-Már kapizsgálod? – kérdezte Derek Scottot.
-Azt értem, hogy megöl embereket, de nem értem miért – válaszolta Scott. – Mert ugye, nem ez a szokás? Nem gyilkolunk az éjszaka közepén, igaz?
Ó, igen! Derek felkeltett az éjszaka közepén és azt mondta, hogy hozzuk el Scottot az egyik tetthelyre, ahol most, nemrég járt az alfa. Naná, hogy felkeltettük és kiráncigáltuk a DVD boltos hullájához, ahol meglepő, de Stiles is ott volt. Vagyis csak a kocsiban, míg az apja felvette Lydia és a kissé zabos Jackson vallomását.
-Nem. Mi ragadozók vagyunk – magyarázta Derek. – Nem kell gyilkosnak lennünk.
-És ő miért gyilkos? – tette fel a kérdést Scott.
-Ezt kell kiderítenünk, feltehetőleg a zsaruk előtt – válaszoltam, azzal lejöttem a tetőről, nyomomban a fiúkkal.
[...]
-Tudjátok van egy életem is – szólalt meg Scott, amint visszaértünk a Hale házba.
-Nem, neked nincs – vágta rá egyből Derek a válaszát.
-De igen! Felőlem mondhatjátok, hogy azt akarja, hogy legyek a falkája tagja vagy a játékszere vagy......
-A falkája tagja – tettem hozzá unottan.
Mikor látja már be, hogy nem tudja meg nem történté tenni az eseményeket?
-Mindegy. Meg kell csinálnom a leckét. El kell mennem a szülőire holnap, mert bukásra állok kémiából, értitek?
-Leckét akarsz csinálni? Vagy inkább életben maradni? – akadékoskodott Derek. – Már alig egy heted van teliholdig, ha nem ölsz vele, ő öl meg téged!
-Ne szórakozz! Ki találta ki ezt a szabályt?
-Ez a belépő a falkába – magyaráztam Scott-nak.
-Tudod mi kell még a belépéshez? A gimnáziumi érettségi és ehhez nem kell megölnöm senkit sem. Miért nem tudjátok egyedül megtalálni? Miért nem mész a szag után, hogy ha ember?
-Mert, ha az ő szaga emberi is, egészen más, de te ismered, mert köztetek kapcsolat van, amit nem értesz. Ha megtanítunk uralni a képességeidet, megtudod találni! – kiabáltam már a dühtől, mire a vállamon egy kezet éreztem meg. – Jól van! Lenyugszom, nem kell aggódnod, hogy szétcincálok itt bármit is! Amúgy sincs már nagyon mit – tettem hozzá.
-Ha segítek nektek...... letudjátok állítani? – szólalt meg ekkor Scott.
-Külön-külön nem is, de többen erősebbek vagyunk, a falka teszi erőssé az egyént – közölte Derek.
-De hogy segítsek, ha gőzöm sincs mit tegyek! – kiabált már Scott is.
-Úgyhogy majd megtanítunk rá – feleltem. – Emlékszel mi történt, amikor először a karodba lőttek? Miután eltaláltak?
-Visszaváltoztam – felelte Scott.
-Igen és amikor elütött a kocsi ugyanez történt, igaz? – jött közelebb Derek, mire Scott válaszul bólintott.
-Én is azért mélyesztettem beléd a karmaimat, amikor Allisont kerestük, hogy ne változz át mindenki szeme láttára – emlékeztem vissza arra az esetre.
-Mi a közös nevező? – tette fel a fő kérdést Derek, de miután Scott erre nem tudta a választ, Derek kicsavarta a karját.
-Nee! Mi a francot csinálsz? – ordította.
-Begyógyul – felelte higgadtan Derek.
-De most fáj!
-Ettől maradsz ember – közöltem. – A fájdalomtól.
CZYTASZ
Teen Wolf : Hibridnek születve
FanfictionTara sok mindent örökölt a szüleitől, azonban ennek nem mindenki tudott örülni. Elvették boszorkányerejét és csupán vérfarkasként nőtt fel Beacon Hills-ben, az otthonában, egészen egy olyan napig, ami nemcsak az ő, de az apja és legjobb barátja, Der...