-Sosem lehet tudni. Hisz én is oly sok nővel voltam eddig, de csak rád találtam a végén. Lehet, hogy most Peterön a sor – közölte, aztán megpillantottam a többieket.
Cora és Laura megterítettek a piknikasztalnál, miközben Jennával beszélgettek. Peter apával sütögetett, míg anyám és Talia kellemesen elcsevegtek. Mikor megpillantottak minket, mindenki felénk fordult és úgy néztek ránk, mintha most házasodtunk volna össze. Ebben a pillanatban a napsütötte ég hirtelenjében elborult és elkezdett besötétedni. Egy csomó felhő jelent meg az égen és mikor újra a családomra néztem, nem volt senki sem a helyén. Még Derek is eltűnt mellőlem, egyedül az anyámmal néztem farkasszemet. Végül megszólaltam.
-Mi folyik itt anya? – erre ő egyre közelebb sétált felém és megfogta a két vállam.
-Figyelj rám Tara! Fel kell ébredned most azonnal! Soha ne feledd, hogy ki vagy!
-Mi? Miért? Mi a fene történik? – értetlenkedtem tovább.
-Ébredj fel! MOST! – kiált rám, mire azonnal kinyitom a szemem.
Mikor kinyíltak a szemeim, realizáltam, hogy nem a tónál vagyok, hanem Derek tanyáján és az előbb csak álmodtam. Azonban nem úgy álmodtam, mint egy átlagos ember, aki amint felébred a rémálomból már semmi baja, mivel én felébredve tüzet okoztam a szobámban és minden lángokban állt. Ekkor vettem észre az ajtóban Dereket, aki egész végig kiabált nekem, csak nem figyeltem rá. Végül gyorsan észhez térve eloltottam a tüzet egyetlen kézmozdulattal. Ez már a harmadik eset a héten és még csak azt sem tudom, hogy miért történik ez. Miközben az iménti rémálmon kattogott az agyam, észre sem vettem, hogy Derek előttem van közvetlen és engem vizsgál, hogy nem lett-e komolyabb bajom, aztán magához ölelt.
-Ilyet soha többet ne csinálj! – suttogta a hajamba, míg továbbra is jó szorosan maga mellett tartott.
[...]
A „zűrös" este után, a napom a suliban rettenetes volt. Kaptam egy igazolatlant, mert késtem, aztán írtunk egy hirtelen dogát, ami biztos, hogy karó lett és most meg tesin falat mászunk! Miért kell ezt csinálnunk?! Éppen Scott és Allison vannak a falon, míg én Stiles-szal idelent beszélünk a tegnap estén. Hihetetlen, hogy megúsztuk az egészet! Bár sajnos nem alkalmazhattam a rendőrökön, különösen a sheriffen nem az emléktörlést, de Stiles-nak legalább annyiban jó a beszélőkéje, hogy kitudott magyarázni mindent.
-Biztos, hogy senki sem hiszi azt, hogy mi ketten.....tudod!
-Persze, hogy nem! Ezt már milliószor elmondtam. Látom nem aludtál jól, máskülönben ezt már elsőre is megértetted volna. Biztos, hogy nem a temetés miatt van ez az egész? Tudod, ha valakivel beszélni szeretnél, én itt vagyok. Van már tapasztalatom ezügyben.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf : Hibridnek születve
FanficTara sok mindent örökölt a szüleitől, azonban ennek nem mindenki tudott örülni. Elvették boszorkányerejét és csupán vérfarkasként nőtt fel Beacon Hills-ben, az otthonában, egészen egy olyan napig, ami nemcsak az ő, de az apja és legjobb barátja, Der...