3.évad 3.rész

85 2 0
                                    

Kiérve a páncélteremből és az egész bankból, szétváltunk. Scott és én az erdő egyik felébe mentünk, ahol Boyd nyomaira bukkantunk, míg Derek a húgát próbálta meg előkeríteni.

-Hagytátok meglógni?

-Igen....kénytelenek voltunk – magyarázkodtunk a Hale férfinak, miután felhívott minket helyzetjelentés miatt.

-Nem egészen ez volt a terv.

-Nyilván. De szerintem nem kellett volna szétválnunk. Boyd túl erős, túl gyors és túl mérges, hogy elbánjak vele – mondta el az aggodalmait Scott az alfának, miközben én a szagot próbáltam befogni.

-Ezért kaptad Tara-t. Egy hibriddel együtt elég erős és gyors leszel, hogy elkapjátok.

-Nem találom – mentem vissza Scotthoz. – Találkozzunk.

-Az erdő szélére vezettek a nyomok. Idetudtuk jönni? – adta be végül a derekát az alfa.

-Persze. Csak még gyorsan elintézünk valamit – néztem a Scott másik karját ölelő két kisgyerekre, akik miatt hagynunk kelletett Boyd-ot.

Mihelyt elvittük a két gyereket az otthonukhoz, futásnak indultunk, hogy találkozzunk Derekkel. Farkas sebességgel nem is tartott sok ideig. Nem is álltunk meg, mikor megpillantottuk őt, mivel ő is becsatlakozott a futásba, így szeltük az erdőt. Egészen addig, míg meg nem pillantottunk a sárban egy bakancsnyomot.

-Ők azok? – érdeklődött Scott.

-Látom nemcsak mi nem akartunk szétválni – jegyezte meg Derek, aztán jelentőségteljesen rám pillantott, amivel mindent elmondott.

-És így egyszerűbb vagy nehezebb lesz a dolgunk? – tett fel még egy kérdést Scott.

-Nem tudom.

-Derek! Boyd a szemünk láttára támadt két gyerekre. Hát bárkivel végeznének?

-Válogatás nélkül – felelte az alfa, miközben újra neki indult futni.

[...]

Legalább fél órányi keresgélés után végre meghallottunk valamit a szuperhallásunkkal. A hang irányába futva pedig megpillantottuk Cora-t, aki Isaac-kel keveredett bunyóba. Gondolom Derek hívta segítségnek. Isaac kigáncsolta a Hale lányt, de ezután rögtön Isaac után kapott és ellökte. Így mi Scott-tal eléje ugrottunk, hogy felvegyük a harcot. Ezután Derek is csatlakozott immár átváltozva. Derek ráüvöltött a testvérére, mire Cora elkezdett futni a túlerő láttán, így Isaac-kel és Derekkel utána szaladtunk, Scott pedig gondolom azzal a lánnyal maradt, akit Cora még az imént megakart támadni. Üldöztük egy jó darabig, de mégis meglógott. Hát kiskorunkban is mindig ő volt a leggyorsabb közölünk. Nemsokára Scott is csatlakozott hozzánk, rövidesen ezután pedig megcsörrent a telefonom. Stiles hívott, aki elmesélte nekem és Scott-nak (bár Isaac és Derek is hallotta a beszélgetést), hogy Lydia talált egy hullát, aminek kitépték a torkát. Elég vérfarkasosnak hangzik.

-Ez komoly?

-Bizony. Kitépett torok, tengernyi vér. Mintha a Ragyogás remake-je lenne. Azon se lepődnék meg, ha két ikercsaj kimászna az erdőből, hogy örökké játszak velük.

-Nem néznéd meg, hogy biztos ők tették-e? – kérte meg Scott a legjobb haverját.

-Hogy biztos-e? Szerinted ki más tépkedne ki torkokat?

-Stiles! Csak csináld! – szóltam a srácra, aki remélhetőleg eleget tett a kérésünknek, mire a másik két vérfarkas felé fordultunk, hogy kitárgyaljuk a dolgokat.

Teen Wolf : Hibridnek születveOnde histórias criam vida. Descubra agora