Weszliśmy na drugie piętro. Usłyszałam z drzwi naprost kłótnię.
Glonomóżdżku! Wysłuchaj mnie chociarz raz. Zróbmy turniej z zasadami fair play! Usłyszałam podobny do mnie głos.
Ann! To będzie nudne! Zróbmy bitwę o sztandar jak zwykle! Odpowiedział głos Percy'ego.
A dlaczego? Skąd wiesz że będzie nudne? Znów powiedział.
Może przyjdziemy później? Spytała Lucy.
Nie. Co to to nie! Zaprotestowałam.
Weszłam. Zobaczyłam gabinet. Ściany koloru oliwkowego. Biurko. Biblioteczka.
Po środku stał Percy a obok moja kopia starsza o jakieś 10 lat.
Kim jesteś? Spytała starsza wersja mnie.
Lena Bridges Chase Jackson. Córka Ateny z błogosławieństwem Apolla. A ty? Zapytałam.
Ona spojrzała na Percy'ego. On wzruszył ramionami. Oczywiście nie przypomina sobie o mnie.
Percy podwiozłeś mnie z przyjaciółmi do Halley 2 lata temu. Odświeżyłam mu pamięć.
Palną się w głowę.
To ty! Przypomniał.
O co tu chodzi? Spytała ta starsza ja.
Ann to jest twoja wnuczka. Córka Tesa. Powiedział.
Annabeth Chase? Moja babcia? Wyglądała jak mój klon!
Jak? Spytała zdziwiona.
Urodziłam się po twojej śmierci. Ale jeszcze mam siostrę. Relivia córka Hekate z błogosławieństwem Hadesa. Dodałam.
Podeszła do mnie Rev. Zaświeciły się jej oczy. Widziała podobieństwo.
Chodźcie tu. Powiedziała i przytuliła nas.
Babciu nie po to przyszłyśmy. Powiedziała Rev.
Dobrze mówcie o co chodzi. Jak wiecie chwilowo jesteśmy kierownikami obozu. Szturchnęła Percy'ego.
Chodzi o ten list. Dałam jej.
Przeczytała. Zdziwiła się.
O jaką chodzi Wielką Przepowiednię? Spytała.
Tytanica z wielką szóstką półbogów
Król upiorów
Córka Sowy
Z siostrą Tajemnej Mowy
Wieczny syn Ognia
I córka Wulkana
Jedyny syn Oceanu
Wrota Głębin otworzy Otchłań z którą walczyć muszą
By przeżyć miał tutejszy Olimp
Lecz gdy nie uda Pierwotny znów zazna swych rządów.Wyrecytowałam.
Chwila to Nico i Leo żyją? Powiedziała zdziwiona.
Weszli. Ann chwyciła się za serce a Percy podszedł do niej aby jakby co ją złapać.
Jjjak? Spytała.
Więc Nico bawił się w kasynie Lotos a ja jak to ująć zostałem podstępnie nieśmiertelny dzięki nie powiem komu. Oznajmił Leo.
Valdez! Weszła z krzykiem Kalipso.
Nic nic kochaniutka. Mówiłem jak dla mnie wspaniale ofiarowałaś. Powiedział do niej.
Ok. Czyli kto dokładnie w niej jest. Po kolei. Powiedziała kierowniczka obozu.
Tak więc Król upiorów Nico córka Sowy ja moja siostra Tajemnej Mowy Rev Wieczny syn Ognia oczywiście Leo córka Wulkana Lucy i jedyny syn Oceanu Mark i jeszcze tytanica to Kalipso. Powiedziałam i ustawiliśmy według kolejności co mówiłam.
Pierwotny i Otchłań? Spytała.
Chaos i Tartaros. Odpowiedziała Rev.
Walka z dawnymi bogami. No cóż. Nic innego nie mogę powiedzieć niż że wybieracie się na misję. Przez ten tydzień intensywny treningi ze mną i Percy'm. Byliśmy w Tartarze więc was do niego przygotowujemy. Dziś macie wolne. Aaa. Lena ty zostaniesz. Muszę z tobą porozmawiać. Powiedziała.
Dobrze. Odpowiedziałam.
Wszyscy wyszli oprócz mnie Ann i Percy'ego.
Macie tu następny. Jakie uwagi?
*Mindalan
CZYTASZ
Z pamiętnika ateńskiej córki Otchłań i Pierwotny
FanfictionMam 17 lat. Wrota Głębin niedługo pojawią się. Wielka Przepowiednia za chwilę się spełni. Czy wygram ostatecznie? Jestem herosem. Córką Ateny z błogosławieństwem Apolla. Mam na imię Lena Bridges Chase Jackson a ze mną jest Relivia Bridges Chase Jack...